Stoma is toch ook weer aan de F4 geslagen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:53 schreef dreamzk het volgende:
Maurice, nu je zo addicted bent aan de Forza, ga eens even rivals doen. Beetje saai om alleen Pierre proberen te verbeteren aangezien me dat nooit lukt
Daar ben ik nog lang niet goed genoeg voor. Ik heb nog steeds de neiging om veel te hard op de rem te trappen en daardoor heb ik kei vaak 2 sters bochten en daar verneuk ik echt seconden per ronde mee gewoon.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:53 schreef dreamzk het volgende:
Maurice, nu je zo addicted bent aan de Forza, ga eens even rivals doen. Beetje saai om alleen Pierre proberen te verbeteren aangezien me dat nooit lukt
In forza 4 kun je niet campen hequote:Op woensdag 25 januari 2012 17:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar ben ik nog lang niet goed genoeg voor. Ik heb nog steeds de neiging om veel te hard op de rem te trappen en daardoor heb ik kei vaak 2 sters bochten en daar verneuk ik echt seconden per ronde mee gewoon.
Ja, maar geen cdquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:42 schreef Fsmxi het volgende:
Iemand die toevallig nog zo'n 360 datatransfer kabeltje ergens heeft liggen?
ff bellen met MS.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:42 schreef Fsmxi het volgende:
Iemand die toevallig nog zo'n 360 datatransfer kabeltje ergens heeft liggen?
Mensen die het meest kutte softwarepakket OOIT gemaakt moeten installeren omdat ze anders geen muziek op hun crApple kunnen zettenquote:
Ten eerste kan het wel met veel verschillende software, 5 jaar terug kon winamp het ook al.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mensen die het meest kutte softwarepakket OOIT gemaakt moeten installeren omdat ze anders geen muziek op hun crApple kunnen zetten
* > itunes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef Pixell het volgende:
Spotify > Itunes
Maar helaas kost dat geld
Wat is er mis met gewoon drag 'n dropquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ten eerste kan het wel met veel verschillende software, 5 jaar terug kon winamp het ook al.
Ten tweede werkt itunes perfect bij mij! Als ik dat vergelijk met windows media player![]()
Maarja dat is natuurlijk per persoon verschillend.
alles!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon drag 'n drop
Niks daarom kan het ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon drag 'n drop
In het Oosten van het land wonen toch niet meer dan 1 treinstel aan Nederlanders. De rest zijn allemaal Duitsers.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:45 schreef Bozz187 het volgende:
Oja en haat naar syntus, 1 treinstel sturen op dit tijdstip!!
Het is niet alsof heel nederland naar huis gaat ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |