Argumenten pleasequote:
omdat drag 'n drop te snel gaat voor een grote beker van starbucks *zucht*quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Argumenten please
Waarom is crytunes met een speciale crapplekabel handiger dan drag 'n drop met een standaard micro-usbkabel?
liever duitsers dan al die belgen in brabantquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In het Oosten van het land wonen toch niet meer dan 1 treinstel aan Nederlanders. De rest zijn allemaal Duitsers.
!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat drag 'n drop te snel gaat voor een grote beker van starbucks *zucht*
Zit je weer fout he, aangezien ik itunes niet nodig had om muziek erop te zettenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mensen die het meest kutte softwarepakket OOIT gemaakt moeten installeren omdat ze anders geen muziek op hun crApple kunnen zetten
Met winamp en 5 jaar geleden? Nah. Vroeger voor de ipod wel vaak yamipod gebruikt, dat was drag 'n dropquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ten eerste kan het wel met veel verschillende software, 5 jaar terug kon winamp het ook al.
Ten tweede werkt itunes perfect bij mij! Als ik dat vergelijk met windows media player![]()
Maarja dat is natuurlijk per persoon verschillend.
Misschien al wel langer geleden, was bij mijn ouders en daar gebruikte ik wel eens de pc.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit je weer fout he, aangezien ik itunes niet nodig had om muziek erop te zetten!
sufkut
[..]
Met winamp en 5 jaar geleden? Nah. Vroeger voor de ipod wel vaak yamipod gebruikt, dat was drag 'n drop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik faalde een beetje met posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goedmakertje
Vaker proberen. Heb ik laatste tijd ook.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vaker proberen. Heb ik laatste tijd ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |