Nee hoor, online passes zijn account gebonden, niet machine gebonden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef banapples het volgende:
Nieuwe gebruikersnaam aanmaken en je kan er weer tegenaan
fifa12 doet het dus niet meer, wat is dit voor kanker zooiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:15 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee hoor, online passes zijn account gebonden, niet machine gebonden.
Dus alles waar hij een pass voor had, kan hij schudden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:15 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee hoor, online passes zijn account gebonden, niet machine gebonden.
Dus alles waar hij een pass voor had, kan hij schudden.
Dus omdat alle namen die je daarvoor probeerde al in bezet was, nam je zo'n naam? En je dacht niet dat mensen je er voor zouden reporten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef Kroc het volgende:
Polenslachter was een te erge naam kennelijk, waaraan mensen vreselijk aanstoot kunnen nemen
Gewoon zeggen dat je Po Lens Lachter heetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:00 schreef Kroc het volgende:
klantenservice net gebeld en ik ben permanent geband vanwege mijn online id
Mijn online id was 'polenslachter' en er zouden misschien Poolse mensen hebben geklaagd, dat kon de beste meneer mij niet vertellen.
Nu weet ik niet of al mijn online games het niet meer doen, anders is het schade van een paar honderd euro. Even testen
Er zit niet voor JanLul een License Agreement aan vast. Maarja, wie leest die dingen nou, toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:07 schreef Kroc het volgende:
Ik heb nog nooit een berichtje gehad over mijn naam
Klopt. Online pass kan je voor elke game op PSN kopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:04 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Dus omdat alle namen die je daarvoor probeerde al in bezet was, nam je zo'n naam? En je dacht niet dat mensen je er voor zouden reporten?
Overigens, kan je voor je games niet alleen een nieuwe pass aanvragen tegen betaling ipv de games zelf?
nou weer wat geleerd vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:29 schreef Kroc het volgende:
Ik wist ook niet dat er gemodereerd werd op playstation network
Fifa onlinepass kun je los kopen in de store voor 7,50??? Zonde geld maar oke.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:29 schreef Kroc het volgende:
Ik overdreef wat, ik ging fifa als eerste testen en die code deed het niet meer. Dus ik dacht 50 euro weg en die andere spellen doen het vast ook niet meer.
Ik wist ook niet dat er gemodereerd werd op playstation network
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |