abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107278090
Ik twijfel of dit het goede subforum is, maar goed. De situatie is als volgt.

Ik heb een vrouwelijke collega. We werken altijd met z'n 2en en zijn dus echt een team, nu 2-3 jaar, maar omdat het voor mij een bijbaan is zien we elkaar vaak ook regelmatig niet. Zij is wat ouder dan ik, maar we zitten aardig op één golflengte. Ze staat al geruime tijd droog en grijpt zowat iedere mogelijkheid aan om mij dat te vertellen. Ze ziet er niet verkeerd uit, dus je zou zeggen, problem solved > lekker ketsen.

Maar ik weet dat ze nogal openhartig is waarbij meestal geen bijbedoelingen zitten. Ze praat ook tegen andere collega's (m/v) wel eens zo en ik zit meer in de friendzone (geeft verder niet want ik ben totaal niet verliefd op haar en heb een andere scharrel). Bovendien heeft ze de kans om best wel wat gasten te regelen, maar ze is denk ik nogal kritisch in haar eisenpakket.

Echter iedere keer lijkt ze wel wat verder te gaan in wat ze zegt en ik heb geen flauw idee of ze misschien heel stiekem toch op een beurt van mij hoopt, of dat ze echt gewoon onschuldig heel openhartig is. Van de week begon ze nog te klagen dat ze weer alleen in bed zou liggen en toch zo goed 'een flinke beurt' kon gebruiken. Het lag op het puntje van m'n tong om te zeggen dat ik haar wel even in die behoefte kon voorzien, maar we zijn goede collega's en als blijkt dat ze me helemaal niet wilt dan is de hele vriendschappelijke werkrelatie naar de klote natuurlijk. Dat wil ik absoluut niet. Ik zei wel iets van 'is dat een uitnodiging?' maar daar kwam niet echt een bevestigend antwoord op.

M.a.w. Wat moet ik er nou mee aan? Is 'nee' nou 'nee' of juist 'ja' bij dit vrouwmens? :')
pi_107278186
Gewoon een keer met een domme flirt overheen gaan. Oh misschien moeten we daar dan maar eens aan gaan doen. Bijvoorbeeld he, aan haar reactie kun je dan zien wat ze wil. Als je echt in de friendzone zit zal ze gewoon lachen en er niet moeilijk over doen. Als je ze wil dan duiken jullie daarna meteen het kantoor in.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_107278413
Ik denk dat je gelijk hebt, maar het is lastig om die flinterdunne lijn van gepast/ongepast niet te overschrijden wanneer ze niks wilt, ze is slimmer dan dat ze zich voordoet denk ik.

Maar misschien toch maar proberen..
pi_107278578
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:38 schreef Seam het volgende:
Gewoon een keer met een domme flirt overheen gaan. Oh misschien moeten we daar dan maar eens aan gaan doen. Bijvoorbeeld he, aan haar reactie kun je dan zien wat ze wil. Als je echt in de friendzone zit zal ze gewoon lachen en er niet moeilijk over doen. Als je ze wil dan duiken jullie daarna meteen het kantoor in.
Dit, aan de eerste reactie merk je vaak al wel of ze er in meegaan ja of te nee.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_107279052
Drank kan je helpen
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_107279054
Gewoon de volgende keer haar bij d'r hand pakken en terwijl je haar mee sleept: nou, is goed, dat fix ik wel even.

Als ze dan geil gaat lopen kijken, weet je gewoon genoeg en ga je na het werk met haar mee :)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:32:11 #7
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_107280214
quote:
Van de week begon ze nog te klagen dat ze weer alleen in bed zou liggen en toch zo goed 'een flinke beurt' kon gebruiken.
IMO op dat moment moet je haar op een grappige manier ervan beschuldigen dat ze jou in bed probeert te krijgen.
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:45:52 #8
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107280752
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:02 schreef Spooky4u het volgende:
Drank kan je helpen
LOL
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_107280946
Gast, gewoon met haar wat gaan drinken na het werk, zorgen dat de juiste sfeer ontstaat, enz.

Collega's doe je in beginsel na de borrel/receptie, of tijdens het overwerken als er een bepaald sfeertje ontstaat. Niet door tijdens de lunch heel zakelijk vast te stellen dat beiden wel weer eens toe zijn aan sex.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_107281230
Geef anders ook van dat soort stillen hints kijken hoe zij reageert
pi_107281307
Wat is er mis met een vrouw gewoon versieren? Is dat teveel moeite ofzo?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 00:44:19 #12
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_107282599
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:51 schreef DS4 het volgende:
Gast, gewoon met haar wat gaan drinken na het werk, zorgen dat de juiste sfeer ontstaat, enz.

Collega's doe je in beginsel na de borrel/receptie, of tijdens het overwerken als er een bepaald sfeertje ontstaat. Niet door tijdens de lunch heel zakelijk vast te stellen dat beiden wel weer eens toe zijn aan sex.
Hangt af van de vrouw in kwestie. Je hebt er ook tussenzitten die gillend gek worden van een daterige situatie en dan ontzettend schaapachtig lacherig zeggen dat er - met dat bepaalde sfeertje - maar eens geneukt moet worden. Er zijn nu eenmaal meiden die best seks kunnen hebben voor de lol met een collega en erin willen tuimelen, maar zodra er een semi-romantische lading komt gaan nadenken over gevoel en wat nu verder..
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_107284014
1 woord: Alcohol !
pi_107284094
Ga ketsen dan, jongûh. :9~
pi_107285358
Soort gelijke situatie hier! Alleen ik heb een vaste baan, we flirten veel maar ze zegt ook de regel te hebben "never fuck your own company" Nu kan ze dit zeggen om mij uit te dagen, of omdat ze het echt meent :')
pi_107285603
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 00:44 schreef GSbrder het volgende:

Hangt af van de vrouw in kwestie. Je hebt er ook tussenzitten die gillend gek worden van een daterige situatie en dan ontzettend schaapachtig lacherig zeggen dat er - met dat bepaalde sfeertje - maar eens geneukt moet worden. Er zijn nu eenmaal meiden die best seks kunnen hebben voor de lol met een collega en erin willen tuimelen, maar zodra er een semi-romantische lading komt gaan nadenken over gevoel en wat nu verder..
Maar zou die dan niet happen op "is dat een uitnodiging"?

Overigens vind ik de vrijmibo geen romantisch sfeertje oproepen. Je kan wel aan het eind bloedjegeil een hotelkamer op gaan zoeken, maar romantiek...

Hoe dan ook: het lijkt mij voor TS om het eens over een andere boeg te gooien, want op de huidige manier werkt het iig niet.
pi_107285740
Ik denk dat je je wat proactiever moet gaan opstellen en niet alleen "aanhoren". Zoals hierboven ook gezegd, zodra zij het onderwerp weer aansnijdt dat het weer eens tijd is voor een beurt dan kan jij daar op inspelen met een grappige reactie met serieuze ondertoon. Niet gelijk serieus reageren maar laat haar eerst "aan het idee wennen" dat jij wel eens de persoon kan zijn die haar ook een beurt wilt geven. Ik zou reageren met iets in de trend als "nu je het zo zegt, het wordt ook wel weer eens tijd dat ik iemand een beurt geef...". Dan speel je er op in, maar niet helemaal zeg maar...

Anyway, we verwachten nu natuurlijk wel dat er actie wordt ondernomen en dat dat hier gepost wordt :D
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:42:06 #18
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107287734
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik twijfel of dit het goede subforum is, maar goed. De situatie is als volgt.

Ik heb een vrouwelijke collega. We werken altijd met z'n 2en en zijn dus echt een team, nu 2-3 jaar, maar omdat het voor mij een bijbaan is zien we elkaar vaak ook regelmatig niet. Zij is wat ouder dan ik, maar we zitten aardig op één golflengte. Ze staat al geruime tijd droog en grijpt zowat iedere mogelijkheid aan om mij dat te vertellen. Ze ziet er niet verkeerd uit, dus je zou zeggen, problem solved > lekker ketsen.

Maar ik weet dat ze nogal openhartig is waarbij meestal geen bijbedoelingen zitten. Ze praat ook tegen andere collega's (m/v) wel eens zo en ik zit meer in de friendzone (geeft verder niet want ik ben totaal niet verliefd op haar en heb een andere scharrel). Bovendien heeft ze de kans om best wel wat gasten te regelen, maar ze is denk ik nogal kritisch in haar eisenpakket.

Echter iedere keer lijkt ze wel wat verder te gaan in wat ze zegt en ik heb geen flauw idee of ze misschien heel stiekem toch op een beurt van mij hoopt, of dat ze echt gewoon onschuldig heel openhartig is. Van de week begon ze nog te klagen dat ze weer alleen in bed zou liggen en toch zo goed 'een flinke beurt' kon gebruiken. Het lag op het puntje van m'n tong om te zeggen dat ik haar wel even in die behoefte kon voorzien, maar we zijn goede collega's en als blijkt dat ze me helemaal niet wilt dan is de hele vriendschappelijke werkrelatie naar de klote natuurlijk. Dat wil ik absoluut niet. Ik zei wel iets van 'is dat een uitnodiging?' maar daar kwam niet echt een bevestigend antwoord op.

M.a.w. Wat moet ik er nou mee aan? Is 'nee' nou 'nee' of juist 'ja' bij dit vrouwmens? :')
Als je het hier moet vragen ben je te pussy.

Serieus antwoord.

Kom op man. Je verschuilt je achter geleuter over verstoorde betrekkingen en wat al niet.

Allemaal lulkoek. Weet je zelf ook wel.

En anders niet doen, als je zo fragiel bent.
'Cos boys don't cry.
pi_107288848
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:42 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Als je het hier moet vragen ben je te pussy.

Serieus antwoord.

Kom op man. Je verschuilt je achter geleuter over verstoorde betrekkingen en wat al niet.

Allemaal lulkoek. Weet je zelf ook wel.

En anders niet doen, als je zo fragiel bent.
Eens, wat een kuttopic dit. Als je al nieteens iets durft te zeggen of een scherpe opmerking te maken richting haar (terwijl zij die 'werkrelatie' overduidelijk overschrijdt) dan je een totaal ongeschikt persoon. Je geloofwaardig van dit topic is iig ver beneden peil..
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:31:22 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107289187
Als ze zo open is, dan had ze allang meer werk ervan gemaakt als ze echt op zo'n manier in je is geïnteresseerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:47:00 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107289589
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:31 schreef Copycat het volgende:
Als ze zo open is, dan had ze allang meer werk ervan gemaakt als ze echt op zo'n manier in je is geïnteresseerd.
Precies. Ze is blijkbaar niet op haar mondje gevallen dus ze had je anders allang geregeld.

Wat is er toch gebeurd met het mannelijk geslacht? Vroeger sleepten we zo iemand gewoon mee naar onze grot en trokken we haar vierkant uit elkaar, nu gaan we eerst op een internetforum vragen wat we eventueel moeten doen. :')
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:14:37 #22
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_107290455
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar zou die dan niet happen op "is dat een uitnodiging"?

Overigens vind ik de vrijmibo geen romantisch sfeertje oproepen. Je kan wel aan het eind bloedjegeil een hotelkamer op gaan zoeken, maar romantiek...

Hoe dan ook: het lijkt mij voor TS om het eens over een andere boeg te gooien, want op de huidige manier werkt het iig niet.
Dat klopt weer wel.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:18:39 #23
363260 HaZet
Gek op gek
pi_107290594
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies. Ze is blijkbaar niet op haar mondje gevallen dus ze had je anders allang geregeld.

Wat is er toch gebeurd met het mannelijk geslacht? Vroeger sleepten we zo iemand gewoon mee naar onze grot en trokken we haar vierkant uit elkaar, nu gaan we eerst op een internetforum vragen wat we eventueel moeten doen. :')
_O_ Je bent een held!

Maar goed, nog even advies van mijn kant.. Gooi er een opmerking uit dat jij er ook wel aan toe bent.. Zeg gewoon dat je ook al eventjes niemand gehad hebt en dat je ook geen zin hebt om alleen in bed te gaan liggen! Moet je eens opletten wat er gebeurd..
Nil Satis Nisi Optimum
pi_107292394
Volgende keer antwoord je gewoon casual "Normaal ga ik eerst uit eten, dus waar wil je heen?"

Reageert ze serieus dan hoppa

Reageert ze lacherig dan is het een grapje ;)
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_107292653
[jiskefet mode]He lullo heb je nog geneukt?[/jiskefet mode]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')