quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik rock gewn deze t-shirt vanavond
[ afbeelding ]
Echte AMSTERDAMMER!!!
True, ken die guy die ze heeft gedisignedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef jna het volgende:
[..]
Die wordt toch ook gedragen in die clip van Sjaak en Appa?
Amsterdamse trots.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, regel een XL voor me plz plz plz?
Zijn ze nog ergens te krijgen? Nee zeker?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
True, ken die guy die ze heeft gedisigned
Oh, shit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zondag Feyenoord - Ajax, zit er dik in dus
Cosign.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, regel een XL voor me plz plz plz?
Ik wou dat ik er ook bij kon zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, shit.
Alsnog, Amsterdammer in hart en nierenIf they wanna fight.. come at me
OH OH DEN HAAG. IK ZOU MET NIEMAND WILLEN RUILEEENNN!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ADOOOO DEN HAAAAG, MOOIE STAD ACHTER DE TUUTUUTUUUUU
Den haag is tof, Roffa niet
Waar in Den Haagquote:
Oké oké de Euromast is best hoogquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:13 schreef o.us het volgende:
[..]
Niet haten. Een en al lobi voor jullie toch
Bezuidenhout. Jij?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:20 schreef junamii het volgende:
[..]
OH OH DEN HAAG. IK ZOU MET NIEMAND WILLEN RUILEEENNN!!
woon liever in Amsterdam maargoed, tis beter dan Rotterdam ja
[..]
Waar in Den Haag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Hoogbouw in Nederlandquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oké oké de Euromast is best hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |