Daar niet van dat het dus echt kaolo lelijk is. Dus gisteravond deed ik ook de Pauly D look zetten, vond ie niet leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Er waren al fakkin veel turken met zulke kapsel voor hij bekend werd
Maar sowieso, Turkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar niet van dat het dus echt kaolo lelijk is. Dus gisteravond deed ik ook de Pauly D look zetten, vond ie niet leuk
Weet je al waar? Ik ga of naar Rotterdam, of naar Amsterdam vanavondquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
2e keer in mijn leven in Rotterdam
Ik ga vanavond naar het Gooiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind uitgaan op vrijdagavond echt helemaal niks.
Perron, nooit geweest maar zullen zien hoe het is. Ga zelf altijd in Amsterdam gewoon maar vanavond eff variatie erin gooien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef junamii het volgende:
[..]
Weet je al waar? Ik ga of naar Rotterdam, of naar Amsterdam vanavond
Ik ga meestal donderdagavond, maar ik kon gister nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Juminelle het volgende:
Ik merk geen enkel fuckin verschilquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga vanavond ookquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:24 schreef Juminelle het volgende:
Hmm ben er ook nog nooit geweest, wel over gehoord. In Rotterdam ga ik eigenlijk altijd naar Vie. Ben benieuwd waar ik vanavond terecht komquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Perron, nooit geweest maar zullen zien hoe het is. Ga zelf altijd in Amsterdam gewoon maar vanavond eff variatie erin gooien.
Yasmin dus, ik heb een vliegend perzisch tapijt
Sowieso PM adres al die SJIIIIT!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Hmm ben er ook nog nooit geweest, wel over gehoord. In Rotterdam ga ik eigenlijk altijd naar Vie. Ben benieuwd waar ik vanavond terecht kom
Kom je me ophalen? Dan vliegen we samen op je vliegend tapijt
Hm, ligt misschien aan de clubs hier dan. Op vrijdagavond echt alleen maar 14-jarigenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik merk geen enkel fuckin verschil
Waaromquote:
Pardon?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Op vrijdagavond echt alleen maar 14-jarigen![]()
Moet je niet van die gare shit bezoekenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, ligt misschien aan de clubs hier dan. Op vrijdagavond echt alleen maar 14-jarigenDonderdag is veeel leuker.
[..]
Waarom?
Moois ik ga morgen in Rotterdam uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Perron, nooit geweest maar zullen zien hoe het is. Ga zelf altijd in Amsterdam gewoon maar vanavond eff variatie erin gooien.
Yasmin dus, ik heb een vliegend perzisch tapijt
Er zijn twee clubs waar dat niet is, maar er zijn op vrijdag nooit leuke feestjes daarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Moet je niet van die gare shit bezoeken
Ah, chill wel eigenlijk!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Door klasgenoten uitgenodigd. Blijf daar ook overnachten
Eh, ja?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moois ik ga morgen in Rotterdam uitHoor m'n mattie ook echt: Ja, niet zeggen dat we uit Amsterdam komen maar uit een of ander dorp
Alsof rotterdammers meteen gaan meppen als ze het woord amsterdam horen
Een paar uur voor Feyenoord - Ajax wel jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moois ik ga morgen in Rotterdam uitHoor m'n mattie ook echt: Ja, niet zeggen dat we uit Amsterdam komen maar uit een of ander dorp
Zondag Feyenoord - Ajax, zit er dik in dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die is echtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik rock gewn deze t-shirt vanavond
[ afbeelding ]
Echte AMSTERDAMMER!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |