Dit zijn toch heerlijke postsquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef bianconeri het volgende:
Barca fappers zijn terug!! Kleine kindertjes, de successupporters en achter grote massa aanren mannetjes horen al op bed te liggen hoor.
Jup, maar los daarvan is het voetballende gedeelte nog steeds geweldig om te zien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben juist voor op het scherpst van de snede spelen. Helemaal bij dergelijke wedstrijden.
Maar dit theater gaat nergens meer over. Ze kunnen die wedstrijd beter in het carré gaan spelen.
Ok terecht afgekeurd dus?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wegens een iets te opzichtige duw. Tenminste zo ik het zag.
Hij trok een Barca speler aan de arm naar beneden waardoor hij vrij in kon koppen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef jakees het volgende:
Waarom werd nou die goal afgekeurd van Ramos. Mijn stream klapte eruit toen. Zag niet veel verkeerds eigenlijk in eerste instantie.
nee, Alves voelde een handje op zijn hand en dook vervolgens naar voren met twee benen van de grond. Pietertje zou jaloers op hem zijn.quote:
idd maar het zou mooi zijn als Real een paar keer een goed resultaat neerzet en daarnaast die Mourinho weggaat. dan wordt het wellicht weer minder poppenkast en gaat Real net als de 2e helft weer gewoon voetballen ipv schoffelen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup, maar los daarvan is het voetballende gedeelte nog steeds geweldig om te zien.
Dan pas? 3 maanden geen Clasico.. Dat wordt afzien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:10 schreef Paul-89 het volgende:
22 April mogen ze weer tegen elkaar.
En de Champions League finale, Mourinho's afscheidswedstrijd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:10 schreef Paul-89 het volgende:
22 April mogen ze weer tegen elkaar.
Precies, op het eind is het gewoon gelijk met aanstellerij, tackles, kaarten vragen enz.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens snap ik de irritatie van iedereen aan de Barca aanstellers. Dat doen ze inderdaad.
(buiten de trappen en klappen die ze wel krijgen).
Maar Real doet toch precies hetzelfde? Die zijn net zo erg. Waarom irriteren Real fans zich daar dan niet aan?
Rennen naar de scheids bij elke gebeurtenis. Dat doen ze ook allebei.
Real zit iedereen altijd op te zeiken, en Barcelona iedereen altijd op te hemelen, terwijl ze net zo erg zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens snap ik de irritatie van iedereen aan de Barca aanstellers. Dat doen ze inderdaad.
Maar Real doet toch precies hetzelfde? Die zijn net zo erg. Waarom irriteren Real fans zich daar dan niet aan?
Real Madrid is er met Mourinho wel op vooruit gegaan. Ok, ze kunnen nogsteeds niet winnen van Barcelona, maar op zich is dat geen schande, weinig clubs die dat wel kunnen. Maar van de overige clubs in Spanje en in de CL wint Real doorgaans wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:09 schreef jakees het volgende:
[..]
idd maar het zou mooi zijn als Real een paar keer een goed resultaat neerzet en daarnaast die Mourinho weggaat. dan wordt het wellicht weer minder poppenkast en gaat Real net als de 2e helft weer gewoon voetballen ipv schoffelen.
Het voetbal wordt opgehemeldquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Real zit iedereen altijd op te zeiken, en Barcelona iedereen altijd op te hemelen, terwijl ze net zo erg zijn.
Meten met 2 standaarden is gewoon vervelend.
Toch zou ik nog meer respect hebben voor het beste team wat ik in 33 jaar oud gezien heb als ze zich niet zo zouden meeslepen en zo theatraal laten vallen. Dan verneder je pas je tegenstander nu weet de scheids het soms ook niet of het nep is of echt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
Wat natuurlijk in het nadeel van Real is, is het anti voetbal wat ze altijd spelen (vandaag overigens niet, en warempel, gelijk een leuke wedstrijd). Daarnaast zijn er altijd een aantal bij wie de stoppen doorslaan en de meest schandalige overtredingen maken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Real zit iedereen altijd op te zeiken, en Barcelona iedereen altijd op te hemelen, terwijl ze net zo erg zijn.
Meten met 2 standaarden is gewoon vervelend.
Het voetbalquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het voetbal wordt opgehemeldterecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |