abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107277309
Hoewel sfeer, thema, etc. nog niet bekend is, toch maar vast een voorprettopic geopend.

Dit is de Lowwand op het Mojokantoor waar inspiratie wordt opgedaan voor aankomend jaar.

Bevestigd:
Kees van Hondt wel
Tim Knol niet
Anouk niet.

Misschien dat bij deeltje 4 tzt weer een mooie openingspost gefabriceerd kan worden volgens thema. Kom er maar in Pirania :)
pi_107277654
Gelukkig nog een week wachten, altijd zo'n aanslag op mijn rekening ;(.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:28:44 #3
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107277743
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef Brembo het volgende:
Gelukkig nog een week wachten, altijd zo'n aanslag op mijn rekening ;(.
3/4 van opgespaarde loon foetsie :')
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:42:48 #4
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_107278351
Jeetje. Nummer drie al.
pi_107279071
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
Jeetje. Nummer drie al.
Vroeger hadden we er drie per dag vol :'(
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:06:01 #6
256666 leeell
I know you're lonely
pi_107279235
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:02 schreef AMDB het volgende:

[..]

Vroeger hadden we er drie per dag vol :'(
met de kaartverkoop gaat het weer in sneltreinvaart
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_107279704
Ik ben bang voor de kaartverkoop. Bang dat het in binnen een paar minuten is uitverkocht ofzo terwijl mijn slome pc de site nog aan het laden is. ;(
pi_107279942
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:18 schreef MCMan88 het volgende:
Ik ben bang voor de kaartverkoop. Bang dat het in binnen een paar minuten is uitverkocht ofzo terwijl mijn slome pc de site nog aan het laden is. ;(
Vorig jaar had 98% van de mensen met een slome PC geen kaartje.
pi_107280102
Ticketmaster site kon het ook niet aan.... voorverkoop van Prince had dezelfde problemen en is toen uitgesteld.
pi_107280241
Als de Ticketmaster site het wel aan zou kunnen dan zou het binnen 5 minuten uitverkocht zijn :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 08:36:58 #11
283085 TWP
kassalade
pi_107285280
hallo ik ben twp ik ga naar lowlands leuk
:)
pi_107286218
leuk TWP ^O^ Ga je zien.

Ben benieuwd of er rond de voorverkoop weer een hele 3fm propaganda campagne komt :r
pi_107286230
Dus een week voor de VVK zijn er maar 2 namen naar buiten gekomen.. doen ze goed dit jaar.

Als het uitverkocht is, zullen ze dan 1 naam bekend maken?
pi_107286577
Ben benieuwd of de indeling van het veld dit jaar hetzelfde is als vorig jaar.

Ik lees er behoorlijk wat mindere reacties op de indeling van afgelopen jaar.

Leuk: http://festileaks.com/eer(...)nsen-pinkpop-groeien

Maar dan niet naar Landgraaf maar naar Biddinghuizen sturen aub :Y
pi_107288815
waar lees je die mindere reacties, indiaantje?

Ik vond zelf het terrein redelijk goed ingedeeld, hoewel de India nu misschien wat onhandig was weggestopt en de Bravo eigenlijk te klein was. De locatie van de Bravo, met ingang aan beide kanten, vond ik wel een vooruitgang. Alpha/Charlie staat op zich gewoon goed zo en het Lima-deel was echt een leuk hoekje afgelopen jaar. X-Ray zou misschien een maatje groter mogen, maar uiteindelijk denk ik dat X-Ray, Bravo en in mindere mate India vooral zo druk zijn tussen 23:00 en 03:00, omdat er tegenwoordig meer mensen op Lowlands interesse hebben in die muziek op dat tijdstip, dan een aantal jaar terug. 1 tent als de Grolsch is ook wel leuk, maar misschien zou het een goed idee zijn om het nachtprogramma rond die tijdstippen nog wat verder uit te breiden, met het programma van de Grolsch naar de Alpha en in de Grolsch nog een extra tent met techno oid.
pi_107288936
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:19 schreef ohnikua het volgende:
waar lees je die mindere reacties, indiaantje?

Ik vond zelf het terrein redelijk goed ingedeeld, hoewel de India nu misschien wat onhandig was weggestopt en de Bravo eigenlijk te klein was. De locatie van de Bravo, met ingang aan beide kanten, vond ik wel een vooruitgang. Alpha/Charlie staat op zich gewoon goed zo en het Lima-deel was echt een leuk hoekje afgelopen jaar. X-Ray zou misschien een maatje groter mogen, maar uiteindelijk denk ik dat X-Ray, Bravo en in mindere mate India vooral zo druk zijn tussen 23:00 en 03:00, omdat er tegenwoordig meer mensen op Lowlands interesse hebben in die muziek op dat tijdstip, dan een aantal jaar terug. 1 tent als de Grolsch is ook wel leuk, maar misschien zou het een goed idee zijn om het nachtprogramma rond die tijdstippen nog wat verder uit te breiden, met het programma van de Grolsch naar de Alpha en in de Grolsch nog een extra tent met techno oid.
Regelmatig op twitter voorbij zien komen.

Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest dus kan niet zeggen hoe de indeling andere jaren waren.
Al hoewel ik liever de India wat meer richting Grolsch/Alpha zou zien.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:27:46 #17
192683 AMDB
Visionair.
pi_107289088
India terug naar z'n normale positie aub :P
pi_107289107
Eels, Franz Ferdinand, Editors, Mumford & Sons, The Gaslight Anthem, Chuck Ragan, Frank Turner (nog een keer dan maar) of Dave Hause en dan maakt de rest me vrij weinig meer uit :D
Feyenoord Rotterdam
pi_107289616
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:27 schreef AMDB het volgende:
India terug naar z'n normale positie aub :P
Waar stond nou de India vroeger, op de plaats van X-Ray afgelopen jaar ?
pi_107289977
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Waar stond nou de India vroeger, op de plaats van X-Ray afgelopen jaar ?
Ongeveer daar inderdaad, iets meer in de hoek gedrukt (India is ook iets groter natuurlijk). Ik moet zeggen dat ik vorige jaren ook vaker in de India ben geweest dan in 2011; Bij The Naked and the Famous was het veel te druk, maar bij Warpaint en Agnes Obel eigenlijk gewoon goed te doen. Het leuke is wel dat door de indeling van 2011 alle soorten muziekstijlen zich nog wat meer mengen; met X-Ray en Bravo op de oude plaats is het toch een beetje rechtaf naar de deejay's en linksaf naar de gitaren bij binnenkomst.
pi_107290408
Dat enorme kook-eiland in het midden was echt ruk! Dat kunnen ze beter verdelen en weer de Grovetube in het midden of zo. Die hoek tussen Bravo en Titty-Twister bleef een beetje onbenut. Verder was het wel prima!

Sowieso stel ik een Utopie voor waarbij LL tenminste twee dagen langer duurt en er nog een gebied bij getrokken wordt!
pi_107290582
Ik mis trouwens ook nog een cocktail tentje in de buurt van de Alpa/Grolsch
pi_107290714
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:13 schreef Faazz het volgende:
Dat enorme kook-eiland in het midden was echt ruk! Dat kunnen ze beter verdelen en weer de Grovetube in het midden of zo. Die hoek tussen Bravo en Titty-Twister bleef een beetje onbenut. Verder was het wel prima!

Sowieso stel ik een Utopie voor waarbij LL tenminste twee dagen langer duurt en er nog een gebied bij getrokken wordt!
Dat kook-eiland stelde inderdaad niet zo gek veel voor, maar er waren wel veel grappige dingen in het midden, zoals die skippyballenbak. En het koffiedeel aan de India / TT kant was ook wel chill. De Jimmy Woo van Lowlands vond ik op zich wel beter op zijn plek in een hoek dan op het midden van het nachtprogramma.

Die Utopie lijkt me aan de ene kant fantastisch, aan de andere kant lijkt twee dagen langer me ook wel dodelijk. Er is zoooveel te doen op Lowlands (ik ben doorgaans rond 12 wel op het terrein en ga daar niet meer vanaf tot het moet, met tussendoor hooguit een uurtje douchen etc), na 3 dagen ben ik echt gesloopt. Met 5 dagen krijg je misschien een soort Szigert waar overdag eigenlijk niet zoveel is te doen, en ik weet niet of Lowlands (zonder badhuizen en Budapest) daar echt geschikt voor is.

...misschien moet je anders een keer Sziget proberen als je dat nog niet hebt gedaan ;)
pi_107290854
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:28 schreef Fuszy het volgende:
Eels, Franz Ferdinand, Editors, Mumford & Sons, The Gaslight Anthem, Chuck Ragan, Frank Turner (nog een keer dan maar) of Dave Hause en dan maakt de rest me vrij weinig meer uit :D
Prima lijst! :)

Ik zou vooral heel graag nog eens Belle & Sebastian zien komen, headliner in de Grolsch. Beirut is geloof ik dan alweer weg uit Europe, helaas. Bon Iver zal wel komen, Spinvis ook, The Drums zou ik leuk vinden en verder vertrouw ik er wel op dat ze wel weer wat dingen boeken die ik nu nog niet ken, maar uiteindelijk nieuwe favorieten worden (Dry The River, Will and the People) :)
pi_107290902
Maar als Placebo komt, zijn die dan per definitie headliner? 2 jaar geleden stonden ze toch ook voor QOTSA ?

Belle & Sebastian ken ik niet echt, al vaak voorbij zien komen in de tip topic, met wat kun je dat vergelijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')