abonnement Unibet Coolblue
pi_107246473
Ik kon geen info vInden in het Engels maar ik heb reden om te geloven dat de onderminister van international trade van Argentina is vermoord door de Mossad

Dit is wat er in kort gebeurde

Ivan Heyn was net een paar dagen geleden benoemd en had geen sucidiale neigingen volgens zijn familie. Hij werd vermoord door verstikking in een hotel in het duurste hotel van Montevideo, sas radisson waar hij een comferentie bijwoonde van de Mercosur.

Daar zou zowel de herkenning van Palestina worden geformaliseerd en zou worden besloten tot grote aantallen wapens van Argentijnse en Braziliaanse makalaardij aan Palestina. Van het laatste is door de dood van Heyn niks terecht gekomen

De moord lijkt op de Hamas leider in Dubai in 2010 en in Uruguay is het makkelijk om geheime agenten binnen te laten komen

Graag een onderbouwde mening over dit voorval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107246683
Hij heeft zich verhangen in zijn kamer. Mossad-story lijkt klinkklare bullsh.... Of heb je bronnen die anders aantonen?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107247500
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 07:28 schreef Stokstaart het volgende:
Hij heeft zich verhangen in zijn kamer. Mossad-story lijkt klinkklare bullsh.... Of heb je bronnen die anders aantonen?
Meer onderbouwd kunnen we het inderdaad niet maken.
Wie eist, bewijst. Ga je gang, DAM.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_107252076
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 06:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kon geen info vInden in het Engels maar ik heb reden om te geloven dat de onderminister van international trade van Argentina is vermoord door de Mossad

Dit is wat er in kort gebeurde

Ivan Heyn was net een paar dagen geleden benoemd en had geen sucidiale neigingen volgens zijn familie. Hij werd vermoord door verstikking in een hotel in het duurste hotel van Montevideo, sas radisson waar hij een comferentie bijwoonde van de Mercosur.

Daar zou zowel de herkenning van Palestina worden geformaliseerd en zou worden besloten tot grote aantallen wapens van Argentijnse en Braziliaanse makalaardij aan Palestina. Van het laatste is door de dood van Heyn niks terecht gekomen

De moord lijkt op de Hamas leider in Dubai in 2010 en in Uruguay is het makkelijk om geheime agenten binnen te laten komen

Graag een onderbouwde mening over dit voorval
Ik als groot Mossad volger heb hier dezelfde gedachten over. Ik heb weinig zin om een toelichting te geven daar men het bij voorbaat toch niet zal aannemen. Ik adviseer de niet gelovers om eens goed in de werkwijze van de Mossad te duiken.
pi_107252284
Allemaal leuk en aardig, maar nog steeds geldt: wie eist, bewijst.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 26 januari 2012 @ 11:45:40 #6
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_107252363
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik als groot Mossad volger heb hier dezelfde gedachten over. Ik heb weinig zin om een toelichting te geven daar men het bij voorbaat toch niet zal aannemen. Ik adviseer de niet gelovers om eens goed in de werkwijze van de Mossad te duiken.
Sterke argumentatie, :D.
pi_107252697
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:45 schreef dubidub het volgende:

[..]

Sterke argumentatie, :D.
Ik heb wel wat beters te doen dan de werkwijze van de Mossad te gaan zitten beschrijven.
Een simpel voorbeeld; Men wil iemand ontvoeren...dan rijden ze niet langs met een bus en trekken ze diegene erin...nee dan gaan ze naast hem wonen, monitoren totdat ze van elke minuut van de dag weten waar de persoon in kwestie zich bevind om zo toe te slaan dat niemand het zal zien en/of snel zal merken.
pi_107255449
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2012 07:28 schreef Stokstaart het volgende:
Hij heeft zich verhangen in zijn kamer. Mossad-story lijkt klinkklare bullsh.... Of heb je bronnen die anders aantonen?
Bronnen in Zuid Amerika serieus nemen :')

Juist als het om een raadselachtige dood gaat zal het bewijs gefabricieerd worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107255501
quote:
99s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik als groot Mossad volger heb hier dezelfde gedachten over. Ik heb weinig zin om een toelichting te geven daar men het bij voorbaat toch niet zal aannemen. Ik adviseer de niet gelovers om eens goed in de werkwijze van de Mossad te duiken.
Verdiep je in de moord op de Hamas theedoek in Dubai in 2010
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107255562
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bronnen in Zuid Amerika serieus nemen :')
Hersenspinsels serieus nemen :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_107255586
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar nog steeds geldt: wie eist, bewijst.
Gaat een beetje moeilijk als het om een vermoeden gaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107255783
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat een beetje moeilijk als het om een vermoeden gaat
Thank you for stating my point.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_107255835
Nu de feiten

Een gezonde net benoemde onderminister van ongeveer 35 pleegt zelfmoord
Familie zegt dat er niks met hem aan de hand was
Officiële doodsoorzaak is wurgsex terwijl niemand zijn kamer is ingeweest volgens zijn beveiligers
Cristina Fernandez de Kirchner was erg aangedaan
De totale actie lijkt op de moord in Dubai
Van de top is weinig meer terecht gekomen
De mercosur ondanks een Joodse lobby daar heeft de Palestijnse staat erkend
De wapenleveranties door Brazilië en Argentinië zijn op de lange baan geschoven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107256398
Wat info in het Engels

buenosairesherald.com/article/87912/trade-undersecretary-iván-heyn-commits-suicide-in-montevideo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 26 januari 2012 @ 13:52:55 #15
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_107256585
En dit staat in C&H omdat...... ?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_107256840
Doe eens een gok
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 26 januari 2012 @ 14:10:11 #17
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_107257184
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Doe eens een gok
Je kon MIS niet vinden in de index?

[ Bericht 0% gewijzigd door Cobra4 op 26-01-2012 16:57:00 ]
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_107262314
nu weer ontopic

Ander feit

Vrijhandelsvedrag tussen mercosur en Palestina opgeschort voor onbepaalde tijd en daarmee ongetwijfeld ook de levering van wapens

heyn was een onbelangrijk persoon en als het als waarschuwing geldt uiterst effectief natuurlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 26 januari 2012 @ 16:51:39 #19
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_107263207
Hoort niet thuis in C&H
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_107263482
Misdaad :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:02:37 #21
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_107263621
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misdaad :')
Kon erger, BNW ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_107263734
Ach zolang je de mods niet serieus neemt kan je niet makkelijk door domheid verrast worden

Nu weer ontopic, waarom zou dit niet gebeurt kunnen zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107288401
De Mossad zal er hele goede redenen voor hebben gehad. Niets mis mee dus. :)
pi_107296271
Vrij handelsverdrag en wapenleveranties. Goede reden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107296972
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrij handelsverdrag en wapenleveranties. Goede reden?
Ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')