Jij solliciteert naar een ferme schop onder je hol...quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat minthy dol is op poesjes. Ze aait ze ook graag![]()
Het is met oe, je kent me nietquote:
Alstie vet is ff Shout gebruiken mangquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb vandaag een shirt met deze print besteld. is dat vet of is dat vet?
[ afbeelding ]
Als ik echt moet kiezen tussen die 2, dan ga ik voor vet... Was wel lastigquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb vandaag een shirt met deze print besteld. is dat vet of is dat vet?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alstie vet is ff Shout gebruiken mang
ik drink geen bierquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf geeft 3rdRock een Hertog Jan
*purrrr*quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf aait minthy een beetje over haar bolletje
Elkaar is wel een heel erg groot woord in deze...quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock zit sip alleen in een hoekje terwijl wolf en minthy elkaar bepotelen
Ik zou Shandy doen...quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf geeft 3rdRock een Hertog Jan
alleen Shandy...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alleen Shandy...
maar ik heb liever ook iemand om te bepotelen. wat een leuk woord eigenlijk: bepotelenJe ctrl-v blijft plakken!!!!!!!!!!!!!!!!1111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
ja, sorry. was een beetje opgewonden door al de gebepotel....quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je ctrl-v blijft plakken!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Tofquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moest je naam even gillen, lekker ding
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alleen Shandy...
maar ik heb liever ook iemand om te bepotelen. wat een leuk woord eigenlijk: bepotelenOnline is daar niet zoveel aan, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
iets anders zit er voor mij niet in de rest van mijn levenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof
[..]
Online is daar niet zoveel aan, hoor
Aansteller, wat moet ik dan wel niet?!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iets anders zit er voor mij niet in de rest van mijn leven
als we later ieder in ons eigen bejaardenhuis zitten is de techniek vast ze ver dat we elkaar online echt kunnen bepotelen. ofzoiets...quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Aansteller, wat moet ik dan wel niet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |