Nooit, cream ginger is de lekkerste ouwe. Alleen niet (meer) in blik te verkrijgenquote:
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:00 schreef Phantomesse het volgende:
Hij is echt claimend, het is een nieuw klachtentopic waard maar dan ben ik aandachtshoer 2.0 dus laat maar.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:01 schreef Jajong het volgende:
[..]. Ik zou ook claimend zijn als mn chick zon nympho zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neh ik laat het hierbij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit, cream ginger is de lekkerste ouwe. Alleen niet (meer) in blik te verkrijgen.
[..]
Gewoon doen!
Vertel het hier? [/nieuwsgierig]quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sowieso dit.
En is cool Jum! Laat het me weten. Hij is echt claimend, het is een nieuw klachtentopic waard maar dan ben ik aandachtshoer 2.0 dus laat maar.
Zullen we haar een gezamenlijke fernan baardman ontgroening geven? DP plus baarden voor en achterzijde.quote:
Alleen omdat jij het niet kanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:11 schreef Jajong het volgende:
Daar komt opa krio al aan, om de nieuwe chick in te wijden, die oude snoepert.
Hardquote:
quote:
Is dat bijgevoegd geluid van RickoKun z'n topic? Wat een baggerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ga nu los op deze vanaf helft gaat hij kk dik
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vertel het hier? [/nieuwsgierig]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt ervan af wie hè. Bijvoorbeeld Jajong werd gelijk als een broeder verwelkomd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef JackieBrown het volgende:
Frappant hoe chicks een warm onthaal krijgen hier en nieuwe mannen een dikke shitstorm. Just sayin'
Bij deze val ik dan weer haast in slaap.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ga nu los op deze vanaf helft gaat hij kk dik
Ik wachtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef JackieBrown het volgende:
Frappant hoe chicks een warm onthaal krijgen hier en nieuwe mannen een dikke shitstorm. Just sayin'
Sala ik pm/dm je straks
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bij deze val ik dan weer haast in slaap.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Aw, claimend wel, maar aan de andere kant ook wel weer leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En maatjes sowieso eerst inderdaad. Fucking hinderlijk als mensen opeens niets meer met hun vriendengroep gaan doen zodra ze in een relatie zitten.
Boh, ik begin ziek te worden
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]Hoe oud is die guySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |