WAT ZEG JE?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat harder praten en aan haar goede kant gaan zitten dus
Gewoon drukken; rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef Cat22 het volgende:
Dus wij zien jou met korset?![]()
Dan past er geen eten meer in je.
GEWOON DRUKKEN ik herhaal DRUKKENquote:
Het is een rijgding (net gepast of ik erin komquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus wij zien jou met korset?![]()
Dan past er geen eten meer in je.
Gaat wel goed, moeilijk voor te stellenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Hoest bij jullie?
Nog minder dan een week bedacht ik me vanmiddag ineens
Laatste loodjes.....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gaat wel goed, moeilijk voor te stellenmaar inderdaad, nog maar eventjes
Heel spannend dus.
Spannend iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heel spannend dus.
Anders kun je ook niet zitten niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is een rijgding (net gepast of ik erin kom) dus dan moet je me even iets losser rijgen
Geen klomp = geen Shabuquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spannend idd![]()
En volgende keer gaan we gewoon in Shabu AmsterdamNa de klomp
Dan gebeurt er eindelijk weer eens wat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heel spannend dus.
We gaan collectief duimenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef MissBliss het volgende:
Heel spannend dus.
Echt niet!?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Anders kun je ook niet zitten niet.[/ervaring]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laatste loodjes.....
En dan weer opbouwen![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spannend idd![]()
En volgende keer gaan we gewoon in Shabu AmsterdamNa de klomp
Ja en hoe!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan gebeurt er eindelijk weer eens wat.
Wat ben je toch streng.quote:
Thanksquote:
Ik ben ooit zo strak ingeregen dat ik na een kwartiertje smeekte of de lintjes wat losser mochten want ik stikte bijna.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt niet!?
Zo erg is het toch hopelijk niet?
Er zit ook kant aan
Hij staat best leuk hoor vind ik, maar het is gek
Ik heb ook lintjes voor volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ooit zo strak ingeregen dat ik na een kwartiertje smeekte of de lintjes wat losser mochten want ik stikte bijna.Maar ook met lossere lintjes zorgen de baleinen er wel voor dat je keurig rechtop blijft zitten. Wat goed is voor je rug maar niet echt comfi.
Ze zijn er in heel veel soorten en maten, je merkt vanzelf wel wat fijn zit. En anders doe ik wel snoeren of ontsnoeren. En Ll wil vast ook wel helpen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook lintjes voor volgens mijAlhoewel ik niet weet of die los/vast kunnen of voor de sier zijn
En ik ga hem niet weer passen want ik kreeg hem bijna niet uit
Zo is ze.quote:
Het moet gewoon voorbij zijn straksquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
[..]Ik heb daar toevallig nog bonnen van!
[..]
Ja en hoe!Dan is het daarna eindelijk allemaal voorbij hopelijk!
![]()
[/sentimenteel wordt]
Dus
Ik had dat met mijn trouwjurk, in de auto zei ik tegen Re: Ik weet niet of ik het vohou in die jurk hoor, anders moet ie maar los!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ooit zo strak ingeregen dat ik na een kwartiertje smeekte of de lintjes wat losser mochten want ik stikte bijna.Maar ook met lossere lintjes zorgen de baleinen er wel voor dat je keurig rechtop blijft zitten. Wat goed is voor je rug maar niet echt comfi.
Valt best mee hoorquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het moet gewoon voorbij zijn straks![]()
Zodat jullie weer verder kunnen met echt leven en genieten enzo![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Valt best mee hoor![]()
Alsof ik mezelf een Shabu zou ontzeggen
OMG ja, wat straks zat datquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had dat met mijn trouwjurk, in de auto zei ik tegen Re: Ik weet niet of ik het vohou in die jurk hoor, anders moet ie maar los!!![]()
Tis uiteindelijk goedgekomen
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zijn er in heel veel soorten en maten, je merkt vanzelf wel wat fijn zit. En anders doe ik wel snoeren of ontsnoeren. En Ll wil vast ook wel helpen.
Ik wist niet dat er zoveel gedoe bij hoort,bij een corsetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had dat met mijn trouwjurk, in de auto zei ik tegen Re: Ik weet niet of ik het vohou in die jurk hoor, anders moet ie maar los!!![]()
Tis uiteindelijk goedgekomen
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
OMG ja, wat straks zat dat![]()
Buik inhouden hoefde niet eens, die kreeg toch geen kans om te ploppen
Daarom trouwens mensen volgens mij meestal ook maar één keer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel gedoe bij hoort,bij een corset![]()
Tudududuuuuhquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
En dat hoorde ook gewoon, dat strakke, daar mocht ik niet om zeuren van de winkelmevrouw
"Tegenwoordig zijn ze niks meer gewend he?", zei ze tegen mn moeder
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
En dat hoorde ook gewoon, dat strakke, daar mocht ik niet om zeuren van de winkelmevrouw
"Tegenwoordig zijn ze niks meer gewend he?", zei ze tegen mn moeder
Vreselijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Cat22 het volgende:
Net alsof die corsetten zo goed zijn.Zat oude vrouwtjes die niet meer zonder kunnen omdat hun rug- en buikspieren totaal niks meer doen en ze dus inzakken als ze niet ingepakt zijn.
Ja, mijn moeder vertelde dat ookquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn moeder vertelde ooit dat ze vroegah spijkerbroektjes hadden die liggend op bed moesten worden dichtgemaakt en dat sommige vriendinnen er een nierontsteking door kregen; zo strak zaten ze
Oh jaaaaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder vertelde dat ook
Zo van: "Wees maar blij dat er tegenwoordig stretch is"
Of dat ze zijlings de trap af moesten lopen
Volgens mij is die spijkerbroekentijd aan mijn moeder voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder vertelde dat ook
Zo van: "Wees maar blij dat er tegenwoordig stretch is"
Of dat ze zijlings de trap af moesten lopen
Doe gek en kom in je fluwelen huispak op Crocks.quote:
Je moet.quote:
53quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jaaaa![]()
Ook zo'n moeder die ergens halverwege de jaren '50 is opgericht?
Fluweel valt daar vast wel onder jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe gek en kom in je fluwelen huispak op Crocks.
Zeg je gewoon dat je dacht dat dat burludinges was
Die van mij 3 jaar laterquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
53
[..]
Fluweel valt daar vast wel onder ja
Het schijnt een hel geweest te zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij 3 jaar later![]()
Lang leve stretch dan maar
Whehehehehehequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe gek en kom in je fluwelen huispak op Crocks.
Zeg je gewoon dat je dacht dat dat burludinges was
Nee, ga ik nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu doenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Tomboooo, heb je de profielfoto van m'n zusje al ff bekeken?![]()
Nou, iddquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het schijnt een hel geweest te zijn
Lief he?quote:
Echt cool lijkt me datquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, idd
[..]
Lief he?![]()
En ze lijkt echt op mij als baby![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |