Dit, aan de eerste reactie merk je vaak al wel of ze er in meegaan ja of te nee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:38 schreef Seam het volgende:
Gewoon een keer met een domme flirt overheen gaan. Oh misschien moeten we daar dan maar eens aan gaan doen. Bijvoorbeeld he, aan haar reactie kun je dan zien wat ze wil. Als je echt in de friendzone zit zal ze gewoon lachen en er niet moeilijk over doen. Als je ze wil dan duiken jullie daarna meteen het kantoor in.
IMO op dat moment moet je haar op een grappige manier ervan beschuldigen dat ze jou in bed probeert te krijgen.quote:Van de week begon ze nog te klagen dat ze weer alleen in bed zou liggen en toch zo goed 'een flinke beurt' kon gebruiken.
LOLquote:
Hangt af van de vrouw in kwestie. Je hebt er ook tussenzitten die gillend gek worden van een daterige situatie en dan ontzettend schaapachtig lacherig zeggen dat er - met dat bepaalde sfeertje - maar eens geneukt moet worden. Er zijn nu eenmaal meiden die best seks kunnen hebben voor de lol met een collega en erin willen tuimelen, maar zodra er een semi-romantische lading komt gaan nadenken over gevoel en wat nu verder..quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:51 schreef DS4 het volgende:
Gast, gewoon met haar wat gaan drinken na het werk, zorgen dat de juiste sfeer ontstaat, enz.
Collega's doe je in beginsel na de borrel/receptie, of tijdens het overwerken als er een bepaald sfeertje ontstaat. Niet door tijdens de lunch heel zakelijk vast te stellen dat beiden wel weer eens toe zijn aan sex.
Maar zou die dan niet happen op "is dat een uitnodiging"?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:44 schreef GSbrder het volgende:
Hangt af van de vrouw in kwestie. Je hebt er ook tussenzitten die gillend gek worden van een daterige situatie en dan ontzettend schaapachtig lacherig zeggen dat er - met dat bepaalde sfeertje - maar eens geneukt moet worden. Er zijn nu eenmaal meiden die best seks kunnen hebben voor de lol met een collega en erin willen tuimelen, maar zodra er een semi-romantische lading komt gaan nadenken over gevoel en wat nu verder..
Als je het hier moet vragen ben je te pussy.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik twijfel of dit het goede subforum is, maar goed. De situatie is als volgt.
Ik heb een vrouwelijke collega. We werken altijd met z'n 2en en zijn dus echt een team, nu 2-3 jaar, maar omdat het voor mij een bijbaan is zien we elkaar vaak ook regelmatig niet. Zij is wat ouder dan ik, maar we zitten aardig op één golflengte. Ze staat al geruime tijd droog en grijpt zowat iedere mogelijkheid aan om mij dat te vertellen. Ze ziet er niet verkeerd uit, dus je zou zeggen, problem solved > lekker ketsen.
Maar ik weet dat ze nogal openhartig is waarbij meestal geen bijbedoelingen zitten. Ze praat ook tegen andere collega's (m/v) wel eens zo en ik zit meer in de friendzone (geeft verder niet want ik ben totaal niet verliefd op haar en heb een andere scharrel). Bovendien heeft ze de kans om best wel wat gasten te regelen, maar ze is denk ik nogal kritisch in haar eisenpakket.
Echter iedere keer lijkt ze wel wat verder te gaan in wat ze zegt en ik heb geen flauw idee of ze misschien heel stiekem toch op een beurt van mij hoopt, of dat ze echt gewoon onschuldig heel openhartig is. Van de week begon ze nog te klagen dat ze weer alleen in bed zou liggen en toch zo goed 'een flinke beurt' kon gebruiken. Het lag op het puntje van m'n tong om te zeggen dat ik haar wel even in die behoefte kon voorzien, maar we zijn goede collega's en als blijkt dat ze me helemaal niet wilt dan is de hele vriendschappelijke werkrelatie naar de klote natuurlijk. Dat wil ik absoluut niet. Ik zei wel iets van 'is dat een uitnodiging?' maar daar kwam niet echt een bevestigend antwoord op.
M.a.w. Wat moet ik er nou mee aan? Is 'nee' nou 'nee' of juist 'ja' bij dit vrouwmens?
Eens, wat een kuttopic dit. Als je al nieteens iets durft te zeggen of een scherpe opmerking te maken richting haar (terwijl zij die 'werkrelatie' overduidelijk overschrijdt) dan je een totaal ongeschikt persoon. Je geloofwaardig van dit topic is iig ver beneden peil..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:42 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Als je het hier moet vragen ben je te pussy.
Serieus antwoord.
Kom op man. Je verschuilt je achter geleuter over verstoorde betrekkingen en wat al niet.
Allemaal lulkoek. Weet je zelf ook wel.
En anders niet doen, als je zo fragiel bent.
Precies. Ze is blijkbaar niet op haar mondje gevallen dus ze had je anders allang geregeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:31 schreef Copycat het volgende:
Als ze zo open is, dan had ze allang meer werk ervan gemaakt als ze echt op zo'n manier in je is geïnteresseerd.
Dat klopt weer wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar zou die dan niet happen op "is dat een uitnodiging"?
Overigens vind ik de vrijmibo geen romantisch sfeertje oproepen. Je kan wel aan het eind bloedjegeil een hotelkamer op gaan zoeken, maar romantiek...
Hoe dan ook: het lijkt mij voor TS om het eens over een andere boeg te gooien, want op de huidige manier werkt het iig niet.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Ze is blijkbaar niet op haar mondje gevallen dus ze had je anders allang geregeld.
Wat is er toch gebeurd met het mannelijk geslacht? Vroeger sleepten we zo iemand gewoon mee naar onze grot en trokken we haar vierkant uit elkaar, nu gaan we eerst op een internetforum vragen wat we eventueel moeten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |