Hoe laat was het ook alweer?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon uitslapen tot een uur of 11 heur
Ik hoor em iedere ochtend op de radio en ik moet er altijd van glimlachenquote:
Dacht ik ook maar ik wist het niet zeker.quote:
Iets wat jou in de ochtend laat glimlachen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoor em iedere ochtend op de radio en ik moet er altijd van glimlachen
Nou? Gingen ze voor je aan de kant?quote:
Zo kijken katten altijd, tenzij ze eten krijgenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:43 schreef Cat22 het volgende:
De poezzies zijn trouwens zo blij met hun nieuwe Paal.Ik kwam net thuis en twee lagen er in de hangmatjes en Satsu's koppie stak uit het huisje.
![]()
En ze keken zo:![]()
![]()
Leuk is dat hèquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:43 schreef Cat22 het volgende:
De poezzies zijn trouwens zo blij met hun nieuwe Paal.Ik kwam net thuis en twee lagen er in de hangmatjes en Satsu's koppie stak uit het huisje.
![]()
En ze keken zo:![]()
![]()
Die van mij niet heur.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kijken katten altijd, tenzij ze eten krijgen.
Noh!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk is dat hè
Plumeau heeft me vandaag heel erg laten schrikken. Ik moest een gleufje frezen in de grindvloer, dus ik ging ff naar de blokhut om de dremel te halen. Kwam ik terug, zie ik haar ineens helemaal in elkaar gedoken zielig zitten mekkeren. Ik heur opgepakt, maar ze bleef zo in elkaar zitten en trillen.
Dus ElisaB belt de DA: blauwe zwaailichten, want Plumeau is niet in orde! Mooi, afspraak voor 14:00 uur, ik in de rats.
Een kwartier later, komt Plumeautje vrolijk langshobbelen. Nix aan de hand. Stoot ik tegen het koffertje van de dremel, heel de Plumeau weer in elkaar gedoken.
Conclusie / hypothese: blokhut + plastic gerammel = roze mandje = bezoekje aan dierenarts >> Plumeau preventief over de zeik
Afspraak maar weer afgebeld
Zoek je jezelf?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, jij geluksvogelt![]()
![]()
Waaaaar is Ing eiks? Demonstratief met de buggy in de tram aan het potenrammen?
Ik moest wel lachenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Leuk is dat hè
Plumeau heeft me vandaag heel erg laten schrikken. Ik moest een gleufje frezen in de grindvloer, dus ik ging ff naar de blokhut om de dremel te halen. Kwam ik terug, zie ik haar ineens helemaal in elkaar gedoken zielig zitten mekkeren. Ik heur opgepakt, maar ze bleef zo in elkaar zitten en trillen.
Dus ElisaB belt de DA: blauwe zwaailichten, want Plumeau is niet in orde! Mooi, afspraak voor 14:00 uur, ik in de rats.
Een kwartier later, komt Plumeautje vrolijk langshobbelen. Nix aan de hand. Stoot ik tegen het koffertje van de dremel, heel de Plumeau weer in elkaar gedoken.
Conclusie / hypothese: blokhut + plastic gerammel = roze mandje = bezoekje aan dierenarts >> Plumeau preventief over de zeik
Afspraak maar weer afgebeld
Jaquote:
Ik heb radiatoren geragdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou? Gingen ze voor je aan de kant?
Op de scootmobiel met buggy en rollatort, dat zal ze leren
Naartjie bouwt op:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom kijkt altijd meer![]()
![]()
![]()
en als er eten geserveerd wordt x2
Dát klopte er niet aan die post.quote:
Katten zijn wel meesters van de arrogante/verschrikte blikquote:
Waarvan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb radiatoren geragdzere rug
En had ik al verteld dat ik zondagmiddag/avond nog een soort van feestje heb?![]()
Het was zó zielig. Ik dacht op z'n minst dat haar knieband weer gescheurd was of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |