Ik wil me in jou bevindenquote:
I lol'dquote:
Omg ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zullen we haar een gezamenlijke fernan baardman ontgroening geven? DP plus baarden voor en achterzijde.
.....
quote:
Laat hij zich maar in mij bevindenquote:
Lekkerrr, wat voor taart? Ik ga zo cupcakes bakkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:23 schreef DjinN het volgende:
Taartje staat btw in de oven!Nu maar hopen dat ie goed lukt
Nog beter jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat hij zich maar in mij bevinden
Worteltjestaart met Monchouquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Lekkerrr, wat voor taart? Ik ga zo cupcakes bakken
In ons allebei dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nog beter ja
In mij dan uiteraard.
Normal.quote:
Ik weet bij god niet wat ik nu moet verwachten maar okayquote:
Ik dacht eerst 'wowquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Worteltjestaart met Monchou![]()
Heel veel mensen trekken hun neus op bij het woord worteltjes...maar deze taart is gewoon echt lekker![]()
Neem ik genoegen meequote:
Jaa zoiets wordt het iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 'wow', maar op zich ziet het er wel zeer eetbaar uit geloof ik ja
.
[ afbeelding ]
Ik zat aan de kibbeling en lekkerbek
[ afbeelding ]
Deze chick weet van aanpakkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jaa zoiets wordt het idd![]()
Ik tweak em alleen een beetje naar mijn manier
Gooi er nog wat Ponche (Spaanse sinaasappellikeur), sinaasappelrasp, citroensap en kokos door
Ik verwacht bij deze pics in mijn PM-inbox.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een paling, wil je die ook zien?![]()
Heb je genoeg plek? Hij mag maar voor max. 70% vol zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik verwacht bij deze pics in mijn PM-inbox.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je genoeg plek? Hij mag maar voor max. 70% vol zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |