Maar kan niet met een hogedrukreiniger in de auto schoonmaken... lijkt me ook niet goed voor de stoffen bekleding zoveel druk.quote:
quote:Met de hand is het ook te doen, maar niet zo grondig. Waar je mee reinigt is afhankelijk van of je een koelmiddel met glycol hebt of een longlife.
Glycol kan je proberen te bestrijden met spiritus (zit chemisch dicht bij elkaar).
je kan je stoel eruit halen en dan afspuitenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:38 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Maar kan niet met een hogedrukreiniger in de auto schoonmaken... lijkt me ook niet goed voor de stoffen bekleding zoveel druk.
Net gekeken en het is wel longlife... ik durf er echt geen spiritus op te smeren. Wat zou er eventueel kunnen gebeuren ? Het enige positieve is dat het niet kan bevriezen op mijn stoelquote:
Als ik die reactie goed lees, dan moet je juist GEEN spiritus gebruiken als je longlife hebtquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:52 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Net gekeken en het is wel longlife... ik durf er echt geen spiritus op te smeren. Wat zou er eventueel kunnen gebeuren ? Het enige positieve is dat het niet kan bevriezen op mijn stoel
owjah zie het nuquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Als ik die reactie goed lees, dan moet je juist GEEN spiritus gebruiken als je longlife hebt
dit of stomenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef rycemasta het volgende:
Met een tapijtreiniger ruim inspuiten en uitzuigen met een natzuiger.
Dit idd, een zogenaamd shamperel apparaat, is te huur bij de Gamma ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef rycemasta het volgende:
Met een tapijtreiniger ruim inspuiten en uitzuigen met een natzuiger.
Dit.quote:
Ja want autopoetsbedrijven kijken raar op als ze 1 autostoel moeten stoomreinigen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:33 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Staat ze daar met haar autostoel bij de stomerij...
Het ging over een stomerij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja want autopoetsbedrijven kijken raar op als ze 1 autostoel moeten stoomreinigen?
Die dumpass had het ineens over een stomerij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het ging over een stomerij.
Komt hij ineens met een autopoetsbedrijf
Deze man had het wijs over stomen.quote:
Je snapt mijn 1e post gewoon niet. Geeft niet, kun jij ook niks aan doen. Carry on.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die dumpass had het ineens over een stomerij.
[..]
Deze man had het wijs over stomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |