Kom vanavond naar FYAH!quote:
Er werd ook niet gehockeydquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou op een hockeyfeest in ieder geval niet hockeyen.
Is dat vanavond weer ja? Maar vanavond ga ik naar Nijmegen denk ik. Ik ga over twee weken weer uit in Amsterdamquote:
Kom naar Arnhem!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat vanavond weer ja? Maar vanavond ga ik naar Nijmegen denk ik. Ik ga over twee weken weer uit in Amsterdam
Ah, Habana is gezellig jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerst wat drinken bij Habana, daarna weet ik nog niet.
Jep jep. VOLTT over twee weken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat vanavond weer ja? Maar vanavond ga ik naar Nijmegen denk ik. Ik ga over twee weken weer uit in Amsterdam
Ah, ga je ook? En JMTquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jep jep. VOLTT over twee weken.
Ik zag het gisteren ja. Die tekst ookquote:
Wat dan wel?quote:
Goeie shit!quote:
I like big black cock.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er staat 'Vas heeft weer over dWc' gedroomd [ afbeelding ].
Levenloze tekst jaquote:
Wie weet gaan Sala en ik daar de boel onveilig maken.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wie weet gaan Sala en ik daar de boel onveilig maken.
"Ladies, hide your titties! Roman Bellic's in the building."
En dat uit Vas haar mond?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I like big black cock.
[..]
Levenloze tekst jaVinny daartegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |