maar dat kunnen ze dan instellen lijkt me? Gister gewoon heel die dag rood zien winnen. Niet dat ik heel die dag in de achtbaan heb gezeten, maar na een rit of 8 ongeveer alleen maar rood als winnaar lijkt me sterk.quote:
Ja en zelfs als er in die andere meer mensen zaten óf minder.. alsnog won rood.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar dat kunnen ze dan instellen lijkt me? Gister gewoon heel die dag rood zien winnen. Niet dat ik heel die dag in de achtbaan heb gezeten, maar na een rit of 8 ongeveer alleen maar rood als winnaar lijkt me sterk.
geen idee, ik heb een maand of 3 geleden ene paar keer in de draak gezeten, zowel rood als blauw.. soms won de ene, soms de anderequote:Op woensdag 25 januari 2012 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar dat kunnen ze dan instellen lijkt me? Gister gewoon heel die dag rood zien winnen. Niet dat ik heel die dag in de achtbaan heb gezeten, maar na een rit of 8 ongeveer alleen maar rood als winnaar lijkt me sterk.
Mooie attractie wel, moet ik zeggen.quote:
Idd! In het begin meer mensen in blauw, dus dachten we dat hij verloor omdat die zwaarder was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja en zelfs als er in die andere meer mensen zaten óf minder.. alsnog won rood.
Vast een druk op het dropje!quote:
Rood is nog toffer!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Mooie attractie wel, moet ik zeggen.
Vraag dan ook direct even HOE het werkt..quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:07 schreef v1tje het volgende:
Zal het aankomend weekend is uitgebreid testen.
Volgens mij vertrekken die wel degelijk tegelijk hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:51 schreef v1tje het volgende:
De man in de controle kamer laat de karretjes starten, dus het ligt aan hem welke hij eerder laat starten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |