Bij steve werkt maar een ding. Goedmaakseks.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou en nu??![]()
Hoe moet het nu verder??!
![]()
![]()
![]()
ewquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij steve werkt maar een ding. Goedmaakseks.
Iets van chocola met caramel is vergelijkbaar, toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Netzi = Cavalinho, denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee die Nehtzi die hier opeens best vaak is, die is fél tegen onze hardop uitgesproken twijfels over het verhaal en laat dat duidelijk blijken. Ik ben alleen de daadwerkelijke username even kwijt.Sorry Na... eh Nethzi.
Ja, nou lijkt het net alsof hij een of andere bronstige eland is, op zoek naar... naar... Sodom en Gomorra...quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En maar bewust ruzie zoeken...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou lijkt het net alsof hij een of andere bronstige eland is, op zoek naar... naar... Sodom en Gomorra...
Slaap lekker man! Binnenkort weer Pasen, eieren schilderen enzo en de kids daarbij coachen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga slapen
Morgen weer fijn een dagje een andere klas draaien... Dit keer hopelijk geen bron van kinkhoest
Sorryquote:
Ik heb net een chocoladereep op, ik kan er wat chocolade betreft weer een jaar tegen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef Waxxer het volgende:
Iets van chocola met caramel is vergelijkbaar, toch?
Ik dacht het niet... Dan doen ze maar lekker zelf... moest vorige week ook opeens papier maché maskers maken met de kinders... ewquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Slaap lekker man! Binnenkort weer Pasen, eieren schilderen enzo en de kids daarbij coachen!
Ik heb nooit iets goed te maken bij Steve, dus geen idee hoe ew het is.quote:
Een jaar zonder chocolade...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb net een chocoladereep op, ik kan er wat chocolade betreft weer een jaar tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |