abonnement Unibet Coolblue
pi_108536599
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:21 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik heb er alleen mee gereden bij 16/17+ ongeveer. Maar het zal zeker warmer zijn dan zomerhandschoenen ja :Y
Ja dan vind ik het zonde om nog een duur setje handschoenen te halen. Mn alpinestars handschoenen waren 80 euro. Ervan uitgaande dat ik ongeveer 70% van het jaar daarmee zal rijden.

Wat ik dit keer wil voorkomen zijn onnodige uitgaven aan de motor. Heb dat bij de auto al afgeleerd. Naarmate je ouder wordt, wordt je ook steeds wijzer en weet je dat achter alles wel een snufje(lees schep) marketing achter zit en onnodig is.
pi_108536676
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:27 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Ja dan vind ik het zonde om nog een duur setje handschoenen te halen. Mn alpinestars handschoenen waren 80 euro. Ervan uitgaande dat ik ongeveer 70% van het jaar daarmee zal rijden.

Wat ik dit keer wil voorkomen zijn onnodige uitgaven aan de motor. Heb dat bij de auto al afgeleerd. Naarmate je ouder wordt, wordt je ook steeds wijzer en weet je dat achter alles wel een snufje(lees schep) marketing achter zit en onnodig is.
Klopt :Y

Ik heb nu de Lidl handschoenen voor 20 euro en een setje zomerhandschoenen van Difi voor 25 euro. Veel meer is niet nodig wat mij betreft, bescherming lijkt wel in orde :)
pi_108543007
Ik kom maar even meekletsen hier. Ben sinds december bezig met mn A. Heb onderhand nu zes lessen gehad bij Succes Mimpen in Waddinxveen. Ik kom zelf uit Rotterdam en les met mn vader van 59 -props voor hem :)-. Druk bezig met het oefenen voor mn AVB. Bezig met theorie leren, wil, in tegenstelling tot velen eerst mn theorie en dan de examens doen. Les trouwens op een Yamaha XJ6, wat n heerlijke fiets.

Mn kleding : Damen Leathers Kombi -roodzwartwit- Forma laarzen, zomerhandschoenen van eh ik vergeet t merkje steeds haha. En een AGV Longway helm + een Radium integraal helm.

Doel is voor augustus het rijbewijs te hebben en mn vriend zn ZX-6R zo vaak mogelijk te pikken :')
Petrolhead on heels.
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:58:21 #204
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_108543067
quote:
16s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:56 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Mn kleding : Damen Leathers Kombi -roodzwartwit- Forma laarzen, zomerhandschoenen van eh ik vergeet t merkje steeds haha. En een AGV Longway helm + een Radium integraal helm.
Pics van jou in dat pak? :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_108543160
quote:
16s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:56 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Ik kom maar even meekletsen hier. Ben sinds december bezig met mn A. Heb onderhand nu zes lessen gehad bij Succes Mimpen in Waddinxveen. Ik kom zelf uit Rotterdam en les met mn vader van 59 -props voor hem :)-. Druk bezig met het oefenen voor mn AVB. Bezig met theorie leren, wil, in tegenstelling tot velen eerst mn theorie en dan de examens doen. Les trouwens op een Yamaha XJ6, wat n heerlijke fiets.

Mn kleding : Damen Leathers Kombi -roodzwartwit- Forma laarzen, zomerhandschoenen van eh ik vergeet t merkje steeds haha. En een AGV Longway helm + een Radium integraal helm.

Doel is voor augustus het rijbewijs te hebben en mn vriend zn ZX-6R zo vaak mogelijk te pikken :')
59 :o

Ik zie mijn vader van 50 het al niet doen :')
Maar welkom hier en succes met lessen verder!

Al een theorie examen gepland? Na 6 lessen AVB is er (meestal) toch wel ongeveer bekend wanneer je AVB examen kan gaan doen en aangezien je zegt dat je je theorie voor je examens wil hebben.. :)
pi_108543276
quote:
12s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:58 schreef mstx het volgende:

[..]

Pics van jou in dat pak? :7
U vraagt wij draaien ;)

Laarzen



Bewogen feauteauwww.
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)624_1682662147_n.jpg
Petrolhead on heels.
pi_108543314
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:01 schreef Tankiej het volgende:

[..]

59 :o

Ik zie mijn vader van 50 het al niet doen :')
Maar welkom hier en succes met lessen verder!

Al een theorie examen gepland? Na 6 lessen AVB is er (meestal) toch wel ongeveer bekend wanneer je AVB examen kan gaan doen en aangezien je zegt dat je je theorie voor je examens wil hebben.. :)
Nee ik ben nu druk bezig met leren. Oefen examens haal k met gemak terwijl met mn autorijbewijs in het echt vijf keer er over heb gedaan, dus dat is niet verkeerd. Eerst even het gevoel hebben van 'ja dit lukt' en dan reserveren. Anders is t byebye geld en ben student *doet zielig*
Petrolhead on heels.
pi_108543383
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:06 schreef GeneraalOnbenul het volgende:

[..]

Nee ik ben nu druk bezig met leren. Oefen examens haal k met gemak terwijl met mn autorijbewijs in het echt vijf keer er over heb gedaan, dus dat is niet verkeerd. Eerst even het gevoel hebben van 'ja dit lukt' en dan reserveren. Anders is t byebye geld en ben student *doet zielig*
Ah ok!
Ja, het is wel handig om zelf het gevoel te hebben dat het gaat lukken, is altijd zonde van het geld als het niet lukt :)
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:15:05 #209
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_108543603
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:05 schreef GeneraalOnbenul het volgende:

[..]

U vraagt wij draaien ;)

[ afbeelding ] Laarzen

[ afbeelding ]

Bewogen feauteauwww.
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)624_1682662147_n.jpg
Ait :7 Ik heb zondag ook een leren pak gekocht maar dat zat wel strakker dan ik had verwacht. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:06 schreef GeneraalOnbenul het volgende:

[..]

Nee ik ben nu druk bezig met leren. Oefen examens haal k met gemak terwijl met mn autorijbewijs in het echt vijf keer er over heb gedaan, dus dat is niet verkeerd. Eerst even het gevoel hebben van 'ja dit lukt' en dan reserveren. Anders is t byebye geld en ben student *doet zielig*
Als je auto al hebt is theorie een eitje. :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_108544000
Leer zit gewoon strak. Had krasjes op mn schouders van het vele passen, ben blij dat k er een van Damen heb ondanks de prijs. Maar het is voor jaren.
Overigens ga k nu alsnog kijken naar n donkerblauwe motor als k er een vind die in goeie staat is. Ik ben niet moeilijk met kleuren. En de ZX-6R is zwart dat staat natuurlijk beter. Maargoed die is ook niet van mij :)
Petrolhead on heels.
pi_108544030
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:06 schreef Gokhan03 het volgende:
Nog updates in de OP? Pm mij of plaats het hier en update ik de OP :)
Ik wil wel in de OP :)
Petrolhead on heels.
pi_108544736
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:28 schreef GeneraalOnbenul het volgende:

[..]

Ik wil wel in de OP :)
Dat kan hij niet meer veranderen ;)
Maar als je een topic report (TR) aanmaakt (gele driehoekje bovenaan of onderaan de pagina), dan doet een moderator het voor je!
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:54:08 #213
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108545030
quote:
16s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:56 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Ik kom maar even meekletsen hier. Ben sinds december bezig met mn A. Heb onderhand nu zes lessen gehad bij Succes Mimpen in Waddinxveen. Ik kom zelf uit Rotterdam en les met mn vader van 59 -props voor hem :)-. Druk bezig met het oefenen voor mn AVB. Bezig met theorie leren, wil, in tegenstelling tot velen eerst mn theorie en dan de examens doen. Les trouwens op een Yamaha XJ6, wat n heerlijke fiets.

Mn kleding : Damen Leathers Kombi -roodzwartwit- Forma laarzen, zomerhandschoenen van eh ik vergeet t merkje steeds haha. En een AGV Longway helm + een Radium integraal helm.

Doel is voor augustus het rijbewijs te hebben en mn vriend zn ZX-6R zo vaak mogelijk te pikken :')
Welkom ^O^ en mooie foto's :9

Foto van vandaag, moest even langs de Motoport voor een momentsleutel, kom je terug bij je beest, zie je dit _O-



Even praatje mee staan maken, de agent in kwestie nam gewoon even pauze bij de motorzaak :D
pi_108545251
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Welkom ^O^ en mooie foto's :9

Foto van vandaag, moest even langs de Motoport voor een momentsleutel, kom je terug bij je beest, zie je dit _O-

[ afbeelding ]

Even praatje mee staan maken, de agent in kwestie nam gewoon even pauze bij de motorzaak :D
Tja, het blijven ook mensen die wel eens pauzeren :+

Maar ik kan me voorstellen dat je het ergste verwachtte bij het aanzien vanaf een afstandje :P

Enneh, stiekem foto's maken van een agent?! Dat kan toch niet!
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:03:49 #215
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108545401
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:00 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Tja, het blijven ook mensen die wel eens pauzeren :+

Maar ik kan me voorstellen dat je het ergste verwachtte bij het aanzien vanaf een afstandje :P

Enneh, stiekem foto's maken van een agent?! Dat kan toch niet!
Mja, maar had het nog nooit gezien :+ hij stond even ontspannen een peukie te doen, met z'n radio op de speakert. Dat z'n motor eenzelfde is als die van ondergetekende was ook top natuurlijk :)

En tuttut, z'n gezicht/kentekenplaat staat er niet op :{w
pi_108545605
Handschoenen zijn overigens 'Segura seg 410'.
Petrolhead on heels.
pi_108545651
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:10 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Handschoenen zijn overigens 'Segura seg 410'.
Nog nooit van gehoord, maar ze zien er bijna hetzelfde uit als mijn Difi zomerhandschoenen :o
Volgens mij, ik heb ze al sinds September niet meer gezien :'(
pi_108545703
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:11 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord, maar ze zien er bijna hetzelfde uit als mijn Difi zomerhandschoenen :o
Volgens mij, ik heb ze al sinds September niet meer gezien :'(
Me neither haha. Ik heb ze op de beurs met korting bij mn helm gekocht. Heb voor n vrouw redelijk grote handen dus ben al blij dat ze passen :+
Petrolhead on heels.
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:31:48 #219
289768 Beastie_boys
Professor booty
pi_108548659
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:07 schreef rene90 het volgende:

[..]

voor hoeveel heb je die laarzen gekocht? Ik heb precies dezelfde al een jaar lang. Zeer fijne laarzen.

Zelf alleen een simpel paartje handschoenen gekocht voor als ik in Azië ga motorrijder.
Heb deze voor 109 euro gekocht, mooi dat het fijne laarzen zijn :)

Vanochtend even gereden op de nieuwe motor en voordat ik het wist was ik een tank en 3 uur verder, helm zit echt als gegoten en pak is ook fijn, alleen een beetje warm met alle binnenvoering er nog in.
pi_108549010
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:28 schreef GeneraalOnbenul het volgende:

[..]

Ik wil wel in de OP :)
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:46 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Dat kan hij niet meer veranderen ;)
Maar als je een topic report (TR) aanmaakt (gele driehoekje bovenaan of onderaan de pagina), dan doet een moderator het voor je!
^O^, Topic Report gezien.
Ik heb alleen wel even het volgende van je nodig om je in de openingspost te kunnen zetten:

Eerste les: <datum> Theorie: <datum> AVB: <datum> AVD: <datum> Rijschool: <naam, plaats> Lesmotor: <merk, type>
pi_108549595
quote:
3s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:40 schreef Anne het volgende:

[..]

[..]

^O^, Topic Report gezien.
Ik heb alleen wel even het volgende van je nodig om je in de openingspost te kunnen zetten:

Eerste les: <datum> Theorie: <datum> AVB: <datum> AVD: <datum> Rijschool: <naam, plaats> Lesmotor: <merk, type>
7-12-2011, Theorie nog niet aangevraagd zelfde voor AVB en AVD. Rijschool : Succes Mimpen, Waddinxveen. Lesmotor : Yamaha XJ6
Petrolhead on heels.
pi_108549692
Okidoki, je staat erin.

Je neemt niet zoveel lessen per week?
pi_108551383
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:52 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Je hebt 2 examens. De AVB en AVD examen. Voor alleen het avb heb je alleen rijbewijs B of theoriecertificaat a nodig.
Dat stuk klopt :p

Voor je avd heb je wel je theorie nodig :)
het ging niet over examens maar over beginnen met lessen :)
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:57:30 #224
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_108551728
quote:
11s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:58 schreef Anne het volgende:
Okidoki, je staat erin.

Je neemt niet zoveel lessen per week?
6 lessen in 3 maanden is niet zoveel nee. :+
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_108551861
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:05 schreef GeneraalOnbenul het volgende:

[..]

U vraagt wij draaien ;)
<pics>

Vrouwen in lederen motorkleding. Een van de redenen waarom ik bezig ben met motorrijbewijs halen; dan zie je d'r meer. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')