SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Typisch Moluks inderdaad ja, wauw. Ahja, ergens is het ook wel een beetje schattig, betekent wel dat hij me leuk vind en niet wil delen (maar dat was me al wel duidelijk geworden).![]()
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben, hebben, hebben![]()
Awesome!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben, hebben, hebben
All good things are wild and free.![]()
Nee, ik vind ze echt tofquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.![]()
Dilemma trouwens. Ik ga straks uit en kan geen panty zonder ladders vindenIs het raar om nu een jurkje aan toe doen zonder een panty
?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Pff dit kan toch niet. In het rijtje van Bob Marley en Michael Jackson word ook Justin Bieber gesuggereerdBroek aan dusquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze echt tof![]()
Dilemma trouwens. Ik ga straks uit en kan geen panty zonder ladders vindenIs het raar om nu een jurkje aan toe doen zonder een panty
?
![]()
![]()
Eerder koud dan raarquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
?
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Mag ik misschien vragen wat dit voor topicreeks is ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Het wordt inderdaad maar een broek ja.Ik word een beetje depressief als ik te lang naar die schoenen kijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:37 schreef tliciouz het volgende:
Deze zijn nog steeds
[ afbeelding ]Ik ben gewoon bereid om voorlopic te leven op water en brood om die te kunnen kopen
Dat lijkt eeder op een kinderglijbaan tijdens de Millionaire's Fair in de RAI dan normaal schoeiselquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:37 schreef tliciouz het volgende:
Deze zijn nog steeds
[ afbeelding ].
![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef Juminelle het volgende:
Het wordt inderdaad maar een broek ja.
[..]
Ik word een beetje depressief als ik te lang naar die schoenen kijkIk ben gewoon bereid om voorlopic te leven op water en brood om die te kunnen kopen
![]()
All good things are wild and free.![]()
Vragen mag altijdquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef DjinN het volgende:
Mag ik misschien vragen wat dit voor topicreeks is ?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Prima vergelijking.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat lijkt eeder op een kinderglijbaan tijdens de Millionaire's Fair in de RAI dan normaal schoeisel.
.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:grapjas.
Zou fijn zijn als er ook een antwoord komt
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ohwauw, inderdaad. Zonder twijfel. Maar ik zou ze niet aan durven tho, zo zonde. Ik zou er een altaartje voor bouwen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef Juminelle het volgende:
Het wordt inderdaad maar een broek ja.
[..]
Ik word een beetje depressief als ik te lang naar die schoenen kijkIk ben gewoon bereid om voorlopic te leven op water en brood om die te kunnen kopen
Daarom hekel ik verliefdheid.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat gebeurt er, de chick met stalen ballen, koudbloedig en giftig, is nu verliefd en onzeker.
![]()
Onzeker niet nee, weet wel heel zeker dat het wederzijds is. Doorgaans is hij heel stil over wie hij date maar al zijn vrienden en zijn halve familie weten het inmiddels al en we chillen pas een dag of tien.![]()
![]()
Hoe danquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat lijkt eeder op een kinderglijbaan tijdens de Millionaire's Fair in de RAI dan normaal schoeisel.
![]()
Of die Dafodilles![]()
Ja gewoon sc met toffe mensen enzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef DjinN het volgende:
[..]grapjas.
Zou fijn zijn als er ook een antwoord komtI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Waarom gooi je panty's met ladders niet gelijk weg?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |