Nja balbezit zegt toch niet 123 of je het betere team bent geweestquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Balbezit, op die 3/4 schoten na van madrid heeft barca totale controle over de wedstrijd.
Dat doen ze wel vaker bij Barcaquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Vieze Busquets die Ramos weer een kaart aannaait.
Beter als de vorige wedstrijd iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:47 schreef SoldMayor het volgende:
Was wel een mooie wedstrijd.
Mensen die nog steeds haten op Ronaldo.
Moet ie maar niet als een fagboy doen. Altijd arrogant.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:47 schreef SoldMayor het volgende:
Was wel een mooie wedstrijd.
Mensen die nog steeds haten op Ronaldo.
Nu op naar vrijdag. PSV-Vitessequote:Op donderdag 26 januari 2012 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter als de vorige wedstrijd iddmaar goed, nu weer wachten tot de competitie wedstrijd
Ik weet ook wel iemand hoor :quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nu op naar vrijdag. PSV-Vitesse
Reis een flinke klap bezorgen.![]()
Ik weet de juiste persoon daar voor:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet ook wel iemand hoor :
[ afbeelding ]
Zou wel geweldig zijn als hij terug zou komenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
En anders huren we deze man voor 1 wedstrijd nog ff in..
[ afbeelding ]
Du Tank.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:08 schreef SoldMayor het volgende:
In die tijd:
Gomes, Afellay, Alex, Van Bommel, Cocu en Farfan in een team.
Man o man, dan ga ik kapot! Maar dan ga ik zeker naar EHVquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:15 schreef SoldMayor het volgende:
Ach dit jaar wordt gewoon het zelfde.![]()
Ola, Mersie, Du Stroot, Wijnaldum, Labyad![]()
Dan gaan we partyen in EHV oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |