een gesprek? Volgens mij ging het er om wie er gelijk hadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
2 pagina's met random kreten en uitspraken over voetbal is interessant wou je zeggenEr wordt nu tenminste nog een gesprek gevoerd
Oja, we riepen allebei inderdaad maar wat...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een gesprek? Volgens mij ging het er om wie er gelijk had
Happen is dat toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja, we riepen allebei inderdaad maar wat...
![]()
Als je op elkaar reageert is het een gesprek.
Ik dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een gesprek? Volgens mij ging het er om wie er gelijk had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We kunnen het ook nooit goed doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:16 schreef Michhas het volgende:
Heb ik een keer een enigszins nette discussie met Tamara, is het nog niet goed
Geen stress, kapitein.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We kunnen het ook nooit goed doen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef Kutstudent het volgende:
Stripje over pringles gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef SoldMayor het volgende:
Komende week min 6 overdag?![]()
*koopt ticket naar Miami.
Beter dan dat zaaddodende voetbalgezeverquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:16 schreef Michhas het volgende:
Heb ik een keer een enigszins nette discussie met Tamara, is het nog niet goed
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beter dan dat zaaddodende voetbalgezever
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:51 schreef Kutstudent het volgende:
In de rest van Nederland ook niet.
Ik hou wel van voetbal, maar niet het vreselijke gezwets er omheen. Mannen die voetbal kijken zijn net vrouwen die Desperate Housewives, Gossip Girl, Greys Anatomy whatever kijken. Allebei zijn het zeikwijven die het niet kunnen hebben als je niet van hun clubje/serie houdt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |