SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Twee weekjes drastisch gecut denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:19 schreef Jajong het volgende:
Damn, Vinny heeft flink geGTL'd... Met emphasis op de G.
njaa, je kent de verhalen enzoquote:
Slet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:26 schreef junamii het volgende:
[..]
njaa, je kent de verhalen enzo9 van de 10 meisjes kon je aan het eind van de avond zo meenemen naar huis zonder enige moeite
Hockeyclub hurley's hiero schijnt ook zo te zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:26 schreef junamii het volgende:
[..]
njaa, je kent de verhalen enzo9 van de 10 meisjes kon je aan het eind van de avond zo meenemen naar huis zonder enige moeite
Hoorde jij ook bij de 9?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:26 schreef junamii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Hoe durf je te denken dat ik bij die 9 hoor
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:26 schreef junamii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:23 schreef krioro het volgende:
Mooie chick op de achtergrond. Daar is ook alles mee gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij hebt nog geen foto gepost. Opschieten op optyfen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Nee, jullie moeten niet zo slecht denken over mij
Kijk in d'r fobo en aanschouwquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen foto gepost. Opschieten op optyfen.
Volgens mij denkt ze dat je een mannenhatende feminist bent.quote:

Oh jammer sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Nee, jullie moeten niet zo slecht denken over mij
En dan haten op mijn muziek. Nigga please.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Af en toe ben ik, zonder schaamte, echt een BOER.
Ik voel me meteen niet meer welkomquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen foto gepost. Opschieten op optyfen.
aaahhhwquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:31 schreef krioro het volgende:
Doe eens aardig tegen onschuldige junamii. [ afbeelding ]
Hoe oud ben je en hoe oud is je zus juna?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:34 schreef krioro het volgende:
[..]
En dan haten op mijn muziek. Nigga please.
Krio is onze fernandes opaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:35 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik voel me meteen niet meer welkom
[..]
aaahhhw
[..]![]()
![]()
Zelf 19, zus is 24. Jij?
Dat soort geluid op 1:10quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
Deze draaiden ze deud in Oostenrijk
Toen ik hem opzocht kwam ik er achter dat het zelfs een soundtrack van JS is![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jna weet.quote:full stops and exclamation marks
In een Apres Ski leer je dit zelfs waarderenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat soort geluid op 1:10.
Vieze tracks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |