Of minder chocolademelk drinken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Minder truffels eten.
Lijkt me sterk dat het aan de chocolademelk ligt.quote:
Ook niet als het superveel is? 's Ochtends af en toe een bekertje op station, 's ochtends en/of 's middags op school en 's avonds op werkdagen nog twee erbij. Laatst op school vanwege de kou een stuk of zeven bekertjes chocolademelk opgedronken....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het aan de chocolademelk ligt.
Eh, dat is wel tamelijk veel ja. Misschien tussendoor toch maar een keer iets anders drinken. Kopje thee ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook niet als het superveel is? 's Ochtends af en toe een bekertje op station, 's ochtends en/of 's middags op school en 's avonds op werkdagen nog twee erbij. Laatst op school vanwege de kou een stuk of zeven bekertjes chocolademelk opgedronken....
Ben je toevallig voor het eerst in lange tijd stevig geneukt gisteren?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:50 schreef Ezell het volgende:
De hele dag heel vrolijk zijn zonder reden en bijna alles grappig vinden.![]()
Uhu, dan hebben we het nog niet eens over al het andere chocoladespul gehad. Ik ga afkicken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eh, dat is wel tamelijk veel ja. Misschien tussendoor toch maar een keer iets anders drinken. Kopje thee ofzo.
Goed idee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu, dan hebben we het nog niet eens over al het andere chocoladespul gehad. Ik ga afkicken.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ben je toevallig voor het eerst in lange tijd stevig geneukt gisteren?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:09 schreef Kutstudent het volgende:
Ik merk dat ik genegeerd wordt. Daarom een epische intro voor jullie:
Dat ben jij nooit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:15 schreef Kutstudent het volgende:
Ja maar niet om bij mij te gebruiken.
Bovendien was ik bloedserieus.
Zeg jij.quote:
Ja, lekker, beetje in de kou terwijl al je ledematen aan het afsterven zijn in de sneeuw gaan liggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:44 schreef Ezell het volgende:
Door de sneeuw lopen en dan gewoon 'omvallen'.
Wat weet jij nou van kou, jij komt al 10 jaar niet van je zolder af.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, lekker, beetje in de kou terwijl al je ledematen aan het afsterven zijn in de sneeuw gaan liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |