20.000 is wel een beetje weinig lijkt me.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:11 schreef drumstickNL het volgende:
Als je op de 20.000 zit dan ben je echt je laatste km's aan het rijden maar hij kan er wel eerder of later de geest aan geven en daar bedoel ik mee aardig duur in het onderhoud worden.
Oke dus ongeveer rond de 34.000 ?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:11 schreef Geelman het volgende:
Tja, met goed onderhoud moet zo'n blok nog makkelijk 20k erbij kunnen hebben.
Ik deed een scooter weg met 25.000 km op de teller, het blok liep nog goed, alleen de voorvork was verrot.
Het is natuurlijk geen auto of motorfiets.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:15 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
20.000 is wel een beetje weinig lijkt me.
mwoah ligt er ook aan welk merk je hebt maar als je op 20.000 zit komen de grote kosten qua onderhoud erbij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:15 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
20.000 is wel een beetje weinig lijkt me.
dat kloptquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen auto of motorfiets.
Ik vermoed dat een 4-takt het langer volhoudt dan een 2-takt maar ook dat is giswerk.
Nee joh, als je er geen gekke dingen mee doet kan het veel langer mee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:17 schreef leeell het volgende:
[..]
dat klopt
20000 km ; vervangen van zuiger bij 2 takt,
ook zal de wand van je cilinder niet helemaal mooi meer zijn na zoveel km's
en je naaldlager, je krukas , je keerringen , je tandwielen (een scooter dan vario en troep)
hebben allemaal hun beste tijd gehad
2takt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee joh, als je er geen gekke dingen mee doet kan het veel langer mee.
Ik had een Piaggio, en die reed na 25k nog prima. Nooit de zuiger, cilinder of krukas vervangen. Alleen de oliekeerringen van de voorvork waren lek, dus alle olie was eruit gelopen en de voorvork veerde toen niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |