Om eerlijk te zijn kom ik echt nooit in Ypenburg, dus ik zou dat hele winkelcentrum niet weten te vinden denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef junamii het volgende:
[..]
Gelukkig niet dichtbij dat winkelcentrumwoon zowat tegen Nootdorp aan zeg maar (alsof dat beter is
)
He verdikkemequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:25 schreef Sala-adin het volgende:
http://nuffsaidxxx.com/pages/home.htm
Hier kunnen jullie je ding doen
Gelijk heb je. Ik probeer zo vaak mogelijk weg te zijn uit Ypenburgquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:34 schreef jna het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kom ik echt nooit in Ypenburg, dus ik zou dat hele winkelcentrum niet weten te vinden denk ik
Dat wordt een mooie avond, dacht ik zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan is het alweer op! Het komt en gaat
Waar werk je?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:50 schreef junamii het volgende:
[..]
Zo, al lekker aan het genietenik ben over 10 minuten klaar met werken
Grolschquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nope, Grolsch in een gestolen Heinekenglas
Nee bavaria is lekker wil je zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grolsch! Dat smaakt naar light jenever ofzo, echt zo'n gore granen-smaak ofzo zit daaraan
.
Ga nou maar Grolsch drinkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bavaria is lekker wil je zeggenBier voor homo's, zit geeneens een echte biersmaak aan
Ah etha, nog een bavariadrinker?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga nou maar Grolsch drinkenKrijg je morgen lekker koppijn van.
Nee absoluut nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah etha, nog een bavariadrinker?
Hertog Jan is de aidsremmer en chemokuur.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee absoluut niet
Bavaria is het aids onder de bieren, Grolsch de kanker.
Hertog jan heb ik volgensmij nooit gedronkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hertog Jan is de aidsremmer en chemokuur.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:59 schreef o.us het volgende:
Mensen die Euroshopper bier drinken is pas een klacht.
Je bent weer aan het hunten he?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hertog jan heb ik volgensmij nooit gedronkenMaar hier in de clubs tappen ze ook geen HJ, meestal Hinniken en Grolsch
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |