Wist je dat niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had helaas nog geen beschikking tot weights maar dat mag de pijnlijke pret niet drukken.
En WTF lees ik nu, Nujabes twee jaar geleden overleden?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had helaas nog geen beschikking tot weights maar dat mag de pijnlijke pret niet drukken.
Ja.quote:En WTF lees ik nu, Nujabes twee jaar geleden overleden?
quote:
Dat is wel letterlijk beastmode ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Grappig om te zien, moeten we in de zomer ook eens doen. [ afbeelding ] Of proberen want lijkt me nogal pittig.
[..]
Ja.Vind je z'n muziek wel tof?
quote:
Naar mensen luisteren van FOK!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:41 schreef Maisnon het volgende:
Was naar iemand aan het luisteren van FOK, daarom
Ja je hebt gelijk dat is echt voor de echte waaghalzen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:19 schreef Panzermaus het volgende:
Kan je wel stoer doen Jajong, maar ik zou jou wel eens met 80 km/u van een berg af willen zien razen. Kijken of je dan nog zulke stoere praatjes hebt.
Kaolo gespierde neger whut! En nee zelfs als je al jaren traint of zo gespierd bent als Panzer (hihaho) dan lukt t je nog niet in 1xquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Grappig om te zien, moeten we in de zomer ook eens doen. [ afbeelding ] Of proberen want lijkt me nogal pittig.
Ehm, voor zover ik weet binnenkort niet. In Tiel wel eentje waar ik naartoe ga, maar ik weet die datum niet uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 04:17 schreef Phantomesse het volgende:
Jummmm, wanneer is er een pesta dan in Arnhem? Morgen is er een in Maarssen maar daar ga ik niet mee naartoe want dat is awkward met familie enzo, nog geen zin in.
Slaapwel liefjes en een goede morgen alvast voor die ochtendbrakers.
Wat is een pesta eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:51 schreef Juminelle het volgende:
Fucking brak en nu al wakker.. hoe dan?
[..]
Ehm, voor zover ik weet binnenkort niet. In Tiel wel eentje waar ik naartoe ga, maar ik weet die datum niet uit mijn hoofd
Maar hij is wel een pestaganger dus?
En bij een schopje jankend rollebollen over het gras.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:52 schreef JackieBrown het volgende:
Voetballers
2x per week voetbal, 3x per week krachttraining.
Oeh, regel die datum dan even haha dan komen wij er ook naatoe. Wie komen er allemaal optreden?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:51 schreef Juminelle het volgende:
Fucking brak en nu al wakker.. hoe dan?
[..]
Ehm, voor zover ik weet binnenkort niet. In Tiel wel eentje waar ik naartoe ga, maar ik weet die datum niet uit mijn hoofd
Maar hij is wel een pestaganger dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |