Ze kunnen er geen genoeg van krijgen neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:13 schreef 16meter het volgende:
Zat echt te wachten op een nieuw Scantraxx feest in de HMH.
Goed bezig Tomquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Lieve HaakonEarly plaatjengs knallen om vervolgens op te bouwen naar 2005-2008
![]()
![]()
Alles wat ik mis op de tegenwoordige feesten kan ik draaien, echt te perfect
Don't stop movin baby....WIGGLE WIGGLEquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:53 schreef NLS04 het volgende:
Goed bezig TomZag je tracklist op PF..
![]()
Sommige tracks gaan volgens mij echt wel hard losquote:Het is ook kut afgemixt, technisch zitten de tracks ook gewoon kut in elkaar.. Meerdere producers zijn het al met me eens dat dit er gewoon niet mee door kan, en dat het niet te begrijpen is dat deze gast al op bijv. xxlerator enz. wordt geboekt. Gewoon, met alle respect, dikke poep dit.
Dat is echt de grootst mogelijke onzinquote:Op zaterdag 28 januari 2012 04:09 schreef Equites het volgende:
Scantraxx & Fusion zijn tegenwoordig 1 label.
Ik twijfel sterk om toch te gaan ondanks dat ik steenkapot ben van afgelopen week. Al was het alleen maar voor AVIO en ga ik daarna weer naar huis....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Nogmaals, wie zijn er vanavond allemaal aanwezig op XXL?
mee eensquote:
Super aftermovie. Q-Dance heeft eindelijk ook de belgen weten te vinden zo te zien. Die weten wel hoe ze een aftermovie moeten makenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Nogmaals, wie zijn er vanavond allemaal aanwezig op XXL?
times, they are a-changingquote:
HALLON ALLENMAALquote:
Boh dat eerste nummerquote:
kan de nummers nu niet luisteren, maar met melodieën herbruiken is niks mis vind ik. juist mooi als je een nummer van een (heel) ander genre in een nieuw jasje kan stoppen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:31 schreef Levitas het volgende:
Hmmm... Dus zo origineel is Code Black niet!
Nieuwe track:quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk met showtek? heb al een jaar niks meer van ze gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |