Inderdaad. Katten horen slank en snel gebouwd te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kk, je hebt helemaal gelijk.
[ afbeelding ]
Dat is ie dan ook.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Inderdaad. Katten horen slank en snel gebouwd te zijn.
Dat zeg ik net dat is zijn vacht. Het is een Britse Korthaar die staan bekend om hun volle dikke vacht. Hij is ook heel stevig gebouwd maar dik is ie niet. Hij is 4 kilo, de gemiddelde straatkat is al meer dan dat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:10 schreef Kutstudent het volgende:
Hij ziet eruit alsof hij niet eens zelf rechtop kan komen te liggen.
Omdat die straatkatten gespierd zijn omdat ze dingen doen heel de dag. Spieren wegen meer dan vet. Onze katten zijn ook echt fucking zwaar, maar dik, absoluut niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zeg ik net dat is zijn vacht. Het is een Britse Korthaar die staan bekend om hun volle dikke vacht. Hij is ook heel stevig gebouwd maar dik is ie niet. Hij is 4 kilo, de gemiddelde straatkat is al meer dan dat.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat die straatkatten gespierd zijn omdat ze dingen doen heel de dag. Spieren wegen meer dan vet. Onze katten zijn ook echt fucking zwaar, maar dik, absoluut niet.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof ik me gewonnen ga geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:32 schreef Fsmxi het volgende:
Beestjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef dreamzk het volgende:
Als je er zo op tegen bent dan hoef je van mijn part ook geen medicijnen meer te gebruiken die zijn uitgetest op proefdieren, even kijken hoe lang het duurt voordat je proefdieren zielig vindt als je doodziek in het ziekenhuis ligt.
Whut?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef dreamzk het volgende:
Wat is deze in mijn MW2SC, een moralistische discussie over proefdieren? Minder gelul en meer bier en tieten!!!
Maar proefdieren zijn wel essentieel om de medicijnen te creëeren die wij nu gebruiken om allerhande ziektes te bestrijden. Al die mensen die lopen te huilen dat het zo zielig is voor die diertjes vergeten het feit dat door die diertjes de samenleving is gecreeerd waarin wij nu leven. Als je er zo op tegen bent dan hoef je van mijn part ook geen medicijnen meer te gebruiken die zijn uitgetest op proefdieren, even kijken hoe lang het duurt voordat je proefdieren zielig vindt als je doodziek in het ziekenhuis ligt.
Make-up uitproberen op proefdieren vind ik daarentegen wel de grootste bullshit die er is.
Lol, jouw gelul steeds over je ex was wel leuk zeker.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef dreamzk het volgende:
Wat is deze in mijn MW2SC, een moralistische discussie over proefdieren? Minder gelul en meer bier en tieten!!!
Maar proefdieren zijn wel essentieel om de medicijnen te creëeren die wij nu gebruiken om allerhande ziektes te bestrijden. Al die mensen die lopen te huilen dat het zo zielig is voor die diertjes vergeten het feit dat door die diertjes de samenleving is gecreeerd waarin wij nu leven. Als je er zo op tegen bent dan hoef je van mijn part ook geen medicijnen meer te gebruiken die zijn uitgetest op proefdieren, even kijken hoe lang het duurt voordat je proefdieren zielig vindt als je doodziek in het ziekenhuis ligt.
Make-up uitproberen op proefdieren vind ik daarentegen wel de grootste bullshit die er is.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, jouw gelul steeds over je ex was wel leuk zeker.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat gemist dan shaniquaquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |