Shark!quote:
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden getting things done app gevonden.
Normaal 16 euro maar gejailbreakt dus graties
Wat, 16 euro voor een app?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden getting things done app gevonden.
Normaal 16 euro maar gejailbreakt dus graties
http://www.pandapunt.nl/quote:
Maar dan nog 16 euro voor een app!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja lolzzz, hij is wel vet handig
Slaap lekker en veel plezier morgenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:47 schreef BGTes het volgende:
Ik denk dat ik maar in bed ga liggen,. Morgen naar mijn ma toe en die stelt het nooit op prijs als ik doorslaap tot 11 uur
Trustenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:47 schreef BGTes het volgende:
Ik denk dat ik maar in bed ga liggen,. Morgen naar mijn ma toe en die stelt het nooit op prijs als ik doorslaap tot 11 uur
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik ga ook maar eens op bed morgen vroeg op
Wat is het dan en hoe werkt hetquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja je kunt een app niet jailbreaken
Ooh ik dacht al whutt u serious?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is het dan en hoe werkt hetDamn woman! Ik wil alleen weten wat dat getting things done is
Oeh hendig! Moet je het wel consequent gebruiken, daar zou ik de fout al in gaan wss.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh ik dacht al whutt u serious?
Getting things done is http://nl.wikipedia.org/wiki/Getting_Things_Done
De app is things for iPad en dan kun je taken plannen due .... En schedulen voor de dag waaropje ze wil maken. En verschuiven natuurlijk zoals een eckte student alles vooruitschuift, einzz
Hier ook erg fijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:44 schreef princess-a het volgende:
Moooorning
Ik hoorde net BOEM BOEM BOEMM!! dacht wat is dat voor vervelende muziek? Maar het was geen muziek, het is mn hoofd die bijna uit elkaar knaltTGIF
Oeh get, daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten.. Succesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier ook erg fijn, Mag ook zo de bus in
Of om er diverse etenswaren overheen te mikken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Risico om sexloos gevonden te worden of om foundation op je col te smeren ofzo?
Morgen trouwens!
Ik denk de foundationquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Morgen trouwens!
Goffer !! 21 april kan ik toch heul nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
We kunnen kaartjes bestellen voor den schoonheidsglans-party![]()
Volgens Masja een goede gelegenheid om een beste vriendin voor het leven te vinden
Hendig dat je dat zo ver van tevoren weetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:48 schreef BBQ-kip het volgende:
21-4 kan ik niet, want dan heb ik een begrafenis. Helaas.... sorry masja
Ja das wel hendig, kun je er mooi omheen plannen. Wel jammer dat ik dan niet naar de schoonheidsglans fuif kanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hendig dat je dat zo ver van tevoren weet
Het is een vrij grote col, dus het is vooral het eten wat er zekerste weten in gaat vallen en de foundation.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Morgen trouwens!
maar ik was zo blij dat ik 'm had terug gevonden!quote:
Nu wil ik er ook een pic vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar ik was zo blij dat ik 'm had terug gevonden!
Het feit dat ie wss een jaar onderop de wasmand heeft gelegen resulteert er ook in dat dit het enige witte kledingstuk is dat ik heb, dat een jaar na aankoop nog steeds niet onder de koffie/choco/haringvlekken zit
ik las clithoodiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:21 schreef princess-a het volgende:
Men ik wil in joggingbroek en chillhoodie naar mn werk
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:05 schreef PriemGirl het volgende:
En ik twijfel nochtans om mijn bruiloft te verschuiven voor de party
Mijn idool
Kan ik weer niet aan haar mok likken
[..]
Nu wil ik er ook een pic van![]()
Sexy!quote:
Liefquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:12 schreef BGTes het volgende:
MoggeVandaag weer eens zum Eindhoven, mama bijna jarig
eelt Priems link op facebook*
Goeien derp-picquote:
Oh dat is nog best een mooie colquote:
Je hebt in ieder geval zelfvertrouwen want je boobies zijn bedektquote:
Regelmatig, ik heb alleen te grote voetenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:19 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oh dat is nog best een mooie col![]()
En je gezichtsuitdrukking is ook prachtig!! Modellencarriere wel eens overwogen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval zelfvertrouwen want je boobies zijn bedekt
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval zelfvertrouwen want je boobies zijn bedekt
Ja, en ze zijn fakking neon manquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Lekker sexy hoor, Gootje![]()
Had jij je Sleeks al binnen?
OMG ze eet! (of doet alsof)quote:
ze ruikt aan eten. Maar als ze hapt scheurt ze uit d'r glansjurkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
OMG ze eet! (of doet alsof)
Oeeehhhhquote:
quote:
jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga nog even proberen een tukje te doen. Ben vanaf 6 uur wakker op mijn vrije dag omdat meneer zo graag tegen me aan wilde prikken![]()
Ik heb trouwens gemaild voor dat nickie minaj lakje, ben ik nu evol?
Moeten we eigenlijk wel doen.. met Fok shirts..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
maar we gaan dus niet naar de beutygloss party?
Priem, waar blijft mijn uitnodiging trouwens?
Ik wil ook heen in mijn joggingbroek en sweater alleen maar omdat zij heeft gezegd dat dat niet mag!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Dus een pastel joggingbroek met nieuwe bloemencrocs mag wel hoorquote:Mocht je nog steeds niet helemaal weten wat je aan moet trekken – pastel kleuren, gekleurde jurkjes, iets met bloemen.. allemaal goed! Zolang je maar niet in een joggingbroek met afgetrapte crocs komt is het prima. Vorige keer zat iedereen zich helemaal te vergapen aan alle outfits, het was zo leuk! Het was ook heel normaal om zomaar op iemand af te lopen en een complimentje te geven. Volgens mij is echt iedereen met een fijn gevoel naar huis gegaan (behalve dan de spierpijn van die loeizware goodiebag).
Laat ik die nou net gisteren gekocht hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus een pastel joggingbroek met nieuwe bloemencrocs mag wel hoor
Nee joh kwartier geeft toch niksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
restaurant is pas vanaf 17.30 open, heeft het dan nut om te bellen dat j een kwartier later komt??
en een bipsdecollete!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:40 schreef BGTes het volgende:
Gaan we allemaal in joggingbroeken en kei laag uitgesneden shirtjes om onze onzekerheid te bedekkenen dan 5 cakejes eten!
ja, dat vooralquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:42 schreef BGTes het volgende:
En dan de volgende dag spierpijn van de loodzware goodiebags!
De mijne ziet er eerder zo uit:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en een bipsdecollete!
[ afbeelding ]
Extragratis Andrelonshampoo!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat vooral
vijftig kilo gratis troep! Einz!
wel als je pastelkleurtjes aantrektquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
De mijne ziet er eerder zo uit:
[ afbeelding ]
Telt dat ook als classy?
Mijn kont is in pastel!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel als je pastelkleurtjes aantrekt
Foundation is ideaal voor in een goodiebag! Dat verschilt namelijk toch niet per persoon!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En extralichte foundation! Die dus voor 85% van de mensen niet geschikt is!
Mooien look! Goed voor een feestje!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb weer een fantastischen bjoetieblog gevonden
[ afbeelding ]
http://cornflakegirlsmusings.blogspot.com/
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:WHAT REVLON HAVE TO STAY:
Smokey eyesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet. Anders was ik gegaanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
MY EYEEEES MY EYESquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
was nen flauwen opmerking n.a.v. de discussie in het trouwen topicquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kan niet. Anders was ik gegaan
Uitnodiging? Kweetvanniks !
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was nen flauwen opmerking n.a.v. de discussie in het trouwen topic
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
We geven in de zomer wel gewoon nen bbq voor de fok-meiden en dan moet je dat maar als trouw-dinges zien
En dan wil ik best nog eens mijn jurk aan![]()
quote:This isn't the most flattering picture of my eye, for which I apologise, but I wanted to show you the NYC colours.
quote:
Whu.. Why....quote:
welke kleuren?quote:
ik gok op veel giveawaysquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
En how the hell kan zo iemand dan 230 followers hebben
Lijken wassenquote:
Ik volg haar via bloglovinquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
en dat kind zo straks kijken van omg zoveel page vieuws, iedereen adoreert mij ineens! Einz!
Goeden matigen idee welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik had zoeen goeden idee. Als we nu allemaal mascha feoktistova www.beautygloss.nl in onzen sig zetten, dan flipt mascha's google spytool helemaal den pan uit!![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik had zoeen goeden idee. Als we nu allemaal mascha feoktistova www.beautygloss.nl in onzen sig zetten, dan flipt mascha's google spytool helemaal den pan uit!![]()
veel plezierquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mornig!
Priem, ik heb al 1 like binnengesleept
Ergens mid 30?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder de site op te zoeken, hoe oud schat je haar?
jaar of 25?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder de site op te zoeken, hoe oud schat je haar?
quote:
de blog is niet eens zo dramatisch, maar ik schrok van de foto, omdat ze 19 isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nonlinkje van de website/blog?
Neuuuuhhhquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb een nieuwe baan !!!!!!!!!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Eigenlijk al per volgende week als ik wil en als backoffice/recruiterquote:
Gefeli !!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
super!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk al per volgende week als ik wil en als backoffice/recruiter
dankquote:
me too!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mornig!
Priem, ik heb al 1 like binnengesleept
Gefeliquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk al per volgende week als ik wil en als backoffice/recruiter
nooit gehoord van clean up?quote:
je moet followers van faalblogs hebben... in hun GFC profiel staat of ze zelf een blog hebben. Meestal is het 1 grote kliekquote:
ik clean nooit up, ik lak gewoon alleen mijn nagelquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nooit gehoord van clean up?
nee joh dat is zoooo 2011quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik clean nooit up, ik lak gewoon alleen mijn nagel![]()
CONSPIRACY I TELL YOUquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet followers van faalblogs hebben... in hun GFC profiel staat of ze zelf een blog hebben. Meestal is het 1 grote kliek
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel!quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, schaar en loqi, jullie lakjes gaan vandaag op de bus... mijn bubbelvloppen worden namelijk vandaag bezorgd
Best een goeien deal gedaan op internet, honderd bubbelvloppen voor 15 euro. Lijken wassen.
In wat kut zeg!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:29 schreef Incantrix het volgende:
En hallo
En een hartgrondig GODVERDOMME mijnerzijds, wat een KLOTEdag vandaag zegnet gehoord dat een naaste collega is overleden, ze had een longontsteking en nu is ze ineens doodgegaan en bleek ze een tumor tussen hart en longen te hebben
ik ben totaal in shock, serious WTF
En dan bel ik net de DHL enven met de vraag waarom mijn ozotics al een week 'on hold'. Staan en zij zeggen dat mijn nagellak helemaal het land niet in had gemogen omdat het invoer van gevaarlijke goederen betreft, ik snap er geen klote van! Dat is toch helemaal niet an toepassing op NL?? Ik heb wel eens lijstjes gezien van landen waarbij nagellak onder zo'n regel valt, maar NL heb ik daar nog nooit tussen zien staan..
En nog veel meer gezeik, maar daar zal ik jullie maar niet mee lastigvallen.
Dan ga ik nu even keihard janken.
Checken we hem morgen even!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:30 schreef milka82 het volgende:
Mooi Swarte!
Vanochtend in een zaakje met tweedehandsjes een mooie jas gescoord, kom ik thuis, vindthem niet mooi....
Ik wel, dus ik hou em lekker toch! Hij zit nu al in de was, kan ik hem morgen aan.
Jezus, wat een schok!!! Heel veel sterktequote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:29 schreef Incantrix het volgende:
En hallo
En een hartgrondig GODVERDOMME mijnerzijds, wat een KLOTEdag vandaag zegnet gehoord dat een naaste collega is overleden, ze had een longontsteking en nu is ze ineens doodgegaan en bleek ze een tumor tussen hart en longen te hebben
En dan bel ik net de DHL enven met de vraag waarom mijn ozotics al een week 'on hold'. Staan en zij zeggen dat mijn nagellak helemaal het land niet in had gemogen omdat het invoer van gevaarlijke goederen betreft, ik snap er geen klote van! Dat is toch helemaal niet an toepassing op NL?? Ik heb wel eens lijstjes gezien van landen waarbij nagellak onder zo'n regel valt, maar NL heb ik daar nog nooit tussen zien staan..
Sterktequote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:29 schreef Incantrix het volgende:
En hallo
Kom je morgen deze kant op? Leuk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Checken we hem morgen even!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:29 schreef Incantrix het volgende:
En hallo
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:29 schreef Incantrix het volgende:
En hallo
Thnx allquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:32 schreef Loqi het volgende:
[..]sterkte meis
![]()
wat gaan ze nu met je lakjes doen dan?
You are not a beautiful and unique snowflake! Damnit!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
waarom bestaan er uberhaupt eigenlijk 3 miljoen bjoetie blogs?
Alsof iedereen die make-uppen leuk vindt er meteen over moet bloggen![]()
Nou, echt he? En hoe ik ook google, ik kom nergens tegen hoe dat wettelijk gezien nu in elkaar zit.. Maar you bet your ass dat ik het exáct uit ga zoeken en DHL voor alles aansprakelijk ga stellen als er ook maar een letter niet klopt aan wat ze zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Soberso, 2 flesjes nagellak gevaarlijk vinden
Jah, ik zou normaal nooit bij Picture Polish besteld hebben want verzenden is veels te duur, maar álle andere webshops waar ze Ozotics verkopen hadden ze al maanden óf de ene die ik wilde niet op voorraad, óf de andere. Dat wisselde elkaar echt exáct af en dat was ik ff zat, dus toen dacht ik 'voor 1 keer dan'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
En volgende keer gewoon bij llarowe bestellen... minder versandkosten en vooral, geen DHL
Gecondoleerd *HUG*quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:29 schreef Incantrix het volgende:
En hallo
Ja man, ik wist niet eens dat ze lontsteking had, dus ik viel echt zowat om toen ik het hoorde..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik maar stop met mijn goede voornemen om samenvattingen te maken, ik word er al chaggo van als ik er aan denk![]()
Trix: Whut, in 1x? Dafuq, sterkte![]()
En soberso DHL![]()
![]()
![]()
Daar wilde zoya mij ook bang mee maken, en dat mag niet in het vliegtuig dan krijg je miljoenen boetesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik zou normaal nooit bij Picture Polish besteld hebben want verzenden is veels te duur, maar álle andere webshops waar ze Ozotics verkopen hadden ze al maanden óf de ene die ik wilde niet op voorraad, óf de andere. Dat wisselde elkaar echt exáct af en dat was ik ff zat, dus toen dacht ik 'voor 1 keer dan'![]()
Wat rot van je collega, zo plotselingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx allzit ook nog weer een heel konkelefoesverhaal achter qua hoe ik het gehoord heb, mijn andere collega's weten het nog niet eens dus kan ook niet ff kletsen met ze ofzo, dat kan dinsdag pas
En qua lakjes, geen idee, daar bellen ze me ergens vandaag over terug, maar iets zegt me nu dat ik 33 dollar aan verzendkosten kwijt ben voor géén lakjes.. Of dat ik een opslag van ongeveer zes miljard mag betalen om ze toch te krijgen. Ik ben echt pissed beyond belief, ook dat ze niet ff wat laten weten ofzo. Gewoon een week vasthouden en verder lekker niks doenik zei ook tegen die man dat dat volgens mij heul niet kan, dat ik het heb opgezocht en de winkel die naar mij heeft verzonden en dat NL die regels niet aanhoudt voor nagellak, maar hij zei 'mjah, voor over de grond misschien, door de lucht kan anders zijn.' Die lakjes komen uit fucking Austrálië, hoe wil je ze dán vervoeren? Kolere zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ben aan het lakkenquote:
Ja maar garpig!quote:
Hoe lang zitten die er al op dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:09 schreef Joysa het volgende:
ik ga zo maar eens elmo, angry bird en koekiemonster van mn nagels halen
eh 1,5 week ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe lang zitten die er al op dan?
Pfff, wat onwijs kak zegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:29 schreef Incantrix het volgende:
En hallo
Goeden lakquote:
gel op mn nagels he, dan blijft het wel zittenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden lak
Ik ben al blij als hij 3 dagen blijft zitten
O en goeden foundationswatch:
[ afbeelding ]
wat hebben ze allemaal gedaan dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, m'n muil doet echt zeer.
Ze heeft hem een keer of 4 verdoofd voordat hij gevoelloos wilde worden.
2 gaatjes vullenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat hebben ze allemaal gedaan dan?
boos?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
2 gaatjes vullen.
Tandhalzen waren blijkbaar ook erg gevoelig en het schijnt dat mijn kaak raar is en daarom moeilijk te verdoven. Verbaasd me niks
O en
[ afbeelding ]
Middelvinger en ringvinger zijn boos![]()
![]()
Gescheurde nagelriemen staan in de vorm van 2 boze wenkbrauwenquote:
Ololol nou zie ik hetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gescheurde nagelriemen staan in de vorm van 2 boze wenkbrauwen.
Of is dat weer iets wat alleen ik zie?.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gescheurde nagelriemen staan in de vorm van 2 boze wenkbrauwen.
Of is dat weer iets wat alleen ik zie?.
Hardop lachen in de treinquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:20 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Code woord bij tinypic 'finger lickin good'
Precies datquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:20 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Codewoord bij tinypic 'finger lickin good'
Tering, die foto had ik gisteren moeten hebben over de velletjes van je nagelriemenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
2 gaatjes vullen.
Tandhalzen waren blijkbaar ook erg gevoelig en het schijnt dat mijn kaak raar is en daarom moeilijk te verdoven. Verbaasd me niks
O en
[ afbeelding ]
Middelvinger en ringvinger zijn boos![]()
![]()
O dat wil ik ook kunnenquote:
Nee, want ei vies, chocola lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:29 schreef Incantrix het volgende:
LOL, hoe charmant!
Ik ga een ei koken, dat is beter als bingen op chocolade, am I right?
Ja zeg, vuile enabler jij!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, want ei vies, chocola lekker
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even serieus. Je wilt jezelf neerzetten als visagist en je bent 1 van de grotere beautybloggers. En dan vind je dit een goede manier om je lippen in te kleuren?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Kutdag = even chocola magquote:
Dat ze die lippenstift onder d'r lippen ongeveer een centimeter door laat lopen. En zo overduidelijk. Vind het net een clown zo.quote:
5 pond incl shipping?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die prijzen van Max Factor's Fantasy Fire op ebay
Zo erg stoort mij dat niet hoor, dat is gewoon iets zoeken om te zeikenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier vind ik het nog erger
[ afbeelding ]
Morgen ook even meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:36 schreef milka82 het volgende:
pakketje uit Engeland! Hello George.....
Hoeveel had je er besteld? En met pakketpost of gewone post? En wanneer geshipped?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:36 schreef milka82 het volgende:
pakketje uit Engeland! Hello George.....
Nee hoor, ik had genoeg faalblogs om op te zeiken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo erg stoort mij dat niet hoor, dat is gewoon iets zoeken om te zeiken
Ik hoop dat de postbode zo nog terugkomt danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:38 schreef milka82 het volgende:
Ik had er drie besteld, St George (echt mooooi!), Dragon en Ascalon
Gewoon per post, geen pakket. Zondag besteld.
Enne Swarte, wanneer ik het niet vergeet, anders kom je maar langs!
O ja kan ook nog heb Bird trouwens gevraagd ook wat voor jou mee te nemenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:38 schreef milka82 het volgende:
Ik had er drie besteld, St George (echt mooooi!), Dragon en Ascalon
Gewoon per post, geen pakket. Zondag besteld.
Enne Swarte, wanneer ik het niet vergeet, anders kom je maar langs!
Waarschijnlijk zie je er geen kut van dat het 'langs dr eigen lippen is' in het echtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had genoeg faalblogs om op te zeiken.
Maar als je van faalblogs naar iets gaat dat zichzelf wat serieuzer neemt, verwacht je toch ook dat ze het beter kan. En d'r ogen vind ik ook prima, niks op aan te merken. Maar die lippen vind ik echt een serieuze faal voor een "professional".
Daar ben ik nou benieuwd naar, want ik kan er nu echt niet doorheen kijken, vind het ook een hele vreemde lipvorm zo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie je er geen kut van dat het 'langs dr eigen lippen is' in het echt
SQ lekker flexibel!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in mijn image search kom ik een foto van mezelf tegen van fok, anderhalf jaar geleden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en in mijn image search kom ik een foto van mezelf tegen van fok, anderhalf jaar geleden
[ afbeelding ]
linkerhand + rechtervoet. Voet op bureau leggen en snapshot nemenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik zie voet, hand en tiet, in een hele vreemde verhouding tot elkaar. Is het wel je eigen voet?
Die ringvingerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn ook fijn
Gij flexibel persoonquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
linkerhand + rechtervoet. Voet op bureau leggen en snapshot nemen
op verkeert gespelden woorden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
En waar image-search jij op????
Den highlight nagel !!!quote:
mijn god.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn ook fijn
emoslinger.gifquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op verkeert gespelden woorden.
naggelak swatch bijvoorbeeld.
Mensen die nagellak niet kunnen spellen, kunnen vaak ook geen nagels lakken![]()
Vast geen wiskunde?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Docenten die maar 5 groepen aanmaken waar in totaal 20 van de 150 mensen in kunnen
Ik vind het erg lekkerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kutdag = even chocola mag![]()
(o en ik vind gekookt ei oprecht heel smerig. Melkchocola vind ik ook niet echt lekker, maar nog liever dat dan ei
)
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op verkeert gespelden woorden.
naggelak swatch bijvoorbeeld.
Mensen die nagellak niet kunnen spellen, kunnen vaak ook geen nagels lakken![]()
wat was het toen nog schattig weinigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ http://img97.imageshack.us/img97/7655/p1000364or.jpg (copy/paste deze link) ]
Sharana's stash op 11 juni 2010
Toen was ze net 2 dagen bezig?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ http://img97.imageshack.us/img97/7655/p1000364or.jpg (copy/paste deze link) ]
Sharana's stash op 11 juni 2010
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pakje 1 net binnen:
Emerald Sparkle
FYI
It's My Turn
Kaleidoscope Him Out
DV8
Wagon Trail
Sex on the Beach
Adore
Pakje 2 is onderweg:
Zoya Ki
Zoya Irene
China Glaze BFF
OPI You Don't Know Jacques Suede
OPI Catch Me in Your Net
OPI DS Original
OPI DS Glow
OPI DS Signature
Pakje 3 onderweg:
1 x 2NITE (Tonight)
1 x QT (Cutie)
1 x DV8 (Deviate)
1 x Metallic Muse
1 x He's Is Going In Circles
Pakje 4 van TD net besteld:
OPI-Shim-merry Chic
OPI-Alpine Snow
OPI-Gargantuan Green Grape
OPI-Nat. Nail Base Coat 0.5oz.
CG-For Audrey
OPI-Rumple's Wiggin'
CG-Anklets of Amethyst #591
OPI-Dim Sum Plum
OPI-Suzi Says Feng Shui
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En neem die hele hormonenbende mee naar OUD waar het thuishoort.
Tenzij je natuurlijk de nagels van het ongeboren kind nu al aan het lakken bent. Maar dan wil ik wel foto's.
Serieus, ik vond het leuk om op de hoogte te blijven van bestaande nagellakken zodat ik af en toe mijn vriendin kon verrassen met een leuk lakje maar die fucking slowchat in dit topic van een zooi kakelende kippen is om ziek van te worden.
Tis zeker druk op je werk?quote:
O matching handdoek en shirtquote:
dat was ooit een ruzie die ontstond omdat die gast liep te zeiken dat we teveel ouwehoerden en te weinig nagellak fotos postenquote:
Het heet toch niks voor niks SCquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat was ooit een ruzie die ontstond omdat die gast liep te zeiken dat we teveel ouwehoerden en te weinig nagellak fotos posten
toen was de SC er nog nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Het heet toch niks voor niks SC
quote:
Whaha, droogquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat was ooit een ruzie die ontstond omdat die gast liep te zeiken dat we teveel ouwehoerden en te weinig nagellak fotos posten
hurpdurpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt een beetje op mijn exquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor wie nog even wil soppen:hurpdurpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I... am the unknownquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wtf is dit? Ik zie geen namen meer van degenen die dit hebben gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |