wel een beetje jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind die studentregel serieus hatelijk.
Mobiel, ik wou 'm niet.quote:
Damn, wat is er mee aan de hand?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Net gebeld door de garage 2200 euro voor mijn auto![]()
![]()
Nieuwe distrubutieriem en onderdelen + nieuwe verstuiver, grote beurt en nog wat kleine dingetjesquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Damn, wat is er mee aan de hand?
Ik weet nooit een TTquote:
Beter koop je een nieuwequote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Net gebeld door de garage 2200 euro voor mijn auto![]()
![]()
Er staat dan ook:quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, zelfbevrediging kan alleen met jezelf.
quote:zelfbevrediging of bevrediging van een ander door prikkeling van de geslachtsorganen met de hand
Ja bijna wel ja no more nailpolish for mequote:
Ik ook niet, daarom wou ik hem niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:19 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik weet nooit een TTMaar niemand deed het en ik werd er zenuwachtig van
Klopt, maar je kan een ander ook masturberen volgens mij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, zelfbevrediging kan alleen met jezelf.
Volgens mij alleen reserve een klein beetjequote:Op donderdag 26 januari 2012 12:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Welke OPI ds is nou holo op td?
Ohquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij alleen reserve een klein beetje
Ik? Mijn zus heeft Extravagance gekocht, die heeft wel holo glitter erin. Is een erg mooie, maar niet ontzettend holo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhIk dacht dat bambi vorige week een holo had.
Okee thanks! Das dezelfde als Reserve toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik? Mijn zus heeft Extravagance gekocht, die heeft wel holo glitter erin. Is een erg mooie, maar niet ontzettend holo.
Zullen we samen alleen eten en kijken??quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik ben zielig want ik moet vanavond alleen eten en alleen Avatar kijken wat die komt op tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:32 schreef BGTes het volgende:
[..]
Zullen we samen alleen eten en kijken??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |