Hoezo? Die broekjes moeten verlangen naar de de stijl van vandaag.quote:
To long, Catje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoezo? Die broekjes moeten verlangen naar de de stijl van vandaag.Vind ik niet onredelijk.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:32 schreef Greys het volgende:
* Greys bereidt zich vast voor op een excuus aan Brother voor de inzending van Qwea
Ik ben er zo blij om, hij is onder andere door Jason Segel geschreven (Marhall van How I Met Your Mother)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:27 schreef Muis006 het volgende:
Nieuwe Muppetfilm!
It's time to play the music, it's time to light the lights, its time to meet the muppets on the muppet show tonight
Ja? Werkwoord.quote:
Heb jij zijn kopje nog maar even gepoetst?quote:
Ja I know!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er zo blij om, hij is onder andere door Jason Segel geschreven (Marhall van How I Met Your Mother)
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij zijn kopje nog maar even gepoetst?
Smooth.quote:
Niet in deze context niet. Your argument is invalid.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja? Werkwoord.Beetje oude stijl maar het klopt wel.
Daar gaan mijn kansenquote:
Dat kun je niet zeggen. Je steekproef is te klein.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet in deze context niet. Your argument is invalid.
Voor grammatica heb je geen steekproef nodig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kun je niet zeggen. Je steekproef is te klein.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Voor grammatica heb je geen steekproef nodig.
Also, zet je alu hoedje op morgen want ik ga Limburg onveilig maken.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
*duikt*
Waar gaat Limburg je vinden?
quote:
duikt meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
*duikt*
Waar gaat Limburg je vinden?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:59 schreef Oognip het volgende:
Ik heb met Muis en de speelhengel gespeeld, zie hem springen(en hijgen aan het eind
)
Beetje hoofd scheef houden voor beter beeld
Ik vroeg me al af waarom het leek of de kat in de gordijnen hingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:59 schreef Oognip het volgende:
Ik heb met Muis en de speelhengel gespeeld, zie hem springen(en hijgen aan het eind
)
Beetje hoofd scheef houden voor beter beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |