wel een beetje jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind die studentregel serieus hatelijk.
Mobiel, ik wou 'm niet.quote:
Damn, wat is er mee aan de hand?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Net gebeld door de garage 2200 euro voor mijn auto![]()
![]()
Nieuwe distrubutieriem en onderdelen + nieuwe verstuiver, grote beurt en nog wat kleine dingetjesquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Damn, wat is er mee aan de hand?
Ik weet nooit een TTquote:
Beter koop je een nieuwequote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Net gebeld door de garage 2200 euro voor mijn auto![]()
![]()
Er staat dan ook:quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, zelfbevrediging kan alleen met jezelf.
quote:zelfbevrediging of bevrediging van een ander door prikkeling van de geslachtsorganen met de hand
Ja bijna wel ja no more nailpolish for mequote:
Ik ook niet, daarom wou ik hem niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:19 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik weet nooit een TTMaar niemand deed het en ik werd er zenuwachtig van
Klopt, maar je kan een ander ook masturberen volgens mij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, zelfbevrediging kan alleen met jezelf.
Volgens mij alleen reserve een klein beetjequote:Op donderdag 26 januari 2012 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Welke OPI ds is nou holo op td?
Ohquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij alleen reserve een klein beetje
Ik? Mijn zus heeft Extravagance gekocht, die heeft wel holo glitter erin. Is een erg mooie, maar niet ontzettend holo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhIk dacht dat bambi vorige week een holo had.
Okee thanks! Das dezelfde als Reserve toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik? Mijn zus heeft Extravagance gekocht, die heeft wel holo glitter erin. Is een erg mooie, maar niet ontzettend holo.
Zullen we samen alleen eten en kijken??quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik ben zielig want ik moet vanavond alleen eten en alleen Avatar kijken wat die komt op tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:32 schreef BGTes het volgende:
[..]
Zullen we samen alleen eten en kijken??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:32 schreef BGTes het volgende:
[..]
Zullen we samen alleen eten en kijken??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar langs!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Met zonder kapotte ov-kaartquote:
Nope, masturberen is synoniem met zelfbevrediging.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan een ander ook masturberen volgens mij.
Da's kut.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nieuwe distrubutieriem en onderdelen + nieuwe verstuiver, grote beurt en nog wat kleine dingetjes
Geeeen idee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okee thanks! Das dezelfde als Reserve toch?
Als ik geluk heb mag het in gedeelten betaald wordenquote:
Swatches hier: http://www.scrangie.com/2(...)r-series-shades.htmlquote:
He bah, vervelend is dat!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:41 schreef Mirjam het volgende:
mm. volgens mij heb ik een nierbekkenonttseking, maar mijn huisarts is op vakantie kennelijk, en de vervangende artsen zijn nu niet te bereiken, en ik moet zo weg en kan dan niet meer bellen.
ergernis
Jaaaaa!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben ook zielig
wie geeft mij kusjekroel?
En dat weet je omdat je die al eerder hebt gehad?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:41 schreef Mirjam het volgende:
mm. volgens mij heb ik een nierbekkenonttseking, maar mijn huisarts is op vakantie kennelijk, en de vervangende artsen zijn nu niet te bereiken, en ik moet zo weg en kan dan niet meer bellen.
ergernis
Ooo pijnlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:41 schreef Mirjam het volgende:
ergernis
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben ook zielig
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben ook zielig
Kusjekroelquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben ook zielig
nee, omdat ik in december een kuur voor een blaasontsteking heb gehad, en het gevoel dat die niet goed gewerkt heeft en ik te lang heb gewachtquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dat weet je omdat je die al eerder hebt gehad?
Waarom wacht je dan ook zo lang??quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, omdat ik in december een kuur voor een blaasontsteking heb gehad, en het gevoel dat die niet goed gewerkt heeft en ik te lang heb gewacht
(symptomen: veel pijn in/bij blaas, harde buik, gespannen buikspieren, erge pijn rondom heupen en linkerkant van rug)
mja, veel gedoe met werk, dan schuif ik dat soort dingen opzij,.en dan denken 'gaat wel weer over'(niet dus, auwquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom wacht je dan ook zo lang??![]()
kan je straks niet heel ff bellen ergens?
klinkt wel als de klachten die ik had bij urineweg ontstekingquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, omdat ik in december een kuur voor een blaasontsteking heb gehad, en het gevoel dat die niet goed gewerkt heeft en ik te lang heb gewacht
(symptomen: veel pijn in/bij blaas, harde buik, gespannen buikspieren, erge pijn rondom heupen en linkerkant van rug)
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
"mark all as read"
zo alle blogs in 1 keer bijgelezen
Wel de stukjes ff snel gelezen op de pagina hoor
K jee!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:01 schreef milka82 het volgende:
Kusjekroel voor iedereen die het nodig heeft
gr gr Henk Ria en de kids
En de reactie die ik krijg:quote:Ik heb te koop: Jumbo eye pencils van NYX in de volgende kleuren:
Pots and Pans
Baby Blue
Horse Raddish
Cottage Cheese - GERESERVEERD
Oyster
Lemon
Slate
Pacific
Iced Mocha - GERESERVEERD
Purple
Y U NO READ????quote:Beste SQ,
ik wou graag 2 jumbo eye pencils in de kleur milk overnemen
groetjes d.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Echt he, ik heb dus deze advertentie op MP:
[..]
En de reactie die ik krijg:
[..]
Y U NO READ????
Marktplaatsmensenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Y U NO READ????
[..]
[..]
Y U NO READ????
[..]
[..]
Y U NO READ????
Daarom... Ik zou ook gewoon lomp antwoorden eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
't is ook wel erg suf.
Als iemand adverteert met 1 blauwe nagellak, dan ga ik toch niet mailen dat ik graag 2 rode nagellakken koop?Bij de viskraam vraag je toch ook niet om een pond kipfilet?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:21 schreef milka82 het volgende:
Was even op een kroegsite aan het kijken waar ik vroegah wel heen ging.. .Pure nostalgie want ook wij gingen dan standaard op de foto, zodat je de volgende dag terug kon zien hoe erg je er aan toe was...
Kwam deze tegen van afgelopen zaterdag... Herp de derp!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:21 schreef milka82 het volgende:
Was even op een kroegsite aan het kijken waar ik vroegah wel heen ging.. .Pure nostalgie want ook wij gingen dan standaard op de foto, zodat je de volgende dag terug kon zien hoe erg je er aan toe was...
[ afbeelding ]
Nope ik hoef niks goed te keuren; maar ik heb het aangepast zodat nu ook anonieme gebruikers mogen reageren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:21 schreef megamandy het volgende:
Marktplaats, hoezee!!
Priem? Het lukt mij niet op een comment te plaatsen bij je blogOf heb ik nu soms 10.000x een comment geplaatst en moet je het eerst goedkeuren?
Check ook de nagels aan de linkerkant bij de colaquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:21 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Whahahaha, die was me nog niet eens opgevallen... Das vast haar accentnagelquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Check ook de nagels aan de linkerkant bij de cola
Hoeveel punten ze hebben??quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:41 schreef Mss het volgende:
0 pandapunten. Daar maak ik met mijn collega's ook altijd grappen over.
Jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoeveel punten ze hebben??
maar als je een relatie hebt; is het ook niet geheel eerlijk eigenlijk
Allemaal negeren die mensenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:56 schreef BGTes het volgende:
Ik zie opeens dat al mijn ooms en tantes op facebook zittenEn dat zijn echt van die klootzakken. "Goh, die dikke buik heb je zeker van je vader geerfd", dat soort mensen
![]()
* BGTes past profiel een beetje aan
Nieuwe kopen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:59 schreef Mss het volgende:
Kut, mijn 144 paar oorbellenmolen is bijna vol.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Best lastig computeren zo.
Aaaaaahquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom op de uni.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fucking reader van 41 euro die nog geen cm dik is
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aaaaaah
Toen we nog zo een kast van een computer hier in huis hadden staan ging onze kater ook steeds achter het toetsenbord liggen. Maar dat was eerst als kitten, en hij werd natuurlijk steeds groterEn dan kon je bijna niet meer typen.
Maar dan nog, aaaah!
Dat is onze (niet zo heel erg) stoere jeweetwel-kater! Op de bovenste foto is hij kopjes aan het geven, dat doet hij tegen je neus. Net kabouterkusjes.quote:
ohhai. I can haz attenshun now, k?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohhai. I can haz attenshun now, k?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Hij heeft hier een beetje een eigen stoel, en daar ligt hij dan op te slapen. Soms wordt ie dan opeens wakker, doet hij prrrrrrr, staat op en komt even knuffelen. En als de laptop in de weg zit gaat hij daar dus gewoon op zitten.
Uh oh, hij klopt niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:13 schreef Dwyn het volgende:
Zo he, nu al een factuur van A England.
Duurt idd wel een beetje lang dan...quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:20 schreef milka82 het volgende:
Ik wil mijn A Englands, ze zijn maandag al geshipped ja! Hoe lang kan het duren de zee over te komen.....
Wat klopt er niet dan?quote:
Dabedoellekquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
jonge, als je geen student bent hoef je maar eens per maand te batsen om puntenvrij te blijven. Wat een shitberekening
Ooo kjoetquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Hij heeft hier een beetje een eigen stoel, en daar ligt hij dan op te slapen. Soms wordt ie dan opeens wakker, doet hij prrrrrrr, staat op en komt even knuffelen. En als de laptop in de weg zit gaat hij daar dus gewoon op zitten.
En zijn die dingen ook gelukt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:24 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb allemaal dingen gedaan!en vanmiddag ga ik maar eens naar mijn moeder
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dabedoellek
[..]
Ooo kjoetSamson gaat dan op mijn schoot liggen... Ķf op mijn handen; zodat ik niet meer kan typen ķf met zijn kop op het toetsenbord van mijn laptop en dan tig keren zuchten tot ik em wegzet
Subtiele beesten
Hier heb ik ook al weer de halve dag de huisvrouw uitgehangen... Gewassen, gestreken, vanavond een lekker schoon bedje, stof gezogen... Straks door de regen op de fiets, midi weer op halen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:24 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb allemaal dingen gedaan!en vanmiddag ga ik maar eens naar mijn moeder
Ik denk het welquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
En zijn die dingen ook gelukt?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik denk het wel
De spruitjes weet ik vanavond pas, maar de stofzuig- en dweilactie, naar de dokter gaan en met AB weer thuiskomen en een blogding over hoe je een manicure doet ging aemaal best
Beetlejuices deden er 3 weken over bij mijquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:20 schreef milka82 het volgende:
Ik wil mijn A Englands, ze zijn maandag al geshipped ja! Hoe lang kan het duren de zee over te komen.....
Nice work!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hier heb ik ook al weer de halve dag de huisvrouw uitgehangen... Gewassen, gestreken, vanavond een lekker schoon bedje, stof gezogen... Straks door de regen op de fiets, midi weer op halen.
Maar ondertussen ook lui gedouched (samen met mini, dat warme lijfje tegen je aan) en boek gelezen...
FU! en de oranje bus is al langs gereden vandaag dus het komt nu iig niet meer, misschien morgen......quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Beetlejuices deden er 3 weken over bij mij
Bij mij kwamen de A Englands vorige keer met de briefpost.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:30 schreef milka82 het volgende:
[..]
FU! en de oranje bus is al langs gereden vandaag dus het komt nu iig niet meer, misschien morgen......
Ik vind het heerlijk, werken, maar wanneer ik dan weer thuis ben moet ik eerst een dag puinruimen.. en dat terwijlquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nice work!ik wil eigenlijk met de fiets naar mijn moeder, dus beter doet het weer wat ik wil
Go do something!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb lekker nog helemaal niks gedaan vandaag
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, werken, maar wanneer ik dan weer thuis ben moet ik eerst een dag puinruimen.. en dat terwijlthuis is.
Post is ook al geweest... Vorige keer waren ze er vrij vlot dus ik had goede hoop voor vandaagquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij mij kwamen de A Englands vorige keer met de briefpost.
Noooooo helemaal geen zin in maar moet wel zo lang mogelijk uitstellen natuurlijk.quote:
Kidnap ALL the polish!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:43 schreef Incantrix het volgende:
Mijn ozotics staan al bijna een week op de DHL-status 'zending on hold, DHL onderneemt actie'WTF betekent dat dan weer? De douane is 'ie al voorbij staat er, dus ik snap het niet.. Net maar eens gemaild.
De onze weet op welke dagen er iemand thuis isquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had vanmiddag ook de pakketman. "Alweer een pakje!"
Volgens mij bestel ik te veel.
Had ik ook en keer, stond het huisnummer er niet op maar ze herkenden mijn naam al wel....quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga voor die hits straks even mailenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat valt hier gelukkig mee.
En heuj, ik zit ook al weken te wachten op m'n ozotics en m'n hits heurda's ook zielig en kusjekroel
Gister was het een groot pakjequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
welk0n heb je besteld?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:43 schreef Incantrix het volgende:
Mijn ozotics staan al bijna een week op de DHL-status 'zending on hold, DHL onderneemt actie'WTF betekent dat dan weer? De douane is 'ie al voorbij staat er, dus ik snap het niet.. Net maar eens gemaild.
Nog steeds niet verzonden?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga voor die hits straks even mailen![]()
Heb net een W7 lakje gescoord bij de DA
die heb ik allebeiquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nog steeds niet verzonden?
SQ, ik heb 528 en 532 besteld, een mishmash en die glitter die jij ook hebt. Eén van de mari moonlakjes die ik van hits heb besteld zou een dupe van 505 moeten zijn, dus die heb ik nog even niet besteld
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gister was het een groot pakje
Oeh, heb je die mishmash nooit zien postenquote:
klopt, die heb ik nog untried, ik wil 'm in volle glorie kunnen zien (ergo: in de zonquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oeh, heb je die mishmash nooit zien postencool!
En waarom mijn kind onze kat Max telkens Naut noemt snap ik niet helemaal..
Ja, bullshit. Net zoals OPI. Het gaat misschien niet makkelijk, maar het kan wel!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
lol, al die wijven op MP die zeggen dat China Glaze met geen mogelijkheid door de brievenbus pastMoeten ze eens bij mij in de leer dan, lijken wassen!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als je eht veel moet doen is het niet fijn voor je vingers
Wij in Breda ook altijd nooit problemen. Maar in dat pruts dorpquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:06 schreef milka82 het volgende:
Ik sneak ze altijd stiekem in de postzak....
Dat ! Met 10x zuchten en blazen en gezeur.... 2x is het mij geluktquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wij in Breda ook altijd nooit problemen. Maar in dat pruts dorp, nee dat mag niet hoor, dat kunnen we niet aannemen
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat ! Met 10x zuchten en blazen en gezeur.... 2x is het mij gelukt1x voor de flutter van puckzzz en toen kreeg ik zoveel gezeik aan mijn hoofd dat ze me nog steeds vuil aankijkt als ik iets moet afgeven qua pakket
Ik heb 1x CG via de post verstuurd en dat ging ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet dan niet wat ik anders doemaar ik krijg er alles doorheen zonder pijnlijke vingers
Ik heb last van mijn kont !!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:19 schreef Diconnected het volgende:
Net naar de stad geweest met vriendin, en zonder kruken ging best goed! heb meer last van m'n rug dan m'n knie
* megamandy gaat snel richting het make-up topic.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
En ik stikte bijna in mijn koffie toen ik iemand weer zag posten in het make-up topic
Je kent het verhaal eromheen niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:27 schreef megamandy het volgende:
Ooh minder spannend dan ik dacht, geen foto's ofzo![]()
Sjaan wat kut zeg!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ziekenhuis was fijner is niets aan te doen, hoort bij ziekte en zal steeds vaker voorkomen, medcijnen zijn zwaarder gemaakt en succes ermee
Omfgquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Ziekenhuis was fijner is niets aan te doen, hoort bij ziekte en zal steeds vaker voorkomen, medcijnen zijn zwaarder gemaakt en succes ermee
Damn that sucks...quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Kak.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Gedver zeg....quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
opas en omasquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:00 schreef Mss het volgende:
Weer een kaartje van oma in de bus met geld erin. Omdat ze me het zo gunt voor de verkansie.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ze kijken er ook echt bij van "Ja jezus deze zooi kan je toch weten met jouw rotlichaam"![]()
![]()
Wat een horken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ze kijken er ook echt bij van "Ja jezus deze zooi kan je toch weten met jouw rotlichaam"![]()
![]()
Over wie hebben we het?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
JawelAlhoewel ik die foto's nooit gezien heb
Wil je dat dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb daar wat mee, iets wat je eigenlijk totaal niet wilt zien, dan ben ik nieuwsgierigquote:
Veel plezier! En nog lief van je omaquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:25 schreef Mss het volgende:
Lieve maisjes. Ik ben er vandoor, tot over een week!
Hele goede reis en fijne vakantie toegewenst!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:25 schreef Mss het volgende:
Veel plezier.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:25 schreef Mss het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Mss, veel plezier!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
M'nkomt aanzetten met een bloemstukje. Zegtie 'ze hadden helaas geen bloemen meer, maar hoop dat je dit ook leuk vindt'
Bij de DA?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga voor die hits straks even mailen![]()
Heb net een W7 lakje gescoord bij de DA
Fijn Priemquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Goedkeuring gekregen voor vrije dagen.
Volgende week woensdag tot vrijdagWanneer vriendlief is gaan skiën; ga ik het rustig aan doen thuis en trouwdingen regelen
Heb ik even nood aan *head exploding feeling*
Meiske, godsamme wat vervelendquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een lieve oma heb jij!quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:00 schreef Mss het volgende:
Weer een kaartje van oma in de bus met geld erin. Omdat ze me het zo gunt voor de verkansie.
Wat schattigquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
M'nkomt aanzetten met een bloemstukje. Zegtie 'ze hadden helaas geen bloemen meer, maar hoop dat je dit ook leuk vindt'
Ooh die is mooiquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
@p-a ja! Wel iets duurder dan bij de op=op maar die hebben we hier niet. Ik heb Metallic Neptune meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:40 schreef Joysa het volgende:
Ik kan het niet laten..Ik zag het ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.incl. de dubbelzinnigheid
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zag het ook jaincl. de dubbelzinnigheid
Eigenlijk moet dit stukje dan ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Eigenlijk moet dit stukje dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
5,6 is per-fect jonge! Niks te veel gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:57 schreef BGTes het volgende:
Argh.. Ik ben al chaggo van dat cijfer, en dan krijg je nog iemand die dit zegt:
Ja maar een 5.6 zou ook geen cijfer zijn om trots op te zijn hoor ^^
Rot toch godverdomme opJe kan het zelf niet
zo.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:57 schreef BGTes het volgende:
Argh.. Ik ben al chaggo van dat cijfer, en dan krijg je nog iemand die dit zegt:
Ja maar een 5.6 zou ook geen cijfer zijn om trots op te zijn hoor ^^
Rot toch godverdomme opJe kan het zelf niet
zo.
Blij niet nee, en ik zou er ook niet trots op zijn, maar als ik voor een onderdeel waar ik ECHT niet goed in ben een 5.6 krijg zou ik wel opgelucht zijn. En zwaar gefrustreerd als ik een 5.3 heb. Essays kunnen echt heel erg klote zijn, vooral door het subjectieve aspectquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou ook niet blij zijn met een 5.6 hoor, maar goed dat ben ik
Ik vind het nu al een verschil dat je zegt: 'Maar dat ben ik.' En niet: 'Maar op een 5,6 kan je toch niet trots zijn????'quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou ook niet blij zijn met een 5.6 hoor, maar goed dat ben ik
Ja ook dat :pquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een verschil dat je zegt: 'Maar dat ben ik.' En niet: 'Maar op een 5,6 kan je toch niet trots zijn????'
Laat iedereen dat lekker zelf uitmakenWie weet heeft zij dikke moeite met dat vak.
Oei dan was het wel heel ergquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Bon soir!
Was weer een loiken dag!
Laten we het erop houden dat ik na mijn laatste thuisbehandeling toen ik thuis kwam direct alles in de was heb gegooid. Incl. tas, jas, bh, sokken etc etc![]()
Maar nu wel weekend
Vieze client?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Bon soir!
Was weer een loiken dag!
Laten we het erop houden dat ik na mijn laatste thuisbehandeling toen ik thuis kwam direct alles in de was heb gegooid. Incl. tas, jas, bh, sokken etc etc![]()
Maar nu wel weekend
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
En ik stikte bijna in mijn koffie toen ik iemand weer zag posten in het make-up topic
Ik ken het verhaal wel maar wil nog steeds de foto's zienquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
quote:
Good thinking!quote:weekend
Heb mijn ma geSMSt of het oke is als ik morgen langskom ipv zaterdag voor haar verjaardag. Dan heb ik namelijk vrij reizen (want jeuj mijn ov-kaart is vandaag binnen gekomen)
Zijn er foto's van?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
Ik ken het verhaal wel maar wil nog steeds de foto's zien![]()
Een zieken geest, ik heb het
Ja volgens mij wel, maar vorige keer wilden ze mijn tere zieltje sparen en mocht ik ze niet zienquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, maar vorige keer wilden ze mijn tere zieltje sparen en mocht ik ze niet zien![]()
![]()
666, the number of the beast!quote:
Kom ik met mijn topdag, 68 viewsquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:23 schreef Debsterr het volgende:
Ik had laatst wel een printscreen van precies 110000 of 111000 pageviews.
Per maand gok ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kom ik met mijn topdag, 68 views
En pageviews is niet visitors hequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kom ik met mijn topdag, 68 views
Jamaar debs had het toch ook over pageviews?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En pageviews is niet visitors he
Logisch hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:26 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben al sinds september 2010 bezig hedus dan zijn de aantallen gewoon anders
.
Ja ok, dan is het goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jamaar debs had het toch ook over pageviews?
Ho en wacht, das niet per dag hequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Logisch hoorMaar ik ben al blij met 68
Ik pas een weekquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn blog stats vallen me heul erg mee, ben pas een maand bezig en vind het best veel al
OH! Ik dacht hetquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ho en wacht, das niet per dag he!!
nique visitors Number of visits Pages Hits Bandwidth voor e hele maandquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik pas een week![]()
Maarre kan je ook visitors zien ofnie?
Dat is dus het programma dat ik om 1 uur 's nachts nog wel eens kijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Dinner date begint nu op net 5, kansloos programma maar wel humor om te zien. En mooie plaatjes van Engeland![]()
En net gegrilde sint jacobsschelpen in beeld
Ik ben het door jou een keer gaan kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is dus het programma dat ik om 1 uur 's nachts nog wel eens kijk.
Idd kansloos, maar toch leuk om te kijken.
Is dat in wordpress? Ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nique visitors Number of visits Pages Hits Bandwidth voor e hele maand
En dan visitors per dag, pageviews per dag, bandwidth per dag, en hits per dag
Per uur en dagen van de week ook trouwens
en dan wie waar vandaan komt, IP adressen etc.
Found itquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer.. Ik heb die blogger dinges op de nieuwste layout gezet... maar die is me een partij bagger en ik heb geen idee hoe ik het nu terugzet
Hoe doet ge dat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
browsers, sites waar ze van doorverwezen zijnHet houdt niet op
![]()
Big brother spees is watching you
oh ik dacht dat je dat van anderen kon zien, lol!quote:
Ja dat staat bij mij ook onder stats, en ook door welke woorden te googelen ze op je blog zijn gekomenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
browsers, sites waar ze van doorverwezen zijnHet houdt niet op
![]()
Big brother spees is watching you
Oh echt? Ik dacht dat ik speciaal wasquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:35 schreef BGTes het volgende:
Maar doorverwijssites en zelfs google zoektermen kun je ook gewoon bij blogspot zien
Ben je ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat ik speciaal was
Hihihi.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben het door jou een keer gaan kijken(om 1 uur 's nachts
)
quote:
Wij gaan misschien deze zomer naar Schotlandquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Panfried scallops![]()
![]()
![]()
Of zal ik deze zomer gewoon naar Schotland gaan en alleen maar sint jacobsschelpen gaan eten? En broodjes warmgerookte zalm én én én én![]()
![]()
![]()
Ik ga hem wel kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai![]()
Wou avatar wel kijken; maar hij duurt tot middernacht.. Ga ik niet volhouden nie als ik morgen om 6u wil opstaan zodat ik al fietsend naar het werk kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2012 19:37:56 ]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT DE FACKK
ER LOOPT OPEENS EEN MIER OVER MN TOETSENBORD
EEN MIER
IN FUCKING
JA-NU-ARI
GA ONDER DE GROND DOOD LIGGEN VRIEZEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohhhhh, heerlijk! Ik was daar zķ op mijn plekquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Wij gaan misschien deze zomer naar SchotlandRondrijden en overal kijken en vooral niet moeilijk doen!
Hoe kom jij aan die muggenbulten in januari trouwens???quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haat insecten![]()
![]()
![]()
![]()
overal jeuk nu![]()
![]()
![]()
![]()
Oban? *onthoudt* We moeten de boel nog wel even plannen, maar zijn werk is best soepel met vrije dagen en ik studeer dus dan vinden we vast wel een mooie weekquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhhh, heerlijk! Ik was daar zķ op mijn plek![]()
Dat voer waar ik het net over had, bij de haven van Oban kun je dat voor een prikkie halen![]()
Wij onwijs sint jacobsschelpen op de BBQ gooien en ons aan vol vreten, lijken wassen jonguh!
Wij hebben in huis al muggen gespot, dusquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die muggenbulten in januari trouwens???
Straks heb je nog dengue!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik download koop avatar wel, vanavond wie is de mol!bweheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
holy crap onze vriendin in het makeup topic is terug?![]()
![]()
serious?quote:Please be patient -- We will send you an email in the coming days/weeks with a link to create a full-fledged Nirvana account. In the mean time we encourage you to:
Ja en we hadden nog een geweldig plekje om dolfijnen te spotten en nog het beste restaurant van Schotland, waar hij even als shabby kampeerders aan kwamen zettenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oban? *onthoudt* We moeten de boel nog wel even plannen, maar zijn werk is best soepel met vrije dagen en ik studeer dus dan vinden we vast wel een mooie week
Oke thanksquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja en we hadden nog een geweldig plekje om dolfijnen te spotten en nog het beste restaurant van Schotland, waar hij even als shabby kampeerders aan kwamen zetten![]()
Maar heeeeeerlijk gegeten
Zal het even opzoeken, dat zijn wel dingen die handig zijn.
De kerncentrale bezoeken in Dounreay o.i.d. in het noorden is trouwens ook briljant. Vooral alle alleen maar positieve propaganda
Ik hou van jequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kon het niet laten.... @ make-up topic
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kon het niet laten.... @ make-up topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |