Jammer! Was het enige kwaliteitsfeestje wat we hier hadden in Rotterdam. Neem aan dat ze voor een grotere locatie hebben gekozen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:38 schreef Quyxz_ het volgende:
OMG, dit verschijnt in 1 keer op mijn PF: https://partyflock.nl/party/217667:Loudness.html
In fucking Eindhoven, hoe baas!!!
Ja Koninginnedag wordt weer top! Was top vorig jaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zit goed in elkaarVerder is hier het kaartje voor beat the bridge binnen
en is inmiddels het *kut waarom ga ik niet naar hardbass proces* voor de 3e keer van start gegaan
Enige kwaliteitsfeestje!?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jammer! Was het enige kwaliteitsfeestje wat we hier hadden in Rotterdam. Neem aan dat ze voor een grotere locatie hebben gekozen.
Ik denk dat ze het op beide locaties houden, net als euphoria op verschillende plekken gehouden wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jammer! Was het enige kwaliteitsfeestje wat we hier hadden in Rotterdam. Neem aan dat ze voor een grotere locatie hebben gekozen.
je mist me gewoon, dat is het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op beide locaties houden, net als euphoria op verschillende plekken gehouden wordt.
Maar het is sowieso geen optie voor mij, heb er geen zin in. Er zijn andere feestjes waar ik meer zin in heb.
Dat staat buiten kijf...quote:
Maar dat is geen hardstylequote:Op donderdag 2 februari 2012 11:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Enige kwaliteitsfeestje!?
PRSPCT XL party's zijn anders ook kneiterdik als ik iedereen die erover praat mag geloven!
kijk nog eens naar de line-up, dan weet je vast weer waarom.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zit goed in elkaarVerder is hier het kaartje voor beat the bridge binnen
en is inmiddels het *kut waarom ga ik niet naar hardbass proces* voor de 3e keer van start gegaan
Dit!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
kijk nog eens naar de line-up, dan weet je vast weer waarom.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De ekte bazeng gaan de week erop naar Hardclassics Vastenavend vieren
Nee, ik ben geen limbo.quote:
Agge mar leut hebtquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen limbo.
Carnaval in het Krabbegat (Bergen op Zoom) heet vastenavend.
In Amsterdam vieren ze geen carnaval he.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef T-Force het volgende:
In je carnavalspak housen op Hardclassics![]()
![]()
![]()
Feestjeeeeeeeeeeeeeeeee!
zit er wel aan te denkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef T-Force het volgende:
In je carnavalspak housen op Hardclassics![]()
![]()
![]()
Feestjeeeeeeeeeeeeeeeee!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
In Amsterdam vieren ze geen carnaval he.
gwn lkkr gek doen sgyt!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zit er wel aan te denken
maar
[..]
Heb ik nog wel overwogen, maar dan moet ik 2,5 uur lang op de pont wachten, dus daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Beetje carnaval promoten in het noorden kan nooit kwaad.
Nog mensen naar culemborg zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |