Netjes!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef tuut-chips het volgende:
Ik ga een nieuwe pc kopen op Tweakers.
935BE en HD6950 2gb
Andere dingen spelen ook meequote:Op donderdag 26 januari 2012 19:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Om die fakkels en trappen
Hij had het toch druk man, blijf dan niet in caps doorzeuren. Komt echt wel goed.
ow, tja ik speel haast niet meer op de serverquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Iedereen ragequit tegenwoordig
Kan men aanstekers maar beter uitzetten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:21 schreef maurisioo het volgende:
Btw drumpie is het niet leuk om op de server gewoon weer een weekje base vs base te doen en dan in een jungle en dat je daar niet uit mag?
Heb al geprobeerd zo'n jungle in brand te zetten maar gaan hooguit een paar bomen verloren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kan men aanstekers maar beter uitzetten.
Al die ocelotsquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heb al geprobeerd zo'n jungle in brand te zetten maar gaan hooguit een paar bomen verloren.
Waren er toch teveel vanquote:
Nou jullie reacite gaat meer zo:quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:12 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik ben tenminste wel eens ergens enthousiast over en zeik tenminste niet over dingen die NIET goed zijn.
Dus.
Echte ocelots vallen anders ook niet zomaar aan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waren er toch teveel van
Btw vind het toch wel jammer dat die beesten je in het wild niet gewoon aanvallen behalve als jij ze gelijk zo'n vis laat zien.
lolquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nou jullie reacite gaat meer zo:
Zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Echte ocelots vallen anders ook niet zomaar aan.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:12 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik ben tenminste wel eens ergens enthousiast over en zeik tenminste niet over dingen die NIET goed zijn.
Dus.
Not to be harsh. Maar wie zijn vriendje is hier nou onderhand 4 keer "gequit"?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Zeg dat eerder even tegen de mensen die ragequiten
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Not to be harsh. Maar wie zijn vriendje is hier nou onderhand 4 keer "gequit"?
Die van mijquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Not to be harsh. Maar wie zijn vriendje is hier nou onderhand 4 keer "gequit"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |