Ik wil ook een warm onthaal hierquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef JackieBrown het volgende:
Frappant hoe chicks een warm onthaal krijgen hier en nieuwe mannen een dikke shitstorm. Just sayin'
Sala ik pm/dm je straks
Jij bent ook wel leuk volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Wat een onzeker rotjochieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Issie 16 ofzo?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Nee, pics?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:41 schreef jna het volgende:
Ik ben een man, krijg ik nu ook een warm onthaal als ik zeg dat ik lobi heb voor Fernandes en alles wat er bij hoort?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Hangt ervan af wie hè. Bijvoorbeeld Jajong werd gelijk als een broeder verwelkomd.
[..]Eerlijk joh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik in jouw schoenen stond had ik 'm allang weer geloosd. Dat soort mannen kan ik ab-so-luut niet tegen
![]()
Jep. Maar teveel mongolen daar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:45 schreef jna het volgende:
Hey Jajong, jij zat heel lang geleden toch ook in het Ajax topic?
[..]Hehe als ik het zo lees denk ik wat irritant. Maar ik weet van mezelf ook dat als eenmaal je roze bril op is alles gewoon schattig is en dit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ja liever dit dan dat het hem niets kan boeien wat je doet vind ik.
Ben zelfs soms ook een beetje een claimer![]()
Welkomquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef jna het volgende:
Even mn photoshop skills getest.
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook welkom hè!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Fuck you (I'm good)
Fuck you (I graduated)
Without you (I'm good)
Fuck you (I'm good)
Nigga nineteen (I'm good)
Fuck you (I'm good)
Got a car nigga (Fuck you)
Eat a dick nigga
Tyler over zijn papa.
Voordat je je aangesproken voelt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Jouw laatste allesverklarende zin ook echt
!³
Dan moet ik ook maar van dit nummer houdenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voordat je je aangesproken voelt.Iedereen houdt van nummers waar ze aan kunnen relateren.
Daar wil ik mezelf ook wel in vinden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:23 schreef krioro het volgende:
Ik kan me wel vinden in dit:
http://www.iloveremibelle.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |