Ja, zo'n labelprinter is wat taai hequote:
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zo'n labelprinter is wat taai he![]()
Kiyoshi moet ik volgende week echt écht ECHT heen!!!!!Maar ook tig keer vergaderen, dus zal 'em wel weer niet worden
Niet weerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
@ Tombo, bij Connexxion is het balkon niet gereserveerd voor buggy's. Voor niemand specifiek, trouwens. Dus ik heb net zo goed recht daar te staan als ieder ander en ik hoef niet aan de kant als mama met buggy komt. Dat doe ik wel, als dat kan. Kan dat niet, dan pech
.
Oh, sorry. Ik was eten dus ik heb niet meegekregen dat het niet meer magquote:
Het mag wel, ik ben het alleen zatquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:40 schreef Samzz het volgende:
Oh, sorry. Ik was eten dus ik heb niet meegekregen dat het niet meer mag.
Als het niet gereserveerd is, dan is het idd een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
@ Tombo, bij Connexxion is het balkon niet gereserveerd voor buggy's. Voor niemand specifiek, trouwens. Dus ik heb net zo goed recht daar te staan als ieder ander en ik hoef niet aan de kant als mama met buggy komt. Dat doe ik wel, als dat kan. Kan dat niet, dan pech
.
We blijven niet aan de gangquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
Over labels gesproken, eens even wat foto's insturen.
Heeft er iemand een link naar dat topic *kuch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, jullie gilden er nog drie pagina's over toen Samz allang weg wasquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
We blijven niet aan de gang
FlauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik zoek zelf wel
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zal wel per deel van het land verschillen, maar mijn bus is ook van connexxion en daar is altijd een apart gedeelte voor een rolstoel of buggy (Als er dan een rolstoel en buggy zijn, wordt het wel lastigerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:39 schreef Samzz het volgende:
.
Volgens mij gaat rolstoel dan voor. Omdat die inzittende een stuk lastiger eruit te tillen is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zal wel per deel van het land verschillen, maar mijn bus is ook van connexxion en daar is altijd een apart gedeelte voor een rolstoel of buggy (Als er dan een rolstoel en buggy zijn, wordt het wel lastiger).
visquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is echt tof! Behalve als je niet van Japans eten houdt natuurlijk
Er is een balkon, maar die is voor niemand gereserveerdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zal wel per deel van het land verschillen, maar mijn bus is ook van connexxion en daar is altijd een apart gedeelte voor een rolstoel of buggy (Als er dan een rolstoel en buggy zijn, wordt het wel lastiger).
Er is ook genoeg met vlees en alleen groente hoor. Maar de keus is dan idd wat beperkterquote:
Dan moet de buggy ingeklapt wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |