Een beetje theater hoort bij het spelquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
En bij een schopje jankend rollebollen over het gras.
Hahahaha, die foto'squote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit topic. Er zijn ook pics!
Poephand
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou me alvast voorbereiden op je ontgroening, een foto posten van jezelf met Fernandes erbij voor de OP.
Er is er maar 1 die zo'n topic kan verzinnen hequote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit topic. Er zijn ook pics!
Poephand
Leuk! Cherry Bouquetquote:
Oh shit, een nieuwe meid!quote:
Salaaa ik party vanavond ook in de stad! Perron ken ik niet thoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oh shit, een nieuwe meid!
Kifesh whadhappenin, nog plannings voor vanavond?
JA IK WEL!
PERRON IN ROFFA!
Nice!quote:
Same shit, different weekend!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef Sala-adin het volgende:
JA IK WEL!
PERRON IN ROFFA!
Ik ga naar rotterdam, jou stad is toch Utrecht als ik me niet vergis? Of ga je ook naar Rotterdam?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Salaaa ik party vanavond ook in de stad! Perron ken ik niet tho
Yes! Cherry Bouquet = de lekkerstequote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Leuk! Cherry Bouquet
En Phan, ik laat je de datum weten zodra ik het weet!
Juh, ben superslecht met photoshoppenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tof! En met echt blikje, like a boss
Yepquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oh shit, een nieuwe meid!
JA IK WEL!
PERRON IN ROFFA!
Ja klopt maar hometown is rotjeknorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ga naar rotterdam, jou stad is toch Utrecht als ik me niet vergis? Of ga je ook naar Rotterdam?
Sowieso dit.quote:
Vanavond chillen bij matties.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Alan Fitzpatrickquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja klopt maar hometown is rotjeknor
Wat is er omhoog in cette Perron dan?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sowieso dit.
En is cool Jum! Laat het me weten. Hij is echt claimend, het is een nieuw klachtentopic waard maar dan ben ik aandachtshoer 2.0 dus laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |