Dank uquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is Brabants voor veel plezier in Parijs
Houd ik je aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik ooit de jackpot win deel ik wel iets met mij Fernandes broeders & zusters, om het systeem te omzeilen.
Jezus Christus van Nazareth op een vierbenig rijdier, ik zie minimale temperaturen van -5 en -6quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:38 schreef Maisnon het volgende:
Krijg meteen zin in de zon
Wordt het verdomme eerst nog -15 ofzo
Deze unieke verzameling van mensen hier is te cool voor een suffe werkweek waar het weekend heilig isquote:
Jij had het toch laatst over saoto soep?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jezus Christus van Nazareth op een vierbenig rijdier, ik zie minimale temperaturen van -5 en -6!
Waar het wel heet is <slecht bruggetje> is in huize dWc.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n idee dat er sambal gemaakt gaat worden.
Doenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij had het toch laatst over saoto soep?
Het word me steeds duidelijker dat ik die een keer moet maken / sowieso eten
Ik vind het jammer dat Nederland geen ijshockeyland is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[Upd] Komende weken extreme kou in ons land
Wordt weer tijd voor ijshockey op natuurijs![]()
Ik zie die puck altijd zo moeilijk als er ijshockey op tv isquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Nederland geen ijshockeyland is.
Ik ging ijshockey checken in Canada en Zweden. Toen werd ik verliefdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie die puck altijd zo moeilijk als er ijshockey op tv is
De meeste mannen worden in Zweden op iets anders verliefdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ging ijshockey checken in Canada en Zweden. Toen werd ik verliefd
Kamperen in bedquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[Upd] Komende weken extreme kou in ons land
Wordt weer tijd voor ijshockey op natuurijs![]()
Dat is lékker! Staat misschien wel in mijn persoonlijke top 5 met goed voedselquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij had het toch laatst over saoto soep?
Het word me steeds duidelijker dat ik die een keer moet maken / sowieso eten
Een jaar of 10 geleden kon ik best wel schaatsen, maar toen ik het 2 jaar terug weer ging proberen niet meerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:58 schreef Ethanolic het volgende:
Serieus, ijshockey is echt te vet. Heb m'n schaatsen al uit het vet
Doe ik dagelijks. Laptop, telefoon, iPod, boek en/of tijdschrift, koptelefoon, fles drinken, wat te eten.quote:
Schaatsen is sowieso tof. IJshockeyclub hier was te ver dus ging ik maar op rugby.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:01 schreef junamii het volgende:
Schaatsen is leuk
Ijshockey lijkt me moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |