Na een paar dagen was het toch al een zwerver en drugs kampje geworden en had al niks meer met Occupy te maken.quote:
Word er nog uitleg gegeven over die suplier troep van ERquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:14 schreef Lotusss het volgende:
Even de spelfout in de TT gefikst....
De suppliers die we tot nu toe gevonden hebben, willen niet leveren onder 1000 - 1500 pond. Dus wordt in eerste instantie waarschijnlijk elke zoveel weken op en neer naar Engeland rijden om zelf de auto zoveel mogelijk vol te stouwen met producten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Word er nog uitleg gegeven over die suplier troep van ER
Ik krijg er in elk geval koppijn vanquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Word er nog uitleg gegeven over die suplier troep van ER
Bekijk het van de positieve kantquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik krijg er in elk geval koppijn van
Ohh nee??? Zal ik eens een joetjoep filmpje neerdumpen dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant
De kant dat ik er geen last van heb
Daar krijg ik dan weer koppijn van.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh nee??? Zal ik eens een joetjoep filmpje neerdumpen dan?
Mag hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh nee??? Zal ik eens een joetjoep filmpje neerdumpen dan?
Crisis slaat ook bij jou toe!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:48 schreef Pumatje het volgende:
overgestapt op shag vandaag
Niet relekst
Welke spelfout?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:14 schreef Lotusss het volgende:
Even de spelfout in de TT gefikst....
Javaanse jongens?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:48 schreef Pumatje het volgende:
overgestapt op shag vandaag
Niet relekst
I'TS moest IT'S zijn.quote:
Hebben een flinke station. Primera stationwagon. ¤90 aan brandstof, overtocht retour ¤60 icnl BTW.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:02 schreef Esses het volgende:
lotussss, hoeveel past er in de auto, hoeveel kost brandstof :p
moet je dus 15 000 dingen verkopen met 1 ct (excl btw) prijsverhoging.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hebben een flinke station. Primera stationwagon. ¤90 aan brandstof, overtocht retour ¤60 icnl BTW.
¤150 dus all in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |