Ik ga nu nieuwe maken dus ik verwacht je straks hierquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet in Arnhem Jumi, je hebt staan wachten voor niets. Nu voel ik mij schuldig.
Ach ik heb toch bijna alles gedaan wat God verboden heeftquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Alles wat haram is, is juist fuckin lekker behalve varkensvlees
Oeh, ik kom er aanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga nu nieuwe maken dus ik verwacht je straks hier
Nooit zonnebrandcreme nodig gehad. Getint zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sauwiesauw, zonnebrandcreme alles
STuderenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Nooit zonnebrandcreme nodig gehad. Getint zijn.
Mij ook niet, het ontgaat mij gewoon. Ben ook druk bezig. Ik vertrek morgen naar Parijs om daar te gaan studeren voor mijn minors.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vertrek morgen naar Parijs om daar te gaan studeren voor mijn minors.
Tering hard man. Parijsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Nooit zonnebrandcreme nodig gehad. Getint zijn.
Mij ook niet, het ontgaat mij gewoon. Ben ook druk bezig. Ik vertrek morgen naar Parijs om daar te gaan studeren voor mijn minors.
Nou, daarheen dusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Waar ga jij eigenlijk heen vanavond Vas?
quote:
quote:
Jaquote:
Ken 't mij aan me reet roestenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Doe dat alsjeblieft jezelf niet aan, Vas.
Oooooh, ik dacht dat je daar op eigen houtje heen gingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ken 't mij aan me reet roestenWe hebben VIP kaartjes omdat mattie jarig, geen idee wat je daarvoor krijgt maar het is weer eens wat anders dan Amsterdam. Volgensmij kan t wel redelijk chill zijn omdat iedere zaal zn eigen genre heeft. Dus gewoon niet bij die sletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |