Watquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit topic. Er zijn ook pics!
Poephand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:25 schreef Juminelle het volgende:
![]()
BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dankjewel krioroquote:
Deze had ik niet gezien, excusesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij bent ook wel leuk volgens mij.
Ik weet niet, op een of andere manier vind ik stiletto's met van die plateaudinges eronder niet mooi. Zonder vind ik ze nog wel gaan maar ik zie véél liever chicks op knicksquote:
![]()
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe kan je daar in godsnaam op lopen zonder pijn aan je voeten te krijgen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ah, oké. Ja chicks op kicks kan ik vaak ook wel waarderenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, op een of andere manier vind ik stiletto's met van die plateaudinges eronder niet mooi. Zonder vind ik ze nog wel gaan maar ik zie véél liever chicks op knicks
Ja, ik word echt hebberig van al die foto'squote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
MooiMaar hoe kan je daar in godsnaam op lopen zonder pijn aan je voeten te krijgen
quote:
Als je in de buurt van Amsterdam woont wil ik wel een stukje proevenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:27 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is alleen niet zo hoog geworden ondanks dat ik uitgeschoten was met het bakpoederMorgen maak ik em af met de Monchou, en sinaasappelmarmelade
![]()
Die eerste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
All good things are wild and free.
Sorry, ik woon in Noord-Brabantquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Amsterdam woont wil ik wel een stukje proeven.
kanker ziekquote:Het meisje zou zijn neergestoken voor geld. Medescholieren van het slachtoffer zeggen op sociale media dat de 14-jarige verdachte door de Rotterdammer is ingehuurd om het meisje voor honderd euro neer te steken. De Rotterdammer zou die opdracht op aandringen van de 16-jarige verdachte hebben gegeven. De meisjes kenden elkaar van school en zouden goede vriendinnen zijn geweest.
echt he... iemand vermoorden voor 100 euro, te fucking sick..quote:
Ja, fucking idioot.quote:
Volgens mij is iemand overgehaald voor ¤100 om te steken, cheape goon welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
echt he... iemand vermoorden voor 100 euro, te fucking sick..
Whoa, dat meisje dat neergestoken is?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, fucking idioot.
Ik heb haar ooit bijles gegeven, ik was echt in shock toen ik dit las.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |