abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2012 @ 15:52:25 #26
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_107403795
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 11:51 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Nou ja we zullen wel zien hoe het verder gaat. In het dagelijks leven mag je ook niet alles roepen. Denk aan aanzetten tot..... en bedreigingen.
Op de fora wordt ook gemodereerd. Is dat niet net zoiets?
Een simpel zinnentje als "Ik steun de oppositie" is in sommige landen al genoeg om te zorgen dat je opgepakt wordt. Dat doodsbedreigingen en dergelijke worden weggehaald kan ik begrijpen. Maar wat ze nu willen gaan doen is gewoon grootschalige censuur. De VS kan gewoon zeggen: elke tweet met 'occupy' erin komt niet door het filter heen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 30 januari 2012 @ 15:54:00 #27
352041 Mr.Fahrenheit
burning through the sky
pi_107403854
Ik las ook dat Twitter dit deed om de Aziatische markt te kunnen penetreren. Maar dat zou toch al moeilijk worden... al die Chinezen zitten op Weibo, een vergelijkbare microblog-site.
pi_107405089
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:20 schreef waht het volgende:

[..]

Dat is ook zo, om nog maar te zwijgen over China. Maar hier gaat het wel specifiek over communicatie via een sociaal netwerk.
Kan je niet helemaal vergelijken, google heeft effectief mee gewerkt met de chinese overheid om google geschikt te maken voor dit land.

Twitter opereert puur in Amerika, en heeft zich dus te houden aan de Amerikaanse wet, nu zegt men bij google: wij gaan Tweets tonen op basis van gelden wetten volgens het land waar de Tweet gedaan word.

Maw, als jij straks op je vakantie Frankrijk tweet dat de Armeense genocide niet heeft plaats gevonden, dan zal het bericht niet getoont worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 30 januari 2012 @ 17:33:18 #29
111528 Viajero
Who dares wins
pi_107407595
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:09 schreef SeLang het volgende:
Vooral ook weer in de uitleg een voorbeeld geven over Nazi's :')
Wees dan eerlijk en geef een voorbeeld over Syrië of Iran....
Ja, die hebben veel invloed op twitter. Ik heb het gevoel dat het hoofddoel China is.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')