Eerst zien...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
De kou komt er echt aan
In Roemenië zijn mensen dood gevroren die in de auto raakten ingesneeuwd.
En Hamburg ligt ook al vol met sneeuw![]()
Nou ja dat wat ik hierboven zeg is al zoquote:
Wie zegt dit dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:27 schreef Qwea het volgende:
vrijdag 03 februari tot en met vrijdag 10 februari
Onzekere temperatuursverwachting. Er is een ca. 60% op voortzetting van het droge en (vrij) koude winterweer. Daarnaast is er een ca. 40% kans op overgang naar een wisselvalliger en zachter weertype.
Kortom, ze weten geen moer.
Eerst hier zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
De kou komt er echt aan
In Roemenië zijn mensen dood gevroren die in de auto raakten ingesneeuwd.
En Hamburg ligt ook al vol met sneeuw![]()
't kan vriezen, 't kan dooienquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:27 schreef Qwea het volgende:
vrijdag 03 februari tot en met vrijdag 10 februari
Onzekere temperatuursverwachting. Er is een ca. 60% op voortzetting van het droge en (vrij) koude winterweer. Daarnaast is er een ca. 40% kans op overgang naar een wisselvalliger en zachter weertype.
Kortom, ze weten geen moer.
Nee ik liever ook geen sneeuw. Min tien is prima, maar dan wel droogquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst hier zien, dan geloven.
Ik wil geeeeen sneeeeeeuuuuuuw.
Vind je het nu nog gezellig?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
greysje, kom eens gezellig webfeuden
Kan jij je poesje switchenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallooooo![]()
Ik kom zo ff meebabsen, maar ik moet eerst de poesjes nog switchen.
Is het goed dat ik alvast mijn rollatort, scootmobielt en vierlingbuggy hier ff parkeert?
Pleurt maar neer hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallooooo![]()
Ik kom zo ff meebabsen, maar ik moet eerst de poesjes nog switchen.
Is het goed dat ik alvast mijn rollatort, scootmobielt en vierlingbuggy hier ff parkeert?
Ja, in een poep en een scheet is dat gepiept hierquote:
Dank jequote:
Graag gedaan hoor. En als ik in de weg sta, dan log ik wel even uit; geen probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |