ik ben geen haatsterquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Oooooh, ik dacht dat je daar op eigen houtje heen ging. Anders had ik gezegd dat je naar die kleine Iraanse haatster moest luisteren want zij heeft groot gelijk.
Het is al heel wat dat ik een stap binnen Rotterdam zet manquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Oooooh, ik dacht dat je daar op eigen houtje heen ging. Anders had ik gezegd dat je naar die kleine Iraanse haatster moest luisteren want zij heeft groot gelijk.
Dus als ik oooooooooooooit een meet vol met lekker eten bij mij thuis ging organiseren zou je nog niet komenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ik een stap binnen Rotterdam zet manNooit dat ik er op eigen houtje heenga
Ik ben hartstikke lief o.usquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb weerlegbaar bewijs, junami jan.
Yesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:31 schreef Sala-adin het volgende:
Oh snap hebben we hier een iranees?
Goedemiddagquote:
Ik ben ook echt heel moequote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
kheili khaste hastom, 2 sehat khaab shodam
Ik moet zo werken van 5 tot 1 dusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ben ook echt heel moeik lag 8 uur in bed en ik werd 12 uur wakker door allemaal geluid buiten
watquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kolonisten van Katan kapoentje sinterklaas Parijs
succes zo dan maarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik moet zo werken van 5 tot 1 dus
In een videotheek/nachtwinkelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:09 schreef junamii het volgende:
[..]
succes zo dan maarwaar werk je eigenlijk?
Kapot veelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
videotheek nohh hoeveel klanten krijg je nog
oh nice! ik werk meestal op de zaterdagen bij intrum justitia, mag ik lekker in de ochtend vroeg daar zijnquote:
dat lijkt mij echt kutwerkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:18 schreef junamii het volgende:
[..]
oh nice! ik werk meestal op de zaterdagen bij intrum justitia, mag ik lekker in de ochtend vroeg daar zijn
Het is ook echt een kutbaan. Ik moet elke keer hetzelfde zeggen, ik krijg elke keer dezelfde smoesjes te horen van mensen die niet hebben betaald (quote:
Ik zou dat niet trekken hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:26 schreef junamii het volgende:
[..]
Het is ook echt een kutbaan. Ik moet elke keer hetzelfde zeggen, ik krijg elke keer dezelfde smoesjes te horen van mensen die niet hebben betaald (), ik word uitgescholden etc etc
Maarrrrr, het verdient alleen wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |