abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5081736
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 21:30 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Vraag me nu af of je de post van de topicstartster wel hebt gelezen.
Zij blijft namelijk bij de persoon waar ze kennelijk geen ruk meer om geeft en die ze bedondert met een ander totdat ze haar schulden aan hem heeft voldaan.

DAT is hetgeen waar ik namelijk over val.

DAT klopt niet en is schijnheilig.

Ben ik helemaal mee eens.
pi_5083507
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 21:30 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Vraag me nu af of je de post van de topicstartster wel hebt gelezen.
Zij blijft namelijk bij de persoon waar ze kennelijk geen ruk meer om geeft en die ze bedondert met een ander totdat ze haar schulden aan hem heeft voldaan.

DAT is hetgeen waar ik namelijk over val.

DAT klopt niet en is schijnheilig.

Ik kijk ook naar haar laatste post... en daaruit trek ik de conlusie dat "werken aan het beeindigen van het huwelijk" dat ze niet gaat wachten tot die financiele zaken over zijn.

DAT is namelijk waar ik mijn mening op baseer.

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 20-07-2002 01:01]

† In Memoriam † zaterdag 20 juli 2002 @ 03:03:18 #28
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5085548
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 23:35 schreef Brad het volgende:

[..]

Ik kijk ook naar haar laatste post... en daaruit trek ik de conlusie dat "werken aan het beeindigen van het huwelijk" dat ze niet gaat wachten tot die financiele zaken over zijn.

DAT is namelijk waar ik mijn mening op baseer.

quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:44 schreef nandy het volgende:
Ik ben getrouwd en heb schulden bij mijn man die ik eerst wil afbetalen. Pas als ik dat heb afbetaald wil ik daadwerkelijk gaan scheiden. Hier kan nog enige tijd overheen gaan omdat ik maar een klein inkomen bezit.
Brad, je had ook het 2e stukje text even moeten lezen.
pi_5086840
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 03:03 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Brad, je had ook het 2e stukje text even moeten lezen.

*zucht* sommige mensen "lezen" niet helemaal goed he.
  zaterdag 20 juli 2002 @ 12:27:33 #30
9926 Jenga
maar dan anders
pi_5087146
Doe wat je moet doen maar neem je eigen man niet in de maling. Wil je weg, ga dan ook weg en ga niet nog een hele tijd de de schijn lopen ophouden terwijl je de hele dag met je kop bij die ander zit. Om iemand schulden af te betalen hoef je niet met hem getrouwd te zijn.

Ben wel benieuwd wat er gebeurd als je straks bij die ander bent en weer iemand tegenkomt op internet. Want het gras is altijd groener bij de buren.

Deze sjors is niet de enige eikel
  zaterdag 20 juli 2002 @ 12:54:15 #31
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_5087341
Hoezo bedondert ze haar man? Is ze al daadwerkelijk vreemd gegaan? ben ik volgens mij niet tegen gekomen. Gevoelens voor anderen kun je niet altijd tegenhouden.

Als ik geen mogelijkheid meer zag om m'n huwelijk te redden dan zou ik ook zeker m'n gevoel volgen!

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_5087364
Wees eerlijk tegenover jezelf maar zeker ook tegenover je man. Praat erover. Je weet nog niet eens hoe je man zal reageren. Wat als hij wil vechten voor jou en jullie huwelijk?? En als blijkt dat dat niet zo is: ga een tijdje alleen wonen om alles op een rijtje te zetten. Neem geen impulsieve beslissingen. Neem de ruimte waar je recht op hebt. Zie het een tijdje aan tot je zelf duidelijk weet wat je wilt. En, zoals al eerder gezegd, als je echt zo ongelukkig bent moet je zeker niet om die schulden bij je man blijven. Die kun je ook aflossen als je al gescheiden bent. Blijf je wel bij hem alleen om die reden dan is dat een heel slechte basis om bij elkaar te blijven. Laat staan of je man dat (nog) wel wilt!

Sterkte en nogmaals, wees eerlijk. Tegen jezelf én je man.

#geen
  zaterdag 20 juli 2002 @ 13:25:42 #33
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_5087531
Geen kinderen? Dan kan je gaan, wat houdt je tegen? Wees eerlijk, zeg het je man en vertrek. Tenminste, dat zou ik doen.

Ik denk het wel eens, als ik weer eens in een dipje zit in mijn huwelijk, gh, wat zou het makkelijk zijn, zonder de kleine mannen had mijn huwelijk het niet gered denk ik. Denk ik? Weet ik zeker!

Je bent niet heppie in je huwelijk, je bent hem geld schuldig, okee, maar dat kan je ook terugbetalen zonder getrouwd te zijn en je hebt nu de drang om te gaan en iets nieus te proberen. aarom zou je niet?

Klein vraagje: heb je ooit wel voor jezelf gezorgd? Alleen geweest? Je eigen leven alleen geleefd? ZO niet: beschouw het bovenstaande als niet geschreven , want dan ga je van de ene afhankelijkheid in de andere en das ook niet goed.

Prrrrr
pi_5087855
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 03:03 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]

Brad, je had ook het 2e stukje text even moeten lezen. Hier verwees ik al eerder naar.

Misschien had jij het volgende stukje van haar van 2 dagen later moeten lezen.
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 14:43 schreef nandy het volgende:
oke het vervolg, gister een hele leuke dag gehad met "die ander", bioscoopje, wezen eten en ik ben nu nog verliefder dan ik ooit ben geweest. We hebben een tijd gesproken over mijn huidige situatie en hij heeft aangegeven dat ik de tijd moet nemen om te ontdekken wat ik wil en wanneer ik dat wil en op mijn manier. Het lijkt er op dat het zwaar wederzijds is en ik moet dus gaan werken aan het beeindigen van mijn huwelijk. Het zal niet makkelijk worden ben ik bang maar ik ga het wel redden! Ik kies nu eens voor mezelf! Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Dit vat ik toch echt op dat zij er NU werk van gaat maken, niet dat ze wacht tot ze de financiele kwestie achter de rug heeft. In dat geval denk ik niet dat er wat fout aan is.
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 11:33 schreef berney het volgende:

[..]

*zucht* sommige mensen "lezen" niet helemaal goed he.

Hier zal ik maar niets over zeggen
pi_5087967
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:44 schreef nandy het volgende:
Ik ben getrouwd en heb schulden bij mijn man die ik eerst wil afbetalen. Pas als ik dat heb afbetaald wil ik daadwerkelijk gaan scheiden.
Hoe kun je schulden bij je man hebben? Als je zelf een (klein) inkomen hebt waarom moet je dan geld lenen?
quote:
omdat alles wat wij bezitten op zijn naam staat.
Ben je dan onder huwelijkse voorwaarden getrouwd dan? Waar is dan het geld heengegaan wat jij verdient? Het zal toch niet zo zijn dat zijn verdiende geld is gegaan naar oa de spullen in jullie huis (en nu op zijn naam) en jouw geld naar het huishouden he?
quote:
Moet ik mijn hart volgen en het avontuur op zoeken bij deze nieuwe liefde?
Je moet eerst gelukkig zijn met jezelf en niet van relatie naar relatie hoppen
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_5089201
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 14:33 schreef hoe-die-nie het volgende:

Je moet eerst gelukkig zijn met jezelf en niet van relatie naar relatie hoppen

Goed gesproken!!!
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 14:16 schreef Brad het volgende:

Hier zal ik maar niets over zeggen

Nee doe maar niet.
Voel me iig niet aangesproken.
  zaterdag 20 juli 2002 @ 22:31:40 #37
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_5092375
Brad, ik denk dat de topicstarter met "en ik moet dus gaan werken aan het beeindigen van mijn huwelijk" bedoelt, dat ze wil gaan beginnen met het afbetalen van die schulden. Loedertje en Berney hebben het volgens mij dus wel bij het rechte eind
  zondag 21 juli 2002 @ 16:44:00 #38
32536 nandy
Cloontje......
pi_5099031
ik had niet verwacht dat mijn vraag zoveel reacties zou opleveren maar goed ik zal wat meer duidelijkheid geven. Ik bedonder mijn man nergens mee. Ik heb nog nooit iets gedaan waarmee ik hem zou kunnen bedonderen! Ik heb gevoelens voor een ander die ik nog nooit voor mijn man hebt gehad en daarom weet ik dat mijn huwelijk niet is wat het hoort te zijn. Sinds kort heb ik een inkomen! Hiervoor nog nooit gehad en altijd van het salaris van mijn man geleeft. We zijn inderdaad getrouwd op huwelijkse voorwaarden en op wat boeken en mijn eigen kleding na bezit ik zelf niets. Zelfs het huis staat op naam van mijn man maar dat stond het al voor ik hem leerde kennen. Ik ben ook niet van plan om van de ene in de andere relatie over te stappen maar eerst rust voor mezelf te zoeken/vinden. Inmiddels heb ik een gesprek gehad met mijn man en hem duidelijk gemaakt dat ik me ongelukkig voel in deze huidige situatie en zo niet meer verder wil. Sindsdien is het stil tussen ons en meer als: "wil jij koffie? ja lekker." is er niet meer gesproken. Mijn huwelijk is gewoon stuk en gaat beeindigt worden. Mijn man is niet slecht en hij verdient het niet om bedonderd te worden en dat wil ik dus ook niet. Maar hij is niet de juiste man voor mij.

Bedankt allemaal voor jullie reacties en veroordeel mij niet omdat ik ongelukkig ben. Dat heb ik dacht ik ook niet verdiend

† In Memoriam † dinsdag 23 juli 2002 @ 03:58:14 #39
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_5118336
quote:
Op zondag 21 juli 2002 16:44 schreef nandy het volgende:
Inmiddels heb ik een gesprek gehad met mijn man en hem duidelijk gemaakt dat ik me ongelukkig voel in deze huidige situatie en zo niet meer verder wil. Sindsdien is het stil tussen ons en meer als: "wil jij koffie? ja lekker." is er niet meer gesproken.
Hoe reageerde hij op je internetvriend?
  dinsdag 23 juli 2002 @ 05:26:00 #40
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5118435
Tssss..

Eerst word je verliefd op iemand, daar ga je een tijdje mee om.. uiteindelijk zo verliefd op elkaar dat je de relatie wil bezegelen met een huwlijk. Dat is allemaal aan alles vooraf gegaan..
Dan ineens na 3 jaar huwelijk kom je in een dipje terecht, niet gek natuurlijk dat er een beetje sleur inkomt, ik bedoel wie heeft dat niet?
Maar nee, jij komt iemand tegen op het internet die je nog nooit hebt gezien alleen maar gesproken, en je word hartstikke verliefd op!
Het gras is altijd groener bij de buurman, dat weet je toch wel?
Want ook die andere man heeft zo zn nadelen maar die wil je gewoon nog helemaal niet zien,.. sterker nog je kent ze nog lang niet!
En omdat die nieuwe man je nieuwe impulsen geeft in je sleurige leventje denk je maar te kappen met je huwlijk?
Bah, dit is duidelijk 1 van de redenen voor mij om nooit en te nimmer te trouwen! Simpel je weet nooit wanneer je partner het in haar bol krijgt.

Zelf heb ik ook een internet relatie gehad, die duurde een jaar uiteindelijk. Ik kan je zeggen dat het op het einde een ongekende verrassing was hoe diegene nou werkelijk in elkaar zat. Laat ik zo zeggen, na uren en uren praten online, na het regelmatig zien van elkaar komt nog niet altijd de ware aap uit de mouw.

Ik hoop dat je eerst eens goed bij je nagaat wat verstandig is, eerst eens goed bedenkt wat de redenen waren om zoiezo met je huidige man te trouwen. Waarom je verliefd bent geworden op hem, wat hij voor kwaliteiten heeft.
Ondek elkaar gewoon weer opnieuw, ga leuke dingen met elkaar doen. Doorbreek die sleur!!
Want in een gelukkige en gezonde relatie is het niet eens mogelijk om oog te krijgen voor een ander, of laat staan te denken aan overstappen.

The truth was in here.
pi_5118667
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 05:26 schreef Bastard het volgende:
.....knip......Want in een gelukkige en gezonde relatie is het niet eens mogelijk om oog te krijgen voor een ander, of laat staan te denken aan overstappen.
Wat een onzin Bastard, doe nou niet net alsof de dingen die jij vindt feiten zijn
Valt me trouwens helemaal op dat iedereen hier zo vreselijk braaf en trouw is

Naar mijn idee kun je prima een gelukkige en gezonde relatie hebben en dan ook nog oog voor iemand anders krijgen, niets mis met een leuke one-night stand, houdt de spanning er lekker in

dinsdag 23 juli 2002 @ 17:03:19 #42
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5123588
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 08:54 schreef Barsine het volgende:

[..]

Wat een onzin Bastard, doe nou niet net alsof de dingen die jij vindt feiten zijn
Valt me trouwens helemaal op dat iedereen hier zo vreselijk braaf en trouw is

Misschien omdat het mensen zijn met meer normen en waarden gevoel dan jou? Of is het alleen een stukje mensenlijkheid?

Naar mijn idee kun je prima een gelukkige en gezonde relatie hebben en dan ook nog oog voor iemand anders krijgen, niets mis met een leuke one-night stand, houdt de spanning er lekker in

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa , jij bent lekker hee!
Wel eens van monogaam gehoord?? Daar is helemaal niets mis mee hoor!

The truth was in here.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 17:13:48 #43
19852 Delight
supernatural
pi_5123750
Mjah, je moet idd voor jezelf uitvinden of dit echt is wat je wilt, of dat het gras toch alleen groener is aan de andere kant.
Maar boven alles vind ik dat je eerlijk moet zijn tegen je man. Je kan iemand niet verder kapot maken, dan vertellen dat je al een hele tijd verliefd bent op een ander (en ookal heb je niets gedaan, daten, intensief mailen, flirten etc etc vind ik allemaal al een teken dat het te ver gaat).
Het is misschien heel moeilijk om die knoop door te hakken omdat je daarna niet zo maar meer terug kan naar je oude leven, maar vertel het hem! praat erover!
Dat je niet meer verder in dat huwelijk kan, kan nou eenmaal gebeuren, maar daarbij hoef je niet iemands zelfvertrouwen kapot te maken.
Het wil heus niet zeggen dat je gelijk de knoop door moet hakken, maar je moet imo wel eerlijk zijn. Misschien een tijd op jezelf wonen, zonder contact met beide mannen. Dan worden de gevoelens voor die ander vanzelf heel duidelijk. Maar als je al zeker weet dat dat de ander is waar je verder mee zou willen, dan is het een kwestie van alle dingen zo netjes mogelijk afhandelen.
sterkte ermee
History became legend. . . Legend became myth. . . And some things that should not have been forgotten. . . Were lost.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 17:46:04 #44
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_5124136
Wat ik niet begrijp is dat je schrijft "ik ben nooit gelukkig geweest in mijn relatie". Maar waarom ben je dan met hem gaan trouwen? Of ben je heel keurig als maagd vanuit het ouderlijk huis getrouwd en kende je hem zodoende niet echt?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 23 juli 2002 @ 18:15:51 #45
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5124473
Mijn ervaring is dat als je eenmaal overwogen hebt om je huwelijk te beeindigen (als er een situatie is zoals je die beschrijft), je dat voor jezelf al gedaan hebt. Als je je huwelijk zou willen redden zou je niet eens overwegen om weg te gaan, maar zou je denken aan dingen die je zou kunnen doen om de sleur te doorbreken.
Het lijkt mij dat je dat gevoel wat je voor je nieuwe liefde hebt uitstekend zélf kunt vergelijken met de liefde die je (misschien) voor je huidige echtgenoot ooit gevoeld hebt.
Ik werd ook ooit verliefd op een ander (mijn huidige vriendin) terwijl ik met iemand was (waar ik al 6 jaar mee samen was) en ik wist meteen dat ik dat gevoel nog nooit voor iemand gevoeld had, en al helemaal niet voor de partner waar ik op dat moment mee samen woonde.
Ik wist tot dat moment toe niet eens dat je zo verliefd kon zijn op iemand.
Ik wist ook meteen dat ik dus uit die toenmalige (slechte) relatie wegwilde.
Maar dat doe je ook niet dezelfde dag, je moet eerst zelf eens door hebben wat er aan de hand is.

Sterkte en veel geluk.

vrijdag 26 juli 2002 @ 00:39:04 #46
32536 nandy
Cloontje......
pi_5152957
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 18:15 schreef stuifzand het volgende:
Mijn ervaring is dat als je eenmaal overwogen hebt om je huwelijk te beeindigen (als er een situatie is zoals je die beschrijft), je dat voor jezelf al gedaan hebt. Als je je huwelijk zou willen redden zou je niet eens overwegen om weg te gaan, maar zou je denken aan dingen die je zou kunnen doen om de sleur te doorbreken.
Het lijkt mij dat je dat gevoel wat je voor je nieuwe liefde hebt uitstekend zélf kunt vergelijken met de liefde die je (misschien) voor je huidige echtgenoot ooit gevoeld hebt.
Ik werd ook ooit verliefd op een ander (mijn huidige vriendin) terwijl ik met iemand was (waar ik al 6 jaar mee samen was) en ik wist meteen dat ik dat gevoel nog nooit voor iemand gevoeld had, en al helemaal niet voor de partner waar ik op dat moment mee samen woonde.
Ik wist tot dat moment toe niet eens dat je zo verliefd kon zijn op iemand.
Ik wist ook meteen dat ik dus uit die toenmalige (slechte) relatie wegwilde.
Maar dat doe je ook niet dezelfde dag, je moet eerst zelf eens door hebben wat er aan de hand is.

Sterkte en veel geluk.

dankjewel, ik geloof dat jij een van de weinigen bent die echt omschrijft hoe ik me voel en wat ik bedoel. Ik kom er wel uit.
pi_5153773
"Niets mis met een one night stand, houd de spanning er in" ofzo. Sorry hoor maar hier kan ik ZO boos om worden. Ik heb mn vriendinnen altijd vertrouwd qua niet vreemdgaan. Ze wisten van het begin dat dat het einde van de relatie zou betekenen. Geen "ik kan het je vergeven maar niet vergeten" of "Deze ene keer..." gelul maar meteen weer vrijgezel. Ik denk/hoop dat andere mensen hun partner dit vertrouwen ook geven. Als men er dan zo enorm misbruik van maakt omdat men weer eens niet aan hun geilheid weerstand kan bieden en lekker met een ander ligt te neuken als een of andere hersenloze geile puber ....... het beetje respect dat je ooit als mens bij mij had kunnen verdienen heb je bij voorbaat bij mij al verspeeld. Zon ronduit walgelijke, gemene, onnadenkende en egoistisch actie. BAH!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')