Is ook niet goed voor de stoelgang, die koffiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:22 schreef Hpzone het volgende:
Koffie schijnt weer niet zo te zijn, afbreken kost net zoveel vocht dat je binnenkrijgt ermee. Waarheidsgehalte zou ik niet weten.
Ik drink altijd slimpie limonadequote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:20 schreef Mylene het volgende:
Roosvicee bestaat toch uit veel suikers?
Klopt, wordt ook vaak betwist.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:22 schreef Hpzone het volgende:
Koffie schijnt weer niet zo te zijn, afbreken kost net zoveel vocht dat je binnenkrijgt ermee. Waarheidsgehalte zou ik niet weten.
2 liter vocht is zat en dat kan best met een beetje roosvicee. Limonade bedoelen ze frisdranken als sinas of cola mee, daar zit pas echt suiker in.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef Allessio het volgende:
TS als de experts aanraden om 2 liter water per dag te drinken dan lijkt mij niet dat 1 liter roosvice limonade als water telt.
Jij bent ongezond bezig daar limonade ,vooral bij kinderen tussen de 4 en 12 jaar, de oorzaak is van bijwerkingen als hoofdpijn, ADHD, en diabetes. Geloof je me niet zoek het maar op.
Ja hoor, alleen de caffeïne kan wel een punt zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:35 schreef BlueMage het volgende:
Whehe als ik de redenatie van TS ga volgen telt twee liter koffie ook want je doet toch water op koffie om koffie te zetten?!![]()
Als je suiker in de thee doet (zoals ik, anders vind ik het niet te drinkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen de caffeïne kan wel een punt zijn.
Jij rekent thee ook niet mee als vocht?
Niet om het als vochtinname mee te laten tellen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als je suiker in de thee doet (zoals ik, anders vind ik het niet te drinken) dan lijkt me dat toch 'n probleem, ja.
Bier is daadwerkelijk heel goed, dat bevat namelijk heeel veel vocht (water)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:06 schreef Kamergezocht het volgende:
Natuurlijk geldt dat ook voor limonade. Het geldt ook voor bier. Vandaar dat ik elke drie uur een halve liter naar binnen tik, puur voor de gezondheid.
Bij Jumboquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:40 schreef cat25 het volgende:
Oo cool waar koop je die slimpies? lijkt me namelijk ideaal!
Bovendien hebben ze daar alle smakenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij Jumbo
En die zit tegenwoordig overal geloof ik...
Tuurlijk joh, anders drinken we met zijn allen gerust een liter slootwater en als we toch bezig zijn nemen we de buurvrouw haar urine ook maar even mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:37 schreef Casos het volgende:
[..]
2 liter vocht is zat en dat kan best met een beetje roosvicee. Limonade bedoelen ze frisdranken als sinas of cola mee, daar zit pas echt suiker in.
Heb je daar bronnen (als in: wetenschappelijke onderzoeken) van?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef Allessio het volgende:
TS als de experts aanraden om 2 liter water per dag te drinken dan lijkt mij niet dat 1 liter roosvice limonade als water telt.
Jij bent ongezond bezig daar limonade ,vooral bij kinderen tussen de 4 en 12 jaar, de oorzaak is van bijwerkingen als hoofdpijn, ADHD, en diabetes. Geloof je me niet zoek het maar op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |