3/4 van opgespaarde loon foetsiequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef Brembo het volgende:
Gelukkig nog een week wachten, altijd zo'n aanslag op mijn rekening.
met de kaartverkoop gaat het weer in sneltreinvaartquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vroeger hadden we er drie per dag vol
Vorig jaar had 98% van de mensen met een slome PC geen kaartje.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:18 schreef MCMan88 het volgende:
Ik ben bang voor de kaartverkoop. Bang dat het in binnen een paar minuten is uitverkocht ofzo terwijl mijn slome pc de site nog aan het laden is.
Regelmatig op twitter voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:19 schreef ohnikua het volgende:
waar lees je die mindere reacties, indiaantje?
Ik vond zelf het terrein redelijk goed ingedeeld, hoewel de India nu misschien wat onhandig was weggestopt en de Bravo eigenlijk te klein was. De locatie van de Bravo, met ingang aan beide kanten, vond ik wel een vooruitgang. Alpha/Charlie staat op zich gewoon goed zo en het Lima-deel was echt een leuk hoekje afgelopen jaar. X-Ray zou misschien een maatje groter mogen, maar uiteindelijk denk ik dat X-Ray, Bravo en in mindere mate India vooral zo druk zijn tussen 23:00 en 03:00, omdat er tegenwoordig meer mensen op Lowlands interesse hebben in die muziek op dat tijdstip, dan een aantal jaar terug. 1 tent als de Grolsch is ook wel leuk, maar misschien zou het een goed idee zijn om het nachtprogramma rond die tijdstippen nog wat verder uit te breiden, met het programma van de Grolsch naar de Alpha en in de Grolsch nog een extra tent met techno oid.
Ongeveer daar inderdaad, iets meer in de hoek gedrukt (India is ook iets groter natuurlijk). Ik moet zeggen dat ik vorige jaren ook vaker in de India ben geweest dan in 2011; Bij The Naked and the Famous was het veel te druk, maar bij Warpaint en Agnes Obel eigenlijk gewoon goed te doen. Het leuke is wel dat door de indeling van 2011 alle soorten muziekstijlen zich nog wat meer mengen; met X-Ray en Bravo op de oude plaats is het toch een beetje rechtaf naar de deejay's en linksaf naar de gitaren bij binnenkomst.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar stond nou de India vroeger, op de plaats van X-Ray afgelopen jaar ?
Dat kook-eiland stelde inderdaad niet zo gek veel voor, maar er waren wel veel grappige dingen in het midden, zoals die skippyballenbak. En het koffiedeel aan de India / TT kant was ook wel chill. De Jimmy Woo van Lowlands vond ik op zich wel beter op zijn plek in een hoek dan op het midden van het nachtprogramma.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:13 schreef Faazz het volgende:
Dat enorme kook-eiland in het midden was echt ruk! Dat kunnen ze beter verdelen en weer de Grovetube in het midden of zo. Die hoek tussen Bravo en Titty-Twister bleef een beetje onbenut. Verder was het wel prima!
Sowieso stel ik een Utopie voor waarbij LL tenminste twee dagen langer duurt en er nog een gebied bij getrokken wordt!
Prima lijst!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:28 schreef Fuszy het volgende:
Eels, Franz Ferdinand, Editors, Mumford & Sons, The Gaslight Anthem, Chuck Ragan, Frank Turner (nog een keer dan maar) of Dave Hause en dan maakt de rest me vrij weinig meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |