Och meid, wat sneu. Ik stuur je meteen een fruitmand via de post.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel als ik hem maar niet met hoe hoe moet lokken.
Druk mên.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Druk mên.
En paar rare vrouwen waren er.Een begon te janken, de ander vroeg of ik ziek was. Weer een ander zei dat ze me dik vond. En die make-up dame.
![]()
![]()
![]()
Maar mn broertje heeft leuke cadeaus gehad en de taart was lekker.
Nee, er kwamen twee mensen op bezoek en ik kreeg geld van deze mensen en een taart was er wel maar niet zelfgemaakt en ik heb die niet geproefd ook. Poepverjaardag was dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:49 schreef Etsu het volgende:
Heb jij ook zoveel gasten en cadeaus en een lekkere taart gehad op je bday kaabee?
Nee, (nog) niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:52 schreef Ezell het volgende:
Etsoe, ik dacht dat jullie al gemeet hadden.
Awwwww jammer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:51 schreef Etsu het volgende:
boh trouwens kaabeetje heb je gehoordik zou donderdag met dastannetje meeten maar die heeft paar dagen geleden afgezegd!!
Damn je had dat wijf moeten zien,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat zei je toen? Ik vind jou ook dik?
Volgend jaar krijg je een topverjaardag van je dromenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, er kwamen twee mensen op bezoek en ik kreeg geld van deze mensen en een taart was er wel maar niet zelfgemaakt en ik heb die niet geproefd ook. Poepverjaardag was dat.
Al kreeg ik vandaag ook van iemand een cadeau nog voor mn verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |