Ik zou dat niet trekken hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:26 schreef junamii het volgende:
[..]
Het is ook echt een kutbaan. Ik moet elke keer hetzelfde zeggen, ik krijg elke keer dezelfde smoesjes te horen van mensen die niet hebben betaald (), ik word uitgescholden etc etc
Maarrrrr, het verdient alleen wel lekker
Dank uquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is Brabants voor veel plezier in Parijs
Houd ik je aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik ooit de jackpot win deel ik wel iets met mij Fernandes broeders & zusters, om het systeem te omzeilen.
Jezus Christus van Nazareth op een vierbenig rijdier, ik zie minimale temperaturen van -5 en -6quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:38 schreef Maisnon het volgende:
Krijg meteen zin in de zon
Wordt het verdomme eerst nog -15 ofzo
Deze unieke verzameling van mensen hier is te cool voor een suffe werkweek waar het weekend heilig isquote:
Jij had het toch laatst over saoto soep?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jezus Christus van Nazareth op een vierbenig rijdier, ik zie minimale temperaturen van -5 en -6!
Waar het wel heet is <slecht bruggetje> is in huize dWc.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n idee dat er sambal gemaakt gaat worden.
Doenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij had het toch laatst over saoto soep?
Het word me steeds duidelijker dat ik die een keer moet maken / sowieso eten
Ik vind het jammer dat Nederland geen ijshockeyland is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[Upd] Komende weken extreme kou in ons land
Wordt weer tijd voor ijshockey op natuurijs![]()
Ik zie die puck altijd zo moeilijk als er ijshockey op tv isquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Nederland geen ijshockeyland is.
Ik ging ijshockey checken in Canada en Zweden. Toen werd ik verliefdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie die puck altijd zo moeilijk als er ijshockey op tv is
De meeste mannen worden in Zweden op iets anders verliefdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ging ijshockey checken in Canada en Zweden. Toen werd ik verliefd
Kamperen in bedquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[Upd] Komende weken extreme kou in ons land
Wordt weer tijd voor ijshockey op natuurijs![]()
Dat is lékker! Staat misschien wel in mijn persoonlijke top 5 met goed voedselquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jij had het toch laatst over saoto soep?
Het word me steeds duidelijker dat ik die een keer moet maken / sowieso eten
Een jaar of 10 geleden kon ik best wel schaatsen, maar toen ik het 2 jaar terug weer ging proberen niet meerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:58 schreef Ethanolic het volgende:
Serieus, ijshockey is echt te vet. Heb m'n schaatsen al uit het vet
Doe ik dagelijks. Laptop, telefoon, iPod, boek en/of tijdschrift, koptelefoon, fles drinken, wat te eten.quote:
Schaatsen is sowieso tof. IJshockeyclub hier was te ver dus ging ik maar op rugby.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:01 schreef junamii het volgende:
Schaatsen is leuk
Ijshockey lijkt me moeilijk
Tja, ijshockey speel je ook met een stokkie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:04 schreef junamii het volgende:
Trouwens, is het verschil tussen ijshockey en normale hockey heel groot? Heb wel een tijdje gehockeyed namelijk
Had je ook van die hockeyfeestjes?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:04 schreef junamii het volgende:
Trouwens, is het verschil tussen ijshockey en normale hockey heel groot? Heb wel een tijdje gehockeyed namelijk
God, hockeyfeestjesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had je ook van die hockeyfeestjes?
Teach U a lessonquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Why u gotta call me out like that tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Dan is het niet eigen initiatief maar een uitnodiging van 's werelds aardigste Marokkaanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Dus als ik oooooooooooooit een meet vol met lekker eten bij mij thuis ging organiseren zou je nog niet komen?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:09 schreef Ethanolic het volgende:
Teach U a lessonDan mag hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben downquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb het nu al zo koud, fernandes groepsknuffel om warm te blijven met o.us heerlijke eten en dwc's moeder's sambal bij?
Af en toe moet je gebruik maken van de nieuwsgierigheid van anderen naar "dat wat anders is"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:15 schreef JackieBrown het volgende:
dWc heeft ook hockeyfeesten bezocht?
Whehe. Waar ergens dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 04:42 schreef aight1 het volgende:
Whehe ik was in een turkse shisha-bar ofzo in Tilly, 1 van de 4 blanken daarbinnent voelde als fernandes in t echt
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]! Zo'n baasje heb ik ook
Jouw kitty is gewoon altijd stoned van het meeroken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jezus Christus van Nazareth op een vierbenig rijdier, ik zie minimale temperaturen van -5 en -6!
Waar het wel heet is <slecht bruggetje> is in huize dWc.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n idee dat er sambal gemaakt gaat worden.
. Hier schijnt de zon al de hele middag, lekker warm binnen achter het raam.
full stops and exclamation marks
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb het nu al zo koud, fernandes groepsknuffel om warm te blijven met o.us heerlijke eten en dwc's moeder's sambal bij?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:20 schreef krioro het volgende:
Jouw kitty is gewoon altijd stoned van het meeroken.
Maar wanneer die unieke mensen uit Fernandes je pushen om mee te gaan doe je baat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Af en toe moet je gebruik maken van de nieuwsgierigheid van anderen naar "dat wat anders is".
Ja dat is de poes, dit is de kater die ligt amper op m'n kamer als ik smokequote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:20 schreef krioro het volgende:
Jouw kitty is gewoon altijd stoned van het meeroken.
Ah, dan is de kater van nature chill.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is de poes, dit is de kater die ligt amper op m'n kamer als ik smoke
Wil je nog een affoe als ik de loterij win of niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar wanneer die unieke mensen uit Fernandes je pushen om mee te gaan doe je baat.
I'll suck ya dick for 5 million.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil je nog een affoe als ik de loterij win of niet?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tja, ijshockey speel je ook met een stokkie.
Ja, om de drie weken ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had je ook van die hockeyfeestjes?
Verslikken in je stokbrood is kutquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
I'll suck ya dick for 5 million.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dingen gedaan die ik ook niet zou doen?quote:![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verslikken in je stokbrood is kut.
Ligt eraan, wat zou jij niet doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dingen gedaan die ik ook niet zou doen?![]()
Ik zou op een hockeyfeest in ieder geval niet hockeyenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:37 schreef junamii het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat zou jij niet doen dan?
Kom vanavond naar FYAH!quote:
Er werd ook niet gehockeydquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou op een hockeyfeest in ieder geval niet hockeyen.
Is dat vanavond weer ja? Maar vanavond ga ik naar Nijmegen denk ik. Ik ga over twee weken weer uit in Amsterdamquote:
Kom naar Arnhem!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat vanavond weer ja? Maar vanavond ga ik naar Nijmegen denk ik. Ik ga over twee weken weer uit in Amsterdam
Ah, Habana is gezellig jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerst wat drinken bij Habana, daarna weet ik nog niet.
Jep jep. VOLTT over twee weken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat vanavond weer ja? Maar vanavond ga ik naar Nijmegen denk ik. Ik ga over twee weken weer uit in Amsterdam
Ah, ga je ook? En JMTquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jep jep. VOLTT over twee weken.
Ik zag het gisteren ja. Die tekst ookquote:
Wat dan wel?quote:
Goeie shit!quote:
I like big black cock.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er staat 'Vas heeft weer over dWc' gedroomd [ afbeelding ].
Levenloze tekst jaquote:
Wie weet gaan Sala en ik daar de boel onveilig maken.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wie weet gaan Sala en ik daar de boel onveilig maken.
"Ladies, hide your titties! Roman Bellic's in the building."
En dat uit Vas haar mond?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I like big black cock.
[..]
Levenloze tekst jaVinny daartegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Twee weekjes drastisch gecut denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:19 schreef Jajong het volgende:
Damn, Vinny heeft flink geGTL'd... Met emphasis op de G.
njaa, je kent de verhalen enzoquote:
Slet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:26 schreef junamii het volgende:
[..]
njaa, je kent de verhalen enzo9 van de 10 meisjes kon je aan het eind van de avond zo meenemen naar huis zonder enige moeite
Hockeyclub hurley's hiero schijnt ook zo te zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:26 schreef junamii het volgende:
[..]
njaa, je kent de verhalen enzo9 van de 10 meisjes kon je aan het eind van de avond zo meenemen naar huis zonder enige moeite
Hoorde jij ook bij de 9?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:26 schreef junamii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Hoe durf je te denken dat ik bij die 9 hoor
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:26 schreef junamii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:23 schreef krioro het volgende:
Mooie chick op de achtergrond. Daar is ook alles mee gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij hebt nog geen foto gepost. Opschieten op optyfen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Nee, jullie moeten niet zo slecht denken over mij
Kijk in d'r fobo en aanschouwquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen foto gepost. Opschieten op optyfen.
Volgens mij denkt ze dat je een mannenhatende feminist bent.quote:
Oh jammer sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Nee, jullie moeten niet zo slecht denken over mij
En dan haten op mijn muziek. Nigga please.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Af en toe ben ik, zonder schaamte, echt een BOER.
Ik voel me meteen niet meer welkomquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen foto gepost. Opschieten op optyfen.
aaahhhwquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:31 schreef krioro het volgende:
Doe eens aardig tegen onschuldige junamii. [ afbeelding ]
Hoe oud ben je en hoe oud is je zus juna?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:34 schreef krioro het volgende:
[..]
En dan haten op mijn muziek. Nigga please.
Krio is onze fernandes opaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:35 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik voel me meteen niet meer welkom
[..]
aaahhhw
[..]![]()
![]()
Zelf 19, zus is 24. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |