Beetje je dagen door kunnen komen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het weekend is 2 dagen geleden al gestart.
Ach, jawel. Beetje gegamed, hardgelopen, niks gedaan.quote:
WTF!!! Jij hebt je rijbewijs nog niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach, jawel. Beetje gegamed, hardgelopen, niks gedaan.
Vandaag m'n 2e rijles gehad. De 1e les verrassend makkelijk doorlopen want ik hoefde niet te schakelen nog. Vandaag met schakelen..
. Meh..
Is dat zo schokkendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WTF!!! Jij hebt je rijbewijs nog niet?
Gast, ik ben in September 18 gewordenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WTF!!! Jij hebt je rijbewijs nog niet?
Niet schakelen vanaf je eerste rijles...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach, jawel. Beetje gegamed, hardgelopen, niks gedaan.
Vandaag m'n 2e rijles gehad. De 1e les verrassend makkelijk doorlopen want ik hoefde niet te schakelen nog. Vandaag met schakelen..
. Meh..
Had ik ook. Eerste les leren sturen, daarna leren schakelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Niet schakelen vanaf je eerste rijles...
Ja, sorry dat mijn rij-instructeur niet hardcore isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:50 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Niet schakelen vanaf je eerste rijles...
Ja!!! Ik haalde mijn rijbewijs pas op de kazerne te bergen op zoom toen ik 19 was!!!quote:
Dan was je een grotere faler dan Samquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja!!! Ik haalde mijn rijbewijs pas op de kazerne te bergen op zoom toen ik 19 was!!!
Hey hey, wij zijn geen van beide falers dame!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dan was je een grotere faler dan Sam.
Daar heb ik ook mijn rijbewijs gehaald, natuurlijk ook op mijn 19equote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja!!! Ik haalde mijn rijbewijs pas op de kazerne te bergen op zoom toen ik 19 was!!!
Hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey hey, wij zijn geen van beide falers dame!
Hehequote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha. Ik had de mijne... Toen ik 18 jaar en 5 maanden was. Eerste keer op examen gezakt (onterecht
), tweede keer geslaagd (onterecht
).
Ik heb op beide linkjes geklikt ondanks dat mij hier werd verteld dat je NOOIT op linkjes van ER moet klikken, maar deze combi vind ik echtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Niet gelijk denken dat ik onzin zet. Luister eerst de ene, dan het antwoord van de pa van Rijk de Gooyer
Pa van Rijk:
Pfff, eindelijk iemand die het kan waarderenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb op beide linkjes geklikt ondanks dat mij hier werd verteld dat je NOOIT op linkjes van ER moet klikken, maar deze combi vind ik echt![]()
![]()
Hey, ik kan 't deze keer ook best waarderen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pfff, eindelijk iemand die het kan waarderen
Succesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:31 schreef Nibb-it het volgende:
Op naar bed, morgen laatste tentamen. Truste def
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |